spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Min fina Samsung SGH-X640. Funktioner: <div align="right"></div> Sofistikerad design Färgskärm och inbyggd VGA-kamera Trippelband Slimmade dimensioner Röstskärpa, Högtalartelefon MMS, JAVA (MIDP 2.0), WAP Alarm, kalender, kalkylator, T9 med mera Plus i kansten för stora knapparna och det billiga priset, och för att den har det som en mobil behöver. nej, de har den inte!! Va hände me blåtanden, IRen å mp3n!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Den ser aningen.. Tjock ut? Nja, bilden kanske gör den stor eller nåt. Rätt liten är den när den är ihopfälld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nokia 3510i. Men jag planerar att köpa en begagnad Ericsson K700i. Fast det känns fint att ha en värdelös mobiltelefon, man slipper oroa sig för att den ska komma bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 nej, de har den inte!! Va hände me blåtanden, IRen å mp3n!!?? Det har den visst! Jag skrev av hemsidan, så det så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Det har den visst! Jag skrev av hemsidan, så det så!! Nope, de har den inte. känner nåra som har en sån å de finns inget av de jag just sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nope, de har den inte. känner nåra som har en sån å de finns inget av de jag just sa... Min morsa har en såm, och inrte kan jag hitta några spår av blåtand. Själv har jag en w800i. Nöjd med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Siemens C60 En Mobiltelefon är för att ringa och inget mer. Dagens mobiltelefoner är katastrofa! 1500 för en telefon med Internet, Kamera, mp3 spelare och annat är onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 SE W900i. Jag är väldigt nöjd med den! http://www.puhelinkioski.fi/kuvat/w900i_250.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nokia 3510i, den har allt jag kräver av en mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Sony Ericsson k700i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nope, de har den inte. känner nåra som har en sån å de finns inget av de jag just sa... Men enligt mig behöver inte min mobil en blåtand, så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 SE R600 http://www.dataselect.co.uk/sharedimages/phones/Sony%20Ericsson/r600.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Men enligt mig behöver inte min mobil en blåtand, så det så. Kanske inte behöver men det är bra jobbigt om din polare vill ha någon fil av dig som du har på mobilen typ. Jag har själv bara IR och det är skitjobbigt. Om man ska skicka något måsta man lägga mobilerna med IR-porten mot varandra och så tar det en jävla tid. Sen att jag måste använda min pappas mobil när jag vill ha nåt från datorn till min mobil är lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Men jag skickar inte massa filer från min mobil. För, jag behöver inte det, men jag skulle säkert göra det om jag hade en mobil som man kunde göra det på. Men jag är inte desperat över en sån mobil, trivs med det jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 T630 för min del. Har haft den en fasligt lång stund nu. Borde uppgradera mig till någon av walkman-lurarna, men jag funderar på att satsa helhjärtat på en fin mp3-spelare istället. Det känns som att det är värt det, av den anledning (som någon nämnde) att man verkligen inte behöver vara rädd om den. Det är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nokia 6280, Bra telefon men har bara varit problem för mig. lyssnar på MP3 Väldigt ofta... så den bangar ur totalt och skärmen blir vit i några sekunder.. sen måste man gå in på spelaren igen... och en gång så lyckades jag itne ens lyssna i 2 sek inann det hände.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts