okka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag visste inte att du skejtade? Jag ska på DreamHack, sommarjobba och vara lat. Jag är själva definitionen av skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Blir nog en heel deeel brädåkande för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slappa som satan hela sommaren. Vi får ju bredband om några veckor, så då blir väl mitt sociala liv (IRL, that is) lika med noll. Eller.. nejfan, så får det inte bli. Utomlandssemester finns det dessvärre inte tid för, eftersom mina föräldrar fick för sig att göra en total ombyggnad/renovering av våran sommarstuga . Riktigt välbehövligt, dock. Och inget sommarjobb heller. får snällt leva på mina stackars 1050 kronor/månad :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Och inget sommarjobb heller. får snällt leva på mina stackars 1050 kronor/månad :'( Du ska vara glad, själv får man inget studiebidrag på hela sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Slappa som satan hela sommaren. Vi får ju bredband om några veckor, så då blir väl mitt sociala liv (IRL, that is) lika med noll. Eller.. nejfan, så får det inte bli. Utomlandssemester finns det dessvärre inte tid för, eftersom mina föräldrar fick för sig att göra en total ombyggnad/renovering av våran sommarstuga . Riktigt välbehövligt, dock. Och inget sommarjobb heller. får snällt leva på mina stackars 1050 kronor/månad :'( Du ska vara glad att du får något under sommaren. Jag får leva på 1600kr. Det ska gå till alkohol, snus, röka, kebab och snus. Stackars mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ska dra till Polen i sommar Och ska vara där i 2 - 3 veckor.... Hade dock hoppats på att få flytta dit för gott :'( :'( Men den dagen kommer nog ".... Marsz, marsz, Dąbrowski, Z ziemi włoskiej do Polski, Za twoim...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Du ska vara glad att du får något under sommaren. Jag får leva på 1600kr. Det ska gå till alkohol, snus, röka, kebab och snus. Stackars mig. Men iof, du har rätt. Det är synd att klaga, kanske. Borde kanske tillägga att jag faktiskt har fyllt 16 och borde därför inte få något bidrag på sommaren. Som tur är tycker mina föräldrar att det är så jävla orättvist (med all rätt), så jag får dem iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Och inget sommarjobb heller. får snällt leva på mina stackars 1050 kronor/månad :'( Öh. Stackars dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Händer väl inte något speciellt.. Men en polare till mig och jag skall ha nattlan någon dag, håller på att skaffa spel Går Rome Total War MP? Och går det via kabel till den där andra datorn? Lan kanske det heter *fniss* ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Öh. Stackars dig. Ahh, shit. Ni får mig att känna mig som en som försöker känna mig märkvärdig. Sluta!!! :'( Men vaddå, jag ska ju köpa kläder och godis och..jaa. pengar går ju alltid åt, som vi alla vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Italien, frankrike, autobahn, fik, musik, skateboard, musik, film, film, film, frankrike, italien, autobahn, Julia, båt, Julia, Stockholm, jazz, jazz, Stockholm, Julia. ...eller nåt. Mig? höhöhöhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vi ska åka till Paris iallafall. Sen ska väl jag helt enkelt bara softa. Spela golf snacka med brudar på msn. Ta det lugnt helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Sommarjobba, Johanna, äga på ESCAPE med ZcruweN, träffa Chiligr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Sommarjobba sen bara ta det lugnt.. Kanske också Hultsfred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts