Jump to content

Vad händer i sommar?

Jazz
 Share

Recommended Posts

min systers ska flytta till Lund och plugga universitet. Yay.

Yay!!! Ålder, namn och nummer? :shifty::lol:

KalleR, Öland är fett! Riktig, riktigt kul! (åtminstonde att jobba där) duktigt mycket festande, och roliga människor.

Gizmo91, missa inte att äta på Lammet&Grisen i löttorp på Öland.

Själv skall jag jobba hela sommaren, och hela hösten, sen skall jag jobba hela vintern med. Sen skall ja ta semester. kan inte ta något nu eftersom jag tog ut allt + en extra vecka i februari när jag var i Thailand. Skyldig chefen en vecka nu. :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag var där för typ 5 år sen..

Vi bilade dit..

Det var ett väldigt t3vligt ställe...

Ta en sväng till Venedig också.

Okej vi ska också bila dit. Ja självklart, Får ju inte missa Venedig (staden kommer väll torka ut om 10 år eller nått?). Och det blir nog en sväng till Slovenien också, Det ligger ju så nära :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Studentsommar, om man ska gå på födelsedatumet. Men icke, då jag har gått om tvåan. Men men, sånt är livet.

Sommaren börjar nu på tisdag, när jag officiellt har sommarlov.

Det första som kommer hända är att jag åker på DH, vilket senare glider ut i en Midsommar, vilket jag inte vet om jag kan vara onykter på.

Den 26 Juni så åker jag och 2 polare till Aiya Napa på Cypern i en vecka. Efter det är jag inte uppbokad på något, så det kommer väl bli det vanliga resten av sommaren.

Sola, bada, supa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja...Åka ut med Husvagnen en vecka, åker den 16 Juni, samma dag som skolan slutar för mig.

Veckan efter åker vi till Kolmården också en vecka. Sedan blir det kanske lite små saker som att åka till Bakken i Danmark tex. Annars ska man såklart SOLA O BADA:D och umgås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska väl hård träna Parkour I några veckor framåt sedan så blir det en lång moped färd med en kompis till min stuga. Sen är det väl planerat att vi ska köra över Högakustenbron.

EDIT: OJSKIPOJSKI, jag glömde, min storasyster ska gifta sig.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt främsta mål under sommaren ska bli att skaffa flickvän! Annars har jag inte alls mycket planerat men får se vad jag gör av lovet.

Ta inte första bästa fjortis bara, finns en del gymnasister som har en tendens att göra det. Och då finns det ju inga kvar i min egna ålder till mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Italien, frankrike, autobahn, fik, musik, skateboard, musik, film, film, film, frankrike, italien, autobahn, Julia, båt, Julia, Stockholm, jazz, jazz, Stockholm, Julia.

...eller nåt.

Vem är den här Julia? Flickvän?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Italien, frankrike, autobahn, fik, musik, skateboard, musik, film, film, film, frankrike, italien, autobahn, Julia, båt, Julia, Stockholm, jazz, jazz, Stockholm, Julia.

...eller nåt.

Jag visste inte att du skejtade?

Jag ska på DreamHack, sommarjobba och vara lat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor