Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) min systers ska flytta till Lund och plugga universitet. Yay. Yay!!! Ålder, namn och nummer? KalleR, Öland är fett! Riktig, riktigt kul! (åtminstonde att jobba där) duktigt mycket festande, och roliga människor. Gizmo91, missa inte att äta på Lammet&Grisen i löttorp på Öland. Själv skall jag jobba hela sommaren, och hela hösten, sen skall jag jobba hela vintern med. Sen skall ja ta semester. kan inte ta något nu eftersom jag tog ut allt + en extra vecka i februari när jag var i Thailand. Skyldig chefen en vecka nu. Redigerad 8 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skogsplantering å ta hand om grannens hus å växter när dom är borta, tjäna pengar med andra ord. Sen blir det väl.. Folkrace med Simmen och kanske ta MC-kort. Måste även slå rekordet att jonglera med fotboll.. Alltid nytt rekord i det varje sommar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag var där för typ 5 år sen.. Vi bilade dit.. Det var ett väldigt t3vligt ställe... Ta en sväng till Venedig också. Okej vi ska också bila dit. Ja självklart, Får ju inte missa Venedig (staden kommer väll torka ut om 10 år eller nått?). Och det blir nog en sväng till Slovenien också, Det ligger ju så nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Åker till Grekland med en kompis i juli, sen bär det av till frankrike i augusti med honom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Dom som klagar på Öland har inte gått på Ölands djur och nöjespark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Dom som klagar på Öland har inte gått på Ölands djur och nöjespark Den är ju det sämsta med Öland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag ska då va me tjejen hela sommarn Bada å sånt hör väl sommarn till så egentligen behöver man inte ens nämna de... Nämen se så vackert väder vi har säg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ska åka någonstans på semester nu i Juni. Sen får det bli att vara med kompisar och möjligtvis åka till Öland och ha kul där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Studentsommar, om man ska gå på födelsedatumet. Men icke, då jag har gått om tvåan. Men men, sånt är livet. Sommaren börjar nu på tisdag, när jag officiellt har sommarlov. Det första som kommer hända är att jag åker på DH, vilket senare glider ut i en Midsommar, vilket jag inte vet om jag kan vara onykter på. Den 26 Juni så åker jag och 2 polare till Aiya Napa på Cypern i en vecka. Efter det är jag inte uppbokad på något, så det kommer väl bli det vanliga resten av sommaren. Sola, bada, supa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ja...Åka ut med Husvagnen en vecka, åker den 16 Juni, samma dag som skolan slutar för mig. Veckan efter åker vi till Kolmården också en vecka. Sedan blir det kanske lite små saker som att åka till Bakken i Danmark tex. Annars ska man såklart SOLA O BADA:D och umgås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Den är ju det sämsta med Öland... Du genomskådade mig... Ska åka någonstans på semester nu i Juni. Sen får det bli att vara med kompisar och möjligtvis åka till Öland och ha kul där! På Ölands djur och nöjespark med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag ska också till Öland och träffa en kompis där. Men framför allt ska jag vara i familjens sommarstuga i Varberg i hela 8 veckor ungefär! Sen händer det säkert en massa andra saker som jag inte vet om en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Mitt främsta mål under sommaren ska bli att skaffa flickvän! Annars har jag inte alls mycket planerat men får se vad jag gör av lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Ska väl hård träna Parkour I några veckor framåt sedan så blir det en lång moped färd med en kompis till min stuga. Sen är det väl planerat att vi ska köra över Högakustenbron. EDIT: OJSKIPOJSKI, jag glömde, min storasyster ska gifta sig. Redigerad 8 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 VM, kompisa och sen ska jag kanske åka med mamma till mina släktingar i Polen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Mitt främsta mål under sommaren ska bli att skaffa flickvän! Annars har jag inte alls mycket planerat men får se vad jag gör av lovet. Ta inte första bästa fjortis bara, finns en del gymnasister som har en tendens att göra det. Och då finns det ju inga kvar i min egna ålder till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Italien, frankrike, autobahn, fik, musik, skateboard, musik, film, film, film, frankrike, italien, autobahn, Julia, båt, Julia, Stockholm, jazz, jazz, Stockholm, Julia. ...eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Italien, frankrike, autobahn, fik, musik, skateboard, musik, film, film, film, frankrike, italien, autobahn, Julia, båt, Julia, Stockholm, jazz, jazz, Stockholm, Julia. ...eller nåt. Vem är den här Julia? Flickvän? Redigerad 8 juni, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vem är den här Julia? Flickvän? Kallas väl så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Italien, frankrike, autobahn, fik, musik, skateboard, musik, film, film, film, frankrike, italien, autobahn, Julia, båt, Julia, Stockholm, jazz, jazz, Stockholm, Julia. ...eller nåt. Jag visste inte att du skejtade? Jag ska på DreamHack, sommarjobba och vara lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts