Jump to content

Vad händer i sommar?

Jazz
 Share

Recommended Posts

Börjar med att nästa vecka+två veckor ska jag på sommarskola på Dackeskolan i Mjölby. Sen nån gång ska jag till Öland den fina ön i nån vecka. Ska tydligen till det välkända Kneippbyn(Stavning?). Sen hoppas jag på att jag är hemma under den efterlängtade Johanna-marknaden så man kan köpa Rage against the machine tröjjor av luffaren Charlie :mellow:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Börjar med att nästa vecka+två veckor ska jag på sommarskola på Dackeskolan i Mjölby. Sen nån gång ska jag till Öland den fina ön i nån vecka. Ska tydligen till det välkända Kneippbyn(Stavning?). Sen hoppas jag på att jag är hemma under den efterlängtade Johanna-marknaden så man kan köpa Rage against the machine tröjjor av luffaren Charlie :mellow:.

Vänta lite nu, ligger inte Kneipbyn på Gotland??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar med att nästa vecka+två veckor ska jag på sommarskola på Dackeskolan i Mjölby. Sen nån gång ska jag till Öland den fina ön i nån vecka. Ska tydligen till det välkända Kneippbyn(Stavning?). Sen hoppas jag på att jag är hemma under den efterlängtade Johanna-marknaden så man kan köpa Rage against the machine tröjjor av luffaren Charlie :P.

Så du ska till gotland också, eller ? :shifty:

Lajnux, min tjej tjatade så mycke på att jag skulle ha henne på signaturen istället.

Tyvär, och henne röör du faaan inte ! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta lite nu, ligger inte Kneipbyn på Gotland??

Helvetes jävla buggjävel :mellow: detta vart ju riktigt pinigt :shifty: .

Hihi, jag menar ju Gotland, men jag läste ju om Öland på några tidigare poster så av ren reflex(?) skrev jag Öland istället. :P. Tänk vad som kan hände när man inte sovit ordentligt. Det är ännu ett tecken på att jag måste bota min sömnlöshet, men vadan detta? Ett sömnpiller, hoppas det inte är för gammalt. Inga sideffekter hoppas jag. Sovgott!

Edit: Och inte kan jag stava heller...

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dreamhack först, och slicka på GTAsajtare. Sen har vi släktträff på pappas sida någon gång i Juli. Annars hoppas jag på att kunna dra ett par dagar till Götebörg, jävligt nice ställe på sommaren. :mellow: Sen är det sommarjobb vecka 30-32 på turistbyrån. Stålar måste man ha.

Sen får vi se vad som händer däremellan.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en dryg vecka bär det av till Italien, Catolica närmare bestämt. När man kommit hem från Italien så ska jag gå på Guns N' Roses med jaeger (tyvärr har jag höga förväntningar). Senare under Juni fyller flickvännen år så det blir det väl ett litet kalas. Ibörjan av Juli ska jag på Raconteurs och Arctic Monkeys och andra spännande band på Accelerator. Senare under Juli åker vi till Gotland och ibörjan av Augusta ska jag kanske på ett träningsläger i Värnamo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1-2 veckor på skitön :shifty: jag lider med dig. Se till att föräldrarna bokar Campingen åt er, för under 21 eller nåt sånt får man ej boka camping nånstans, vi fick sova i bilen, bara en natt som tur var...

I pitty the fool that don't like my island. *bitch-slap*

Har inget direkt inplanerat, ska sommarjobba en stor del av sommaren och festa så ofta jag kan. Bada i sjön är osäkert om jag gör, poolen med 28 grader känns mer lockande :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor