Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Börjar med att nästa vecka+två veckor ska jag på sommarskola på Dackeskolan i Mjölby. Sen nån gång ska jag till Öland den fina ön i nån vecka. Ska tydligen till det välkända Kneippbyn(Stavning?). Sen hoppas jag på att jag är hemma under den efterlängtade Johanna-marknaden så man kan köpa Rage against the machine tröjjor av luffaren Charlie . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Åker till Paris med min bror på måndag. Fyller femton också, men i övrigt tror jag inte att det kommer hända så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Funderar också på att jobba. Men jag vet inte riktigt om jag orkar med det. Det är ju trots allt sommarlov. OFFTOPIC: VaXXoR Vart är rumpan ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Börjar med att nästa vecka+två veckor ska jag på sommarskola på Dackeskolan i Mjölby. Sen nån gång ska jag till Öland den fina ön i nån vecka. Ska tydligen till det välkända Kneippbyn(Stavning?). Sen hoppas jag på att jag är hemma under den efterlängtade Johanna-marknaden så man kan köpa Rage against the machine tröjjor av luffaren Charlie . Vänta lite nu, ligger inte Kneipbyn på Gotland?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Börjar med att nästa vecka+två veckor ska jag på sommarskola på Dackeskolan i Mjölby. Sen nån gång ska jag till Öland den fina ön i nån vecka. Ska tydligen till det välkända Kneippbyn(Stavning?). Sen hoppas jag på att jag är hemma under den efterlängtade Johanna-marknaden så man kan köpa Rage against the machine tröjjor av luffaren Charlie . Så du ska till gotland också, eller ? Lajnux, min tjej tjatade så mycke på att jag skulle ha henne på signaturen istället. Tyvär, och henne röör du faaan inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Vänta lite nu, ligger inte Kneipbyn på Gotland?? Helvetes jävla buggjävel detta vart ju riktigt pinigt . Hihi, jag menar ju Gotland, men jag läste ju om Öland på några tidigare poster så av ren reflex(?) skrev jag Öland istället. . Tänk vad som kan hände när man inte sovit ordentligt. Det är ännu ett tecken på att jag måste bota min sömnlöshet, men vadan detta? Ett sömnpiller, hoppas det inte är för gammalt. Inga sideffekter hoppas jag. Sovgott! Edit: Och inte kan jag stava heller... Redigerad 7 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag var förresten på Gotland med klassen förra veckan. Ska nog kanske dit igen nu i sommar. @VaXXoR: Jag vill inte ta på din tjej, jag vill ta på din rumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Dreamhack först, och slicka på GTAsajtare. Sen har vi släktträff på pappas sida någon gång i Juli. Annars hoppas jag på att kunna dra ett par dagar till Götebörg, jävligt nice ställe på sommaren. Sen är det sommarjobb vecka 30-32 på turistbyrån. Stålar måste man ha. Sen får vi se vad som händer däremellan. Redigerad 7 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Lajnux: Okej, men du kan ju ta med hecksaxen, svår väg dit Ontopic, kom på att jag ska måla om i rummet också Redigerad 7 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Om drygt en vecka bär det av till Sardinien, Italien. Stannar där en vecka. Sedan ska jag bara ta det lugnt, se en massa filmer, hela Samurai Jack om jag orkar, samt skapa ett och annat konstverk i PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Om en dryg vecka bär det av till Italien, Catolica närmare bestämt. När man kommit hem från Italien så ska jag gå på Guns N' Roses med jaeger (tyvärr har jag höga förväntningar). Senare under Juni fyller flickvännen år så det blir det väl ett litet kalas. Ibörjan av Juli ska jag på Raconteurs och Arctic Monkeys och andra spännande band på Accelerator. Senare under Juli åker vi till Gotland och ibörjan av Augusta ska jag kanske på ett träningsläger i Värnamo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Har inte planerat nån resa. Jag kommer nog stanna här i Malmö. Bada lite (om det blir varmt) och sola, hoppas kunna köra Go Carts med Grabzen eller kanske Paintball krig. Who knows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 1-2 veckor på skitön jag lider med dig. Se till att föräldrarna bokar Campingen åt er, för under 21 eller nåt sånt får man ej boka camping nånstans, vi fick sova i bilen, bara en natt som tur var... I pitty the fool that don't like my island. *bitch-slap* Har inget direkt inplanerat, ska sommarjobba en stor del av sommaren och festa så ofta jag kan. Bada i sjön är osäkert om jag gör, poolen med 28 grader känns mer lockande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Sola, bada, Flash, Photoshop, Feras, flyga, sväva, äta sylt, rulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ebeeto och jag ska spela in låtar. Det kom vi på idag. Eeeeelias! Kom ut ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 I pitty the fool that don't like my island. *PIMP-slap* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Åka el moppe, dh, bada, sola, sitta vid dator lite då och då, ha vatten och soft air gun krig, ta det lungt och jävlas med någon.. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Sommarjobba, plugga, festa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Studenten - Hultsfred - Hemma (bada, umgås, chilla) - Småland ( -//- ) - Sommarjobba - Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag ska dra till Bibione. Någon som har varit där? Jag var där för typ 5 år sen.. Vi bilade dit.. Det var ett väldigt t3vligt ställe... Ta en sväng till Venedig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts