Jazz Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Allas vårt älskade sommarlov är snart här! ( ) Vad ska du göra i sommar? Själv ska jag ungefär om en vecka till Spanien och i agusti ut med båten och segla. Sen blir det ju också det vanliga som bada, sola, sova, spela, putsa på bilen, äta m.m. Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag hade planerat att sommarjobba och tjäna pengar till en förstärkare, men det sket sig. Kommer väl sova hela dagarna som vanligt. Förmodligen ska jag flytta in i min systers nuvarande rum också, hon ska flytta till Lund och plugga universitet. Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag och pKz ska äga på escape Sen ska moppen trimmas. Förmodligen åka upp till släktingarna i Östersund. Och så klart, allas favorit, BADA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 En vecka i Berlin är inplanerad (efter VM som tur är), blir att supa skallen av sig med flickvän och familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag och pKz ska äga på escape Sen ska moppen trimmas. Förmodligen åka upp till släktingarna i Östersund. Och så klart, allas favorit, BADA Escape? Rune? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Börjar med konfirmation i tre veckor, fyfan. Sen Danmark med familjen, vara med kompisar hela dagarna, spela fotbollscuper, bada, sola, festa ja enjävla massa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Ska till öland med några polare vecka 28 och stannar 1-2 veckor. Sen hade jag tänkt att börja lira gura, bada, sola, träna. Ska antagligen till Liseberg och till Rättvik också men det är inte klart. Äditt: @Jazz: Det är ett internet cafe (tror jag) i Gävle? Sandviken? Yeehooo rätt Redigerad 7 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Escape? Rune? Escape gaming Gävle @ ITcafe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Det enda som är planerat är Sälen en vecka ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag ska till min mormor och spela yatsy (ursäkta stavningen) Nej det ska jag inte . Jag ska väl till några nära vänner i sthlm ett tag . Askul att vara där ! Dom har allt från helikopter till vattenscootrar Sen ska man väl kanske utomlands. Sen det vanliga . Soooova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ska till öland med några polare vecka 28 och stannar 1-2 veckor. 1-2 veckor på skitön jag lider med dig. Se till att föräldrarna bokar Campingen åt er, för under 21 eller nåt sånt får man ej boka camping nånstans, vi fick sova i bilen, bara en natt som tur var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ska bara ta det lugnt i det soliga vädret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) 1-2 veckor på skitön jag lider med dig, se till att föräldrarna bokar Campingen åt er, för under 21 eller nåt sånt får man ej boka camping nånstans, vi fick sova i bilen, bara en natt som tur var... Hehe ena polaren har stuga så det behöver jag inte bry mig om. Redigerad 7 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 1-2 veckor på skitön jag lider med dig. Se till att föräldrarna bokar Campingen åt er, för under 21 eller nåt sånt får man ej boka camping nånstans, vi fick sova i bilen, bara en natt som tur var... Stackars KalleR Lider med dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hehe ena polaren har stuga så det behöver jag inte bry mig om. Fan vad skoj, var på Öland ska ni bo? Jag får väl komma och hälsa på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vara ute så mkt som möjligt= sola & bada & umgås. Kanske tälta oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Escape gaming Gävle @ ITcafe Jasså. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag ska dra till Bibione. Någon som har varit där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Well, ute ur Fade to black såå. Nu, ska jag do all the things i wanted, all the things i need ULTIMATE POWER!!! .. med andra ord ska jag ha jävla skoj, fyllde 17 också idag, men fråga inte vilka presenter jag fick för. Vi firar inte, glad för det ändå Så, bada..****** (erm..), vara med vänner. Sen ska jag sommarjobba för få pengar Nu, ska jag antagligen spela. Möjligtvis gå ut i mörkret och skrika jag äger världen med min kära cola (eller öl som pappa har i garaget ? XD) Nah, får bli cola nu. Hoooray for me, i rulle ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ska jobba först 4 veckor, sen är jag ledig och ska va ensam hemma och åka till göötteebooorg med gossarna. Sen börjar jag jobba igen. Ska också byta rum i huset (ner i källaren) och köpa möbler dit, det blir najjs. (Ska också sälja moppen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts