thenordstrom Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hej! Förlorar man inte sina vapen när man dör i GTA: SA? Jag har för mig att man gör det i alla de andra GTA-spelen. Jag förlorar mina vapen när jag blir arresterad, men inte när jag dör. Började om spelet idag och har inte användt några fusk. Mvh Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Tror det är en bugg... fick samma sak en tid in i storyn första gången jag spelade igenom det på PS2. Hade inte dejtat den bruden som gör att man får behålla sina vapen vid tillfället. Redigerad 7 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Kan även bero på om du har flickvänner. Polis-flickvännen gör så att du får behålla vapen när du blir arresterad och sjuksköterske-flickvännen gör så att du får behålla dom vid död. Eller så är det en bugg, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Måste vara en bugg för samma sak har hänt mig , och när jag startat om spelet så behåller ja fortfarande mina vapen när jag dör ,vilket kan vara soft ibland ioförsig Redigerad 17 juni, 2006 av Yoghurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts