Frenzy Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Gitarr är det ultimata, i alla fall för mig. Man kan fan uttrycka sig så mycket med en gitarr. Ilska, lycka bla bla bla... Ja allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hmm.. Har också funderat på att börja lirat nå instrument. Fan att jag inte har börjat tidigare. Funderar på att skaffa en sån här Vill börja på en sån, farsan har band med alla möjliga instrument, men det är ju deras saker Får säkert köpa USB-Gitarren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Gitarr är det ultimata, i alla fall för mig. Man kan fan uttrycka sig så mycket med en gitarr. Ilska, lycka bla bla bla... Ja allt. När man är arg så slår man den i marken. När man är glad sitter man och plingar. Annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 När man inte har något att göra går man lös på fanatiska Tupac-fans med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) När man inte har något att göra går man lös på fanatiska Tupac-fans med den. I hiphopar-anda ska jag nu ge stöd åt min hund. Håller med. Way to go. Yo. Redigerad 14 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 När man inte har något att göra går man lös på fanatiska Tupac-fans med den. T-t-t-t-...sss. Bevisar bara att folk med gitarrer inte kan resonera med ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Märkligt påstående, jag besitter ingen gitarr. Sen är miljondollarfrågan om ditt inlägg verkligen var mycket mer givande, Cortez. Vad får du ut av att hysa agg mot ungefär alla på forumet som gillar rock, eller kanske bör jag säga inte gillar hiphop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Märkligt påstående, jag besitter ingen gitarr. Sen är miljondollarfrågan om ditt inlägg verkligen var mycket mer givande, Cortez. Vad får du ut av att hysa agg mot ungefär alla på forumet som gillar rock, eller kanske bör jag säga inte gillar hiphop? Det gör jag ju inte. Man andvänder gitarrer i fler musikstilar än rock. Dessutom tycker jag inte det är att hysa agg emot en folkgrupp genom att fråga hur man kan uttrycka hur man känner sig inombords genom att sitta och plinga på några strängar. Redigerad 14 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jovars, men sättet du beskrev det på kan väl direkt kopplas till en av rockens många stereotyper. Än en gång Cortez, vad ville du få fram med ditt första inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Håller med toppe! Bas är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Gitarr är ett fint intstrument, bas går väll, men inte så kul när man är den enda som kan spela instrument, liksom inte så kul att bara sitta och lyssna på en bas, annars är Piano ett grymt underskattat instrument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hmm.. Har också funderat på att börja lirat nå instrument. Fan att jag inte har börjat tidigare. Funderar på att skaffa en sån här Vill börja på en sån, farsan har band med alla möjliga instrument, men det är ju deras saker Får säkert köpa USB-Gitarren Hmmm... Har funderat på den. Verkar dock vara en billig leksak. Ni som kan musik, har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag säger bara lär dig tears in heaven med eric clapton och nothing els matters så faller tjejerna trust me... speciellt tears in heaven och har du en skaplig sångröst så e d bara och ta med dom hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Jag säger bara lär dig tears in heaven med eric clapton och nothing els matters så faller tjejerna trust me... speciellt tears in heaven och har du en skaplig sångröst så e d bara och ta med dom hem Vad kallar du för skaplig? Min röst är jäääävligt grov... Typ om jag ska sjunga låter jag som en operasångare som svalt sandpapper! Redigerad 18 juni, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gitarr är ett fint intstrument, bas går väll, men inte så kul när man är den enda som kan spela instrument, liksom inte så kul att bara sitta och lyssna på en bas, annars är Piano ett grymt underskattat instrument Altså gitarren e nog INTE den bästa med tanke på priset, programen och sladdarna e det säkert inge fel på... men det värkar ändå rätt onödigt...varför inte bara köpa en helt vanlig gitarr med stärkare? och sedan leta reda på lite gratis lektioner/tips på nätet. Hitta DITT sound! När du ska köpa förstärkare fundera lite grann själv på vad just du egentligen är ute efter! Det finns i mitt tycke enormt mycket dynga ute på marknaden – KOM IHÅG prylarna skapar ingen musik det är DU! som gör det! /////Clas Yngström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag lånar topicen lite, det är så att jag är nybörjare på gitarr och jag håller på att lära mig olika ackord. Men det är så att jag har problem med att ta ett G-ackord för att det är så långt avstånd mellan de olika punkterna man ska hålla med fingrarna. Jag undrar om någon erfaren gitarrist har något tips på hur man ska hålla fingrarna så att det inte blir lika besvärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts