Jump to content

Ostbågar,Ostbollar och ostringar

The xD
 Share

Recommended Posts

Så sant, fast det är bara ost-snacksen olw är bättre på. Allt annat är godare med Esterella

Estrella är bättre på snacks överlag. Deras olika nötter sorter är superb. Sen är dom snäppet bättre på chips sorter. Finns dom en del chips som man kan diskutera om OLW inte är bättre på.

Men som sagt, ost- produkterna är Estrella hästlängder ifrån OLW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skitbra tråd... kan vi inte skaffa en officiel tråd för gurkor eller chips också? Eller varför inte om valar. Trött på alla "Här kan ni snacka om trådar" :wub:

15 ord - Alla smakar skit, man får äcklig andedräkt av dom och som stinker förjävligt, rena giftet.

Kunde fan inte sagt det bättre själv. Skitbra!

Btw... har för mig det finns något roligt citat från Ställhelvetet när han säger nåt liknande. Har för mig att valar kommer in i bilden... :shifty:

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En dikt...

Jag äter inte ostbågar, ostringar eller ostbollar,

det är sånt jag inte vågar när alla andra kollar,

smakar skit utspätt med saltvatten och jag mår surt,

varken ostbågarna eller chipsen smakar som förut,

jag håller mig bara till tuffa saker, ookaaaj?

Så nu ska jag gå och äta en fet rabarberpaj :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Estrellas Ostbågar är röv. Dom borde fan heta Oströvar. Jävla estrella as.

De borde heta OstBögar. :wub:

rabarben, gör du en tråd om gurkor. Fast jag tror inte den blir särskilt populär.

Själv tycker jag att de flesta av OLW:s chips smakar bättre än Estrellas. Men det är en ren smaksak. Smaken är som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men som sagt, ost- produkterna är Estrella hästlängder ifrån OLW.

Nej, nej, nej, Att äta estrellas ostbågar istället för OLW:s är ju som att käka bajs istället för pizza!

OLW rockar på ostbågar.

Estrella ska man dessutom inte utala EsteLLA utan Estrejja,typ. Eftersom det är spanska och betyder stjärna.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw... har för mig det finns något roligt citat från Ställhelvetet när han säger nåt liknande. Har för mig att valar kommer in i bilden... :lol:

Jag kan skapa en "officiell" topic om valar men jag vet inte ett skit om valar så jag gör inte det.

:wub:

Finns EN nackdel med cheezballs. Är man oförsiktig så kan man ta en kryddboll (en boll som består av kryddor som kletat ihop sig) istället för en ostboll...
Det är ju det som är gott ju, det är som att hitta en skatt :lol: Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor