StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Så sant, fast det är bara ost-snacksen olw är bättre på. Allt annat är godare med Esterella Estrella är bättre på snacks överlag. Deras olika nötter sorter är superb. Sen är dom snäppet bättre på chips sorter. Finns dom en del chips som man kan diskutera om OLW inte är bättre på. Men som sagt, ost- produkterna är Estrella hästlängder ifrån OLW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Tycker inte nåt av OLWs chips är bra, visst kan smaken vara i samma klass som Esterella, men Esterellas potatis är mkt finare, OLWs har massa svarta/missfärgade chips i varje påse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Skitbra tråd... kan vi inte skaffa en officiel tråd för gurkor eller chips också? Eller varför inte om valar. Trött på alla "Här kan ni snacka om trådar" 15 ord - Alla smakar skit, man får äcklig andedräkt av dom och som stinker förjävligt, rena giftet. Kunde fan inte sagt det bättre själv. Skitbra! Btw... har för mig det finns något roligt citat från Ställhelvetet när han säger nåt liknande. Har för mig att valar kommer in i bilden... Redigerad 8 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 En dikt... Jag äter inte ostbågar, ostringar eller ostbollar, det är sånt jag inte vågar när alla andra kollar, smakar skit utspätt med saltvatten och jag mår surt, varken ostbågarna eller chipsen smakar som förut, jag håller mig bara till tuffa saker, ookaaaj? Så nu ska jag gå och äta en fet rabarberpaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Estrellas Ostbågar är röv. Dom borde fan heta Oströvar. Jävla estrella as. De borde heta OstBögar. rabarben, gör du en tråd om gurkor. Fast jag tror inte den blir särskilt populär. Själv tycker jag att de flesta av OLW:s chips smakar bättre än Estrellas. Men det är en ren smaksak. Smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 1. Bollar 2. Bågar Sån där omogen humor, men ändå rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Både Ostbågar och Cheezballz är riktigt gott, även om jag inte brukar köpa dem. De luktar. Men när jag väl har ett paket, då njuter jag. Kunde inte skrivit det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Men som sagt, ost- produkterna är Estrella hästlängder ifrån OLW. Nej, nej, nej, Att äta estrellas ostbågar istället för OLW:s är ju som att käka bajs istället för pizza! OLW rockar på ostbågar. Estrella ska man dessutom inte utala EsteLLA utan Estrejja,typ. Eftersom det är spanska och betyder stjärna. Redigerad 9 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Finns EN nackdel med cheezballs. Är man oförsiktig så kan man ta en kryddboll (en boll som består av kryddor som kletat ihop sig) istället för en ostboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Btw... har för mig det finns något roligt citat från Ställhelvetet när han säger nåt liknande. Har för mig att valar kommer in i bilden... Jag kan skapa en "officiell" topic om valar men jag vet inte ett skit om valar så jag gör inte det. Finns EN nackdel med cheezballs. Är man oförsiktig så kan man ta en kryddboll (en boll som består av kryddor som kletat ihop sig) istället för en ostboll... Det är ju det som är gott ju, det är som att hitta en skatt Redigerad 9 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 OLW's ostbågar är kung, ätit dom varje fredag så länge jag kan minnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 OLW's ostbågar är kung, ätit dom varje fredag så länge jag kan minnas Påminner om gamla minnen... varjde fredagkväll satt hela familjen i soffan å såg på disney dags och åt snacks Sen flyttade syrran då förändrades allt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts