CurunirOfValinor Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Ostbågar o. dyl. är nog en av de äckligaste sakerna jag kan tänka mig (om man tänker i realistiska banor då givetvis, för det är nog bra mycket godare än typ hallonsaft blandat med kaviar och A-fil), chips ska det vara. Helst Pringles Sourcream & Onion. Redigerad 7 juni, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Pfff, ost. Här kör man salta pinnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Pfff, ost. Här kör man salta pinnar! WTF och här kör man med trädgrenar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 WTF och här kör man med trädgrenar Ja pinnar FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ostkrokar/bågar: Brr... Riktigt äckliga (för det mesta) Cheezballz: Mums! Mitt favoritsnacks lätt. Vet inte varför men jag fullkomligt älskar dem. Ostringar: = Lökringar? Ganska gott isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Själv tycker jag om salta träpåkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Damn, nu blev jag hungrig. Måste åka och köpa ostbågar :'( Någon liten butik är väl nog öppen. *Åker och handlar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ostbågar, Ostringar är favoriter. Ostbollarna går ner men inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Det e ju skitgott alltihop , Ostbågar är godast men de andra 2 är inte så dumma de heller. *hoppar på moppen och åker och handlar lite* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad är ostbollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad är ostbollar?Som ostbågar fast i form av bollar och med en släng av nacho-smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Som ostbågar fast i form av bollar och med en släng av nacho-smak Älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ostringarna e godast Och nej de e inte samma sak som lökringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 1. Bollar 2. Bågar 3. Ringar Ostbågar är lixom orginal och har lite av föratit mig på dom. Tycker dom blev äckligare när OLW bytte från den genomskinliga påsen (typ mitten av 90-talet). Ostbollarna var ett grymt nyförvärv. Dom lyckades OLW med kanonbra! Sjukt goda! Ostringarna var en besvikelse för mig. Sourcream smaken var för sur, och dom smakar sur grädde helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Gillar alla tre. Speciellt Cheez balls, dem aeger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag tänkte köpa Cheez Ballz, men affären hade bara Doodles. Så nu sitter jag och mumsar i mig bågar. Jag borde äta det här oftare. Bara jag som hatar Estrella för deras plagiat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag tänkte köpa Cheez Ballz, men affären hade bara Doodles. Så nu sitter jag och mumsar i mig bågar. Jag borde äta det här oftare. Bara jag som hatar Estrella för deras plagiat? Estrellas Ostbågar är röv. Dom borde fan heta Oströvar. Jävla estrella as. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Gillar Cheez Ballz och Cheez Doodles men har inte smakat ringarna, får kanske göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Estrellas Ostbågar är röv. Dom borde fan heta Oströvar. Jävla estrella as. Så sant, fast det är bara ost-snacksen olw är bättre på. Allt annat är godare med Esterella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Olw är bra mycket godare än Estrella, gillar nog inget med dom Redigerad 8 juni, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts