The xD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Hej! Här kan ni snacka om Ostbågar,Ostbollar och ostringar (knäppt jag vet ) Själv tycker jag dom e goda alla 3 och sitter just nu å äter ostbollar OSTB_GAR.bmp Redigerad 7 juni, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Den filmen är jätte bra.. Bandet också... Eller du kanske menar dom man äter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Den filmen är jätte bra.. Bandet också... Eller du kanske menar dom man äter? Gissa, om du läser igenom en gång till kanske du fattar Edit: aaa jag fattar ^^ Fel forum visst Redigerad 7 juni, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Gissa, om du läser igenom en gång till kanske du fattar Edit: aaa jag fattar ^^ Fel forum visst Ja fel forum Cheez balls är det äckligaste som finns.. ostbågar = ostringar? wtf? aldrig ätit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ja fel forum Cheez balls är det äckligaste som finns.. ostbågar = ostringar? wtf? aldrig ätit Joo ostbollarna e inge vidare Men ostringarna e mums Kan nån mod flytta tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 15 ord - Alla smakar skit, man får äcklig andedräkt av dom och som stinker förjävligt, rena giftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 15 ord - Alla smakar skit, man får äcklig andedräkt av dom och som stinker förjävligt, rena giftet. Har du en tandborsta hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Har du en tandborsta hemma? Va äre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 15 ord - Alla smakar skit, man får äcklig andedräkt av dom och som stinker förjävligt, rena giftet. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ostringarna med sourcream smak är goda. Vanliga ostbågar med, speciellt OLWs, fast Esterellas jordnötsringar är godare än OLWs, chipsen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ostbågar må lukta illa, men FAN va dom smakar gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Lökringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ostbågar må lukta illa, men FAN va dom smakar gott! /agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ostbågar må lukta illa, men FAN va dom smakar gott!Totally Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Dagens vetenskap Är det bara jag som märkt att ens urin börjar lukta ostbågar om man har ätit ostbågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Åt skitmkt ostbågar på en Finlandsfärja för ett antal år sedan. Sedan blev jag sjösjuk så jag spydde rätt mkt Sen dess har jag inte kunnat äta ostbågar :'( Men nu börjar de faktiskt komma tillbaka litegrann... nästan så dom är riktigt goda. Lukten är dock ett minus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nån som testat att leva en hel bakfylledag på kaffe (ca 7 koppar) och ett paket ostbågar? man mår inte bra i magen sen ska ni veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Själv är jag inte för förtjust i ostbågar. Cheezballs är goda dock. Gillar lite extra kryddor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Både Ostbågar och Cheezballz är riktigt gott, även om jag inte brukar köpa dem. De luktar. Men när jag väl har ett paket, då njuter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 15 ord - Alla smakar skit, man får äcklig andedräkt av dom och som stinker förjävligt, rena giftet. Det är ju gött med bågar, förutom det med andedräkt och man känner sig så skitig Har ni smakat DillRingar nån gång? Asgott, Cheeze Balls FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts