Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Det finns ju ett andra alternativ... Jag bara snabb-ugglade igenom svarsalternativen, och saken är den att jag glömde nulla så jag kan fortfarande rösta på Annat. Vote: Annat, jag tror Petoria vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Italien vinner. Brasilien tar silver. Men skulle Emerson gå sönder skulle det bli tufft. När dom flesta spelare i Brasiliens lag är offensiva får han slita mycket bakåt. Och Edmilson kommer ju missa hela VM. Så nu är Emerson väldigt viktig för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Brasilien tar det. Men det är klart att man hoppas på Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vote: Swe Man kan ju hoppas iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag TROR att Brasilien vinner igen men jag hoppas att de inte gör det. England kan överraska. Men vote: Brasilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag tror det blir Brasilien som vinner VM i fotboll, men det betyder inte att jag hejar på dem. Jag hejar alltid de lag som är mest impopulärt som exempelvis Elfenbenskusten, Iran eller Saudiarabien. Vote: Brasilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Måste rösta sverige...Kan ju inte tippa nån annan ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 "Hejar" på Brasilien, hoppas att dom vinner och tror att dom vinner, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Tror faktiskt Tjeckien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag vet inte riktikt vilket som är bäst... nu ska man ju vara lugn och rättvist och inte vara en nationalist så jag röstar på: SVERIGE SVERIGE SVERIGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag hoppas att Sverige vinner. Men jag tror att Brasilien vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har inte sett Brasilien än, men antingen dom eller Tyskland. Tyskland imponerade på mig, plus att de har fördel i form av hemmaplan. Vote: Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har inte sett Brasilien än, men antingen dom eller Tyskland. Tyskland imponerade på mig, plus att de har fördel i form av hemmaplan. Vote: Tyskland. Imponerade Tyskland på dig? Deras försvar är inte bra. Dom släppte in 2 mål på Costa Rica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ingen vote, vill se Brasilien och Frankrike spela i morgon först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Brasilien kommer inte vinna pga favorit trycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Imponerade Tyskland på dig? Deras försvar är inte bra. Dom släppte in 2 mål på Costa Rica. Menade väl mera att deras anfallsspel överraskade mig lite, försvaret lämnade som du säger mer att önska, men jag tror att de kommer fixa till det faktiskt. Man ska ju inte underskatta Costa Rica heller, så dåliga var dom inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vote: tjeckien .. jag vill att serbien ska vinna men dom är i döds gruppen men tjeckien är bäst dom kan vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts