[B][O][T] Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Redigerad 13 juli, 2015 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 England / Brasilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Sverige, ganska skönt med tanke på att de ite gjort det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Mexiko Redigerad 7 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Tror också på brasilien, men hoppas såklart Sverige Lag som Frankrike skulle kunna komma långt om de inte valt att sätta in Barthez i målet. England som ser ut att få med sig alla spelare trots skadeproblem kommer också vara starka Det som talar för Sverige är väl att Larsson och Zlatan om de kommer dit i toppform skulle kunna vara enormt bra, vilket de dock tyvärr inte är. Det som talar mot är väl att Zlatans form sviktar och att man inte har någon klar lösning på hur högerback/ytter platserna ska se ut. Tror tyvärr att Sverige åker ut mot Tyskland i åttondels final. Men det är inte en helt omöjlig uppgift att komma längre Redigerad 7 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hoppas på sverige så jag votar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Brasilien,Argentina eller Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag är inte vidare insatt, men lite har jag nog koll på. eliizars antagande lät troligt. Dessvärre hejar jag, som jag sade i en annan tråd, på Zlatan. Möjligtvis att jag skänker en gnutta stöd åt Elfenbenskusten också, då detta kan vara dem behövligt. Heja. Heja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Åh, gud vad jag hopaps på Italien!!! Skulle kunna offra någon kompis högra arm för att få se dem ta emot guldbucklan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Säger som jag sagt förut. Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kan jag säga Alyx ifrån Half-Life 2? Nej, just det. Hon är inte med. Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag väntar tills efter VM med att rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Säger som jag sagt förut. Tyskland. Stora favoriter+ hemma publik=Går alltid långt in i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vote :Sverige Klart vi vinner gubbar vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Min polare har tippat på Serbien Montenegro, och min andra polare har helt seriöst gått ut med att han ska skjuta sig själv i foten om dom vinner, därefter klippa av en tå och äta upp den. Så tror inte det är så stor chans att dom vinner. Själv tror jag det blir brassarna igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Heja Sverige!! hoppas på oss såklart men Brassarna har ett grymt lag, likaså England... Vote:Brasilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Null vote. Jag tror Petoria vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Elfenbenskusten chansar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Null vote. Jag tror Petoria vinner Det finns ju ett andra alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Sverige såklart. Vilken jävla förlust för Siba m.m. Alla som dem har sålt TV-apparater till nu måste dem ge tillbaka pengarna till! Edit: Kunde man inte bara ha 15 poll-alternativ? Du har ju 17 . Redigerad 7 juni, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts