Corleone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Den dagen är inge viktig för mig, helt vanlig dag. Men datumet var inte vanligt. juni = månad 06 6 juni 2006. 666 = djävul För att jag också skall få trycka in lite spamm i tråden: 666 är en siffra, med symbolisk anknytning till vad som står förklarat i den här artikeln. Redigerad 7 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Var väll som en helt vanlig dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jobba från 06.00-15.00 I övrigt hände de inte så mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 För att jag också skall få trycka in lite spamm i tråden: 666 är en siffra, med symbolisk anknytning till vad som står förklarat i den här artikeln. Djävul, vilddjur. Samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Grillfest med släktingar... Café de Paris-sås (MUMS!!), grillade kotletter och klyftpotatis ... Efter det så blev det datorn nästa D'oh!! Blev hungrug igen! Redigerad 7 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Var ute på en ö och grillade med grabbarna. Det blev också lite drickande. Du VaXXoR, är det din rumpa på din signatur ? Isf får man ta på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Djävul, vilddjur. Samma sak Jo, självklart. Du vet att t.e.x. ett lejon är ett vilddjur? "Kolla, ett lejon!" "Menar du djävulen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jo, självklart. Du vet att t.e.x. ett lejon är ett vilddjur? "Kolla, ett lejon!" "Menar du djävulen?" Va ju seriös. Lajnux, Njaa vet inte. Men bara för att det är du. varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Woohoo *Tar på den hela natten lång* Det var mindre kul att åka 5 stycken i en kanot man skulle sitta 3 i. Och sen var ingen nykter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vaknade hos min flickvän, skällde lite på henne för att hon väkte mig. Sov. Åkte hem. Åt. Sov. Dator. Äta. Sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts