darkjak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hur gick det då ni FIRADE (det är en sak att planera och en annan att göra) nationaldagen? Själv var jag och festade... eller ja, förfestade. Var och förfestade hos en vän(trist förfest, det enda som hände var att alla satt och söp). Då vi till sist skulle till den RIKTIGA festen bröt kaos ut. Typ hela Halland, Skåne och Smålands ungdom måste ha varit på samma ställe som vi, då det var en kö på flera hundra personer. Då vi hade kommit halvvägs, började dom bakom oss att pressa, och kön blev så ihopklämd att man knappt kunde andas (jag pressades mot ett kravallstaket, kändes fan som att det började ge vika efter ett tag). Var en snubbe från mellanöstern som var påtänd eller nåt och började försöka slåss mot en annan, fast han kunde inte eftersom att det fanns någon i vägen för personen han var sur på, och att man inte kunde röra på sig. Efter en halvtimme kom en vakt och började ordna upp kön. Efter ytterligare 20 minuter sa han att det var fullt i lokalen, så vår klass stack (halva kön var dock kvar). En hel kväll till spillo! En klasskamrat var så sur (kombinerat med full) att han började olla på vartenda bil han fick syn på (plus ett par brevlådor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag hade en uuuunderbar Nationaldag. Jag jobbade stenhårt från 08:00-21:00 sen åkte jag hem och sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 KNULLA SEN TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ich liebe Schweden. Achtung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vi firade storebrorsans student ochfödelsedag. Pompa och ståt. Åt glass tills jag var nära att spy på kvällen när jag sedan satt och tryckte i mig kvällsmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Mycket cola, lasagne och chips blev det. Till detta en dator och en ganska stor ranson av onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceholder999 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jo, jag satt vid datorn hela dagen...' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jo, jag satt vid datorn hela dagen...' HAHAH ovanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 HAHAH ovanligt Vad gjorde du på nationaldagen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 KNULLA SEN TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 RUNKA SEN TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Spelade fotboll då och då.. Målade håret, inget speciellt alltså :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 RUNKA SEN TV SPELA IN PORRFILM SEN TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 KNULLA SEN TV. Haha, störtskön humor för en gångs skull. Jag sov till 15.00, sen gick jag upp och ut med hunden, åt något, switch imellan datorn och TV, sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Gjorde inget speciellt. Städade lite i alla fall sen åkte vi ut till våra kusiner och fixade med vår husvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag och en av mina fränder jobbade på Hotell Bogesund under nationaldagsfirandet. Vi fick sälja kaffe och bulle m.m. Oskar Svärd var där och höll tal och en kör sjöng några sånger. Efter eländet fick vi 300 kr var plus 48 kr var eftersom vi pantade burkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Firade min morfar i Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 KNULLA SEN TV. Tack för dagen Okkaaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Började dagen med att träna Parkour på ett färgeläger, sen så bar det även iväg till skogen och min första film gjordes. Så nog är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Den dagen är inge viktig för mig, helt vanlig dag. Men datumet var inte vanligt. juni = månad 06 6 juni 2006. 666 = djävul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts