eliizar Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Så med lagom 9 dagar kvar undrar jag tillslut; Vilka här kommer till Hultsfred 06? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 DANGERBOY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Oh yeah, vilka ska ses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ska nästa år, hopaps påa att Kaizers och Gogol bordello kommer nästa år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Grannen ska åka, tyvärr ska jag inte med. Hade mer än gärna velat se Lordi, In Flames, Within Temptation och The Sounds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tjejen ska dit, jag har ej råd att hänga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hur gör man om man vill jobba där? Lite sent ute kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Hur gör man om man vill jobba där? Lite sent ute kanske.Jag antar att man kan kontakta dom från den officiella hemsidan, om det finns nu någon dvs. har noll koll angående hultsfred Redigerad 7 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hur gör man om man vill jobba där? Lite sent ute kanske. kolla här http://www.rockparty.se/content/backstage/funktionarer.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 5 dagar kvar tills jag åker upp och slår upp tältet. I år heter vi Camp Pamp '06 och huserar i träsket. Alla är välkomna, dygnet runt! Haha, det är ju ofattbart egentligen. Ett helt år sedan förra årets underbara festival och bara några dagar kvar tills den årliga utopin! Oh yes. De enda band jag vill se är Amadou & Mariam, Lou Reed, Gogol Bordello, Los de Abajo och VM-fotbollen Blir för övrigt min sjätte hultsfredsfestival i år, om jag ska bragga lite. The Dude: gå in på Rockpartys hemsida och surfa in på "funktionärer". Visst är du sent ute, men det finns alltid reservjobb man kan söka. Nog med tjat, sätt fart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag ska kanske dit med syrran och hennes kompisar... Jag ska träffa dig eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Yeah, vilka vill du se då emil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 HIM, The Strokes, The sounds, Backyard Babies och In Flames Med flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 6. Hur gör jag om jag vill jobba på festivalen? Så fort det dyker upp ett behov efter nya funktionärer lägger vi upp annonser för det på vår hemsida. Ligger det ingen annons ute så innebär det att vi för närvarande inte har någon ledig funktionärsplats. Om du tidigare varit funktionär på Hultsfred så ber vi dig att kontakta din tidigare huvudfunktionär. Om du skickat en ansökan om att få bli funktionär och inte blivit kontaktad av en huvudfunktionär före 1 april så rekommenderar vi dig att köpa biljett om du ändå vill besöka årets festival. --- Äsch, får bli något annat år för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Tjejen ska dit, jag har ej råd att hänga med. Ord. Ord. Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 För mig blir det inget hultsfred. Men roskilde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Någon som kan länka/skriva en lista på vad som är bra att ha med sig på festival Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) -Biljett Edit: Kanske lite väl undermålig lista. http://www.snarthultsfredsfestival.net Redigerad 11 juni, 2006 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts