Jump to content

Hultsfred

eliizar
 Share

Recommended Posts

5 dagar kvar tills jag åker upp och slår upp tältet. I år heter vi Camp Pamp '06 och huserar i träsket. Alla är välkomna, dygnet runt!

Haha, det är ju ofattbart egentligen. Ett helt år sedan förra årets underbara festival och bara några dagar kvar tills den årliga utopin!

Oh yes. De enda band jag vill se är Amadou & Mariam, Lou Reed, Gogol Bordello, Los de Abajo och VM-fotbollen :lol: Blir för övrigt min sjätte hultsfredsfestival i år, om jag ska bragga lite.

The Dude: gå in på Rockpartys hemsida och surfa in på "funktionärer". Visst är du sent ute, men det finns alltid reservjobb man kan söka. Nog med tjat, sätt fart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6. Hur gör jag om jag vill jobba på festivalen?

Så fort det dyker upp ett behov efter nya funktionärer lägger vi upp annonser för det på vår hemsida. Ligger det ingen annons ute så innebär det att vi för närvarande inte har någon ledig funktionärsplats.

Om du tidigare varit funktionär på Hultsfred så ber vi dig att kontakta din tidigare huvudfunktionär.

Om du skickat en ansökan om att få bli funktionär och inte blivit kontaktad av en huvudfunktionär före 1 april så rekommenderar vi dig att köpa biljett om du ändå vill besöka årets festival.

---

Äsch, får bli något annat år för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor