Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Angående SVT och TV4 kriget så är jag på Fyrans sida, SVT:s tjejer med Svedberg och den andra sopan i studion håller inte, fan va hon piper förresten. Den där juggen bakom datorbordet är inte så rolig han heller, då tycker jag faktiskt t.o.m. mer om Hedman.

@gizmo: Det är skillnad mot T&T och Kamerun, det var det även på den tiden. Men visst Sverige hade en svår grupp då, Ryssland, Brasilien och Kamerun. Men man gick ju vidare med bara 5 poäng då, så varför skulle man kunna misslyckas nu? Nej Sverige grejar detta, varken England eller Paraguay imponerade ingenting i mina ögon.

Bah, tjejen ser ju bra ut. :wub: Roligare att kolla på henne än Hedman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker båda är lika bra. Då kanalerna ha hyrt in vars en Canal+ snubbe. Ola andersson på SVT och Jens Fjellström på TV4. På canal+ har de samma roll, alltså i pausen visar dom sekvenser i spelet osv. det som ola gör. Men jens hjälper till o kommenterar.

Bortser man från dom så föredrar jag SVT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där fick Sverige det dem förtjänade: ett bakslag för den fåfänga som laget hade inför mötet mot ett litet land som Trinidad & Tobago.

Jag håller med dig där Arman, även om jag är djupt besviken.

Man ska aldrig ta ut en seger i förväg, man måste vara maximalt taggad oavsett vilket lag man möter.

Sen kan man ju inte heller säga att TTs målvakt var dålig. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Elfenbenskusten mot Argentina var jäkligt rolig match sista 15 minuterna... Argentina slår helt av på tempot och byter ut deras bättre spelare och då smäller Elfenbenskusten till... Sen blir det lite av en rysare till slutsignalen... Synd att dom inte fick in en kvittering... Det skulle ha varit jävligt roligt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Elfenbenskusten mot Argentina var jäkligt rolig match sista 15 minuterna... Argentina slår helt av på tempot och byter ut deras bättre spelare och då smäller Elfenbenskusten till... Sen blir det lite av en rysare till slutsignalen... Synd att dom inte fick in en kvittering... Det skulle ha varit jävligt roligt. :wub:

Grymt bra match, Drogba är så jävla bra!

Jag missar brasiliens första match! ARGH ! Men vänta här nu va...Kan man inte få in VM på sin 3 mobil på nått sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt bra match, Drogba är så jävla bra!

Jag missar brasiliens första match! ARGH ! Men vänta här nu va...Kan man inte få in VM på sin 3 mobil på nått sätt?

Det är nog bara höjdpunkter. Det finns någon grej man kan göra att man får varje mål direkt skickat till sig i en videosekvens men det är sån live-betting så man måste satsa pengar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, wow. De vinner över laget som är rankade 41 i världen. Vilken prestation.

Ja precis, jag menar ju, dom kom ju liksom 2a i afrikanska, fan vad dom suger. PLXPLX...

Egentligen så har inte Trinidad matchen någon betydelse överhuvudtaget, sålänge Sverige vinner mot Paraguay så är dom vidare, om nu inte Trinidad skulle lyckas vinna mot Paraguay ganska stort :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är snacket som är viktigt. Herregud och babblar bort sig i orden också, och namnen kan hon inte uttala, nej bort med såna.

Nej, det är ju matchen som är viktig. Och inför den tittar man hellre på lite ögongodis än att höra "Vad tycker du om Sveriges laguppställning?". Wow, vad intressant. Jag måste ju bara höra vad han tycker om den så jag kan tycka likadant. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG HOPPAS ATT SVT FÅR ENSAM RÄTT TILL SVERIGES MATCHER FÖR JAG HATAR TV4:AS SÅ MKT.

MAN HÖR T.EX -"VI SKA TA EN KORT PAUS MEN ÄR SNART TILLBAKA"

BLIR SÅ TRÖTT PÅ DET.

Men tänk på såna som spelar in matcherna för att dom är på jobbet eller nåt och videon kan ju inte byta mellan 1:an och 2:an hela tiden. För det står ju oftast så, Sändingen fortsätter i SVT 1. Hellre lite reklam då i halvlek så man kan sträcka på bena.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor