rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Afroamerikanerna (just det Afroamerikanerna). --- Kasst att det blev 0 - 0. Afroamerikan= Svart snubbe i amerika (USA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Afroamerikan= Svart snubbe i amerika (USA) Afroamerikan = Svarta i USA och övriga Amerika. Oftast har dom usprung från Afrika. Trinidad & Tobago tillhör västindien och där kallas man för afroamerikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Haha, mest lol på dig... Tyskland var värdelösa igår mot Costa Rica. Mest lol på dig? Tyskland var inte värdelösa mot Costa Rica... Bara det att Costa Rica är ett bättre lag en T&T... Men även om Tyskland skulle vara "värdelösa" och Sverige "bättre" så spelar fan det ingen roll... Tyskland gör mål, det gör inte Sverige... Men visst klart jag hoppas på att Sverige skulle vinna men jag tvivlar på att de skulle klara det... Redigerad 10 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jamen tänk på motståndet. T&T är VM's sämsta lag på pappert. Costa Rica är ändå ett bra lag Matcher spelas inte på papperet, bara en gnutta underskattning kan förändra matchbilden ganska rejält. Sen finns det nog några sämre lag enligt min åsikt faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Där fick Sverige det dem förtjänade: ett bakslag för den fåfänga som laget hade inför mötet mot ett litet land som Trinidad & Tobago. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Inför Paraguaymatchen tror jag att vi vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Afroamerikan = Svarta i USA och övriga Amerika. Oftast har dom usprung från Afrika. Trinidad & Tobago tillhör västindien och där kallas man för afroamerikaner. Oj förlåt... det visste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 När spelar de mot Paraguay? På måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Nä, lite senare, Onsdag/Torsdag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Torsdag.. 15 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 2 - 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 2 - 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Argentina imponerar med sin effektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Och svensk media tyckte att Polen sög! Sverige sög mot T&T. SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sverige har typ 5 storsjärnor som spelar i topp klubba i Europa. Och ändå var T&T 10 spelare och var bara cm från att göra mål. För det första så sög polen. För det andra så säg inte sverige som lag, utan vissa spelare sög (Svensson, Zlatan och även Ljungberg var inget att hänga i julgranen). --- Sverige går vidare ändå eftersom dom vinner mot Paraguay och kryssar mot England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om TV4 vs SVT Jag gillar TV4 mer. Haha, någon som kollar på TV4:s VM timme nu. Han Hasse som ringde in va ju bara för skön:) Redigerad 10 juni, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Argentina imponerar med sin effektion Ja, wow. De vinner över laget som är rankade 41 i världen. Vilken prestation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Anders Svensson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om TV4 vs SVT Jag gillar TV4 mer. Haha, någon som kollar på TV4:s VM timme nu. Han Hasse som ringde in va ju bara för skön:) Jag gillar svt mer eftersom det är reklam på TV4. @Gtapimpfoolife: I smell the ironi. Ädit: Ni som tror att det är kört för sverige: I vm 94 så spelade Sverige 2-2 mot Kamerun, och vi vann brons. Alltså är en 0-0 match mot T&T inget att hänga läpp för. Och kom ihåg, Bollen är Rund! Redigerad 10 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Angående SVT och TV4 kriget så är jag på Fyrans sida, SVT:s tjejer med Svedberg och den andra sopan i studion håller inte, fan va hon piper förresten. Den där juggen bakom datorbordet är inte så rolig han heller, då tycker jag faktiskt t.o.m. mer om Hedman. @gizmo: Det är skillnad mot T&T och Kamerun, det var det även på den tiden. Men visst Sverige hade en svår grupp då, Ryssland, Brasilien och Kamerun. Men man gick ju vidare med bara 5 poäng då, så varför skulle man kunna misslyckas nu? Nej Sverige grejar detta, varken England eller Paraguay imponerade ingenting i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts