Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

Men vafan är det här?

Jag var aldrig självsäker på att Sverige skulle vinna vilket i princip alla andra verkar ha varit... Men vafan tänker Lagerbäck med egentligen? När Trinidad&Tobago-spelaren blir utvisad så behåller han samma gäng på planen... Det var ju ett lysande läge att byta ut Svensson som inte syntes på hela matchen mot Källström och sedan satsa stenhårt på anfall och göra ett till byte med Allbäck...

När han äntligen får vett nog att göra detta så är det ju redan alldeles för sent... Trinidad & Tobago maskar ju ändå bort 50% av andra halvleken så då kan man ju inte räkna med stopptiden...

Jag hade fan sett fram emot det här VM:et länge och nu måste Sverige vinna mot både Paraguay och England för att inte behöva möta Tyskland i åttondelsfinalen (självklar förlust)...

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Matchen blir 0-0 pga. mycket felbeslut och mycket otur. Som: Två farliga frisparkar dom fick i andra halvlek, båda två blev det skit av dom. Första så skulle de djupledspassa ljungberg, men skjut direkt förhelvete! Och andra så måste edman (tror jag) skjuta. Henrik larsson ska ta alla frisparkar... punkt slut. Larsson fick också två bra lägen då han kunde skjutit utanför straffområdet men snubblade på bollen båda gångerna (och ena så gör han en ful eftersläng). Men värst av allt.... k*ks*****n Anders Svensson som gjorde typ ingenting. När Kim kom in så blev det mycket mer fart och då fick allbäck sina två farliga chanser men sopan kan inte sätta ett enda av dom.

Vi åker ur gruppen jag är 100% säker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha!

Helt otroligt. Eller var det? Sverige spelade långt under sin normala förmåga, Trinidad & Tobago spelade åt helvete över sin (speciellt Shaka Hislop, tycker att han kunde släppt in ett mål och ändå blivit matchens lirare). Sedan lägger vi till T&T's underbara taktik: spelförstörelse. Det var verkligen ingen rolig match att se på men det var fanimej mer Sveriges fel än T&T's.

Hittills är det ju faktiskt bara Trinidad & Tobago som spelat bra i vår grupp. Att England fick med sig en poäng var ren jäkla flax.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvetes jävla skit helvete fan! Glömde jag fan?

Sverige spelade skitbra. En jävla massa chanser men fick inte in skiten. Plus att negrarna (just det negrarna) tog bort en hel jävla minut på sig att ligga och böla på plan på övertiden.

Negrerna om jag får be. :P

Sverige suger skit.

Man kan inte skylla denna skamliga förlust på någon förutom det svenska landslaget.

Detta var ju en jävla bra start på VM. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det mycket mer fart och då fick allbäck sina två farliga chanser men sopan kan inte sätta ett enda av dom.

Hur fan kan du kalla Allbäck för sopa. Direkt när han kom in blev Svergie bättre.

Ok han missade 2 lägen. Ett av dom va det Johnson som passade fel. Men jämnför med Zlatan och Henke som får så mycket mer speltid men ändå inte gör mål.

Nästa match ska Källström OCH Allbäck starta. VÅGA peta Zlatan!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kan du kalla Allbäck för sopa. Direkt när han kom in blev Svergie bättre.

Ok han missade 2 lägen. Ett av dom va det Johnson som passade fel. Men jämnför med Zlatan och Henke som får så mycket mer speltid men ändå inte gör mål.

Nästa match ska Källström OCH Allbäck starta. VÅGA peta Zlatan!!!!!

Jamen det var ju inte allbäck som spelade fram, allbäck var ju anfallare och väntade på bollarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvetes jävla skit helvete fan! Glömde jag fan?

Sverige spelade skitbra. En jävla massa chanser men fick inte in skiten. Plus att negrarna (just det negrarna) tog bort en hel jävla minut på sig att ligga och böla på plan på övertiden.

Afroamerikanerna (just det Afroamerikanerna).

---

Kasst att det blev 0 - 0.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor