Anathema Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad tror ni om Iran vs Mexico? Mexico är grymma, men Iran har ju Ali Karimi, the Maradona of Asia (Bayern Munich) Kasierslautern proffset Zandi och den store Mehdi Mahdavikia (Hamburg) Tror mest på 2-1 till något av lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Vad tror ni om Iran vs Mexico? Mexico är grymma, men Iran har ju Ali Karimi, the Maradona of Asia (Bayern Munich) Kasierslautern proffset Zandi och den store Mehdi Mahdavikia (Hamburg) Tror mest på 2-1 till något av lagen. Jag tror att Iran har en bra chans nu när det är lite deppigt i Mexico . Stjärnmålvakten Sanchez åkte ju hem av dödsfall inom familjen. Eller så det stärker laget. På tal om Mexico så var det väl någon under Confederations Cup förra året som fick lägga om en straff 2 gånger. Nån som har någon koll på vem det var? EDIT: Det var Jared Borgetti Redigerad 9 juni, 2006 av Saif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vem tror ni blir VM:s skyttekung då? Själv tror jag på Adriano med Owen och Milan Baros som bubblare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vad tror ni om Iran vs Mexico? Mexico är grymma, men Iran har ju Ali Karimi, the Maradona of Asia (Bayern Munich) Kasierslautern proffset Zandi och den store Mehdi Mahdavikia (Hamburg) Tror mest på 2-1 till något av lagen. Mexico tror jag vinner, de har jättestarkt försvarspel (de visade dom i för VM förra sommaren) och så har de borgetti i topp som är jätte bra med huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Vad tror ni om Iran vs Mexico? Mexico är grymma, men Iran har ju Ali Karimi, the Maradona of Asia (Bayern Munich) Kasierslautern proffset Zandi och den store Mehdi Mahdavikia (Hamburg) Tror mest på 2-1 till något av lagen. Var det inte i Iran spelarna i landslaget torterades när dom förlorade? Och fick fötterna sönderpisskade efter att dom åkt ut på straffar i någon tunering? Eller var det Irak? Redigerad 9 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Vad tror ni om Iran vs Mexico? Mexico är grymma, men Iran har ju Ali Karimi, the Maradona of Asia (Bayern Munich) Kasierslautern proffset Zandi och den store Mehdi Mahdavikia (Hamburg) Tror mest på 2-1 till något av lagen. Mexico imponerade stort i för-VM i Tyskland i fjol. Borgetti gjorde exempelvis segermålet då Mexico besegrade Brasilien - som hade Adriano, Ronaldinho, Kaka, Ze Roberto, Emerson, Lucio och Dida i laget - med 1-0. Om Mexico är lika bra i år är Iran chanslöst. Redigerad 9 juni, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vad tror ni om Tyskland-Costa Rica? Jag tror Tyskland vinner, de spelar hemma och har ett bättre lag än Costa rica på pappert. Micheal Ballack ska tydligen också vara med ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Vad tror ni om Tyskland-Costa Rica? Jag tror Tyskland vinner, de spelar hemma och har ett bättre lag än Costa rica på pappert. Micheal Ballack ska tydligen också vara med ikväll Japp Ballack ska vara med, jag tror han kommer få hoppa av efter en halvlek. Fast det beror ju på hur det går för kära Tyskland. Självklart ser det flesta Tyskar denna match som en trepoängare men jag vågar inte kalla denna match given. Men det blir inget VM-guld om Tyskland torskar denna match, och jag har ju tippat Tyskt VM-guld så dom vinner väl. Men det är onödigt att spela Ballack ikväll mot självaste Costa Rica, spara honom, han kommer behövas. Nej jag tor 2-0 till Tyskland, Paolo Wanchope är bra, men han kommer ganska lätt att stopppas av Tyskland ostabila backlinge, enkel vinst. Polen - Ecuador vågar jag inte riktigt tippa, vet inte var jag har något av lagen. Men det borde väl bli Polsk vinst. Redigerad 9 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tyskland vinner nog antagligen med eller utan Ballack, tror nog att de kommer ha ganska stor hjälp av hemmapubliken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vad tycker ni om valet att sätta Rami Shaaban mot Trinidad & Tobago. Jag tror själv att han är bättre än John Alvbåbe. Va fan. Roque Junior fick inte komma med i Brasiliens trupp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Shabban ska absolut stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Var det inte i Iran spelarna i landslaget torterades när dom förlorade? Och fick fötterna sönderpisskade efter att dom åkt ut på straffar i någon tunering? Eller var det Irak? Öhh Nu börja matchen! GOAL GOOOOOOOOAL! GOAL! 1-0 Tyskland Redigerad 9 juni, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Snyggt mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 1 -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 What the hell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Först Gogo costa rica Dubbel 2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 2-1 till tyskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! 2-1 Tyskland Yellow Card! Redigerad 9 juni, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Bra vm start iår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts