Rasken Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Hur många matcher har ni sett med Adu. Redigerad 7 juni, 2006 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Om de inte är stjärnor är ju inte Freddie en stjärna! Men det är väl klart som fan att Freddie är en stjärna, likaså Henke och Zlatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hur många matcher har ni sett med Adu. jag har inte sett en ända match med honom. Men jag har sätt videosnuttar för ganska länge sedan, det säger det mesta om hans kvalitéer. Hur många har du sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Jag som reporter för Mycket Sport har fått ett uppdrag. Att recensera en sport. Fotboll: Man går omkring och sparkar på en boll och försöker få den "in" i en bur av metal. Men den har ingen dörr. Bollen kan lätt rymma ut igen. Spelarna är oftast förjävliga. Divor som fan och det blir världens liv om dom sparkar på bollen och sen flyger in i den där förbannade metalburen. Jag testade. Men inte fan vart det något liv inte. Och ännu värre om någon av dom där Divorna som spelar får en liten stukning. Över alla nyheter väsnas det "Hoppas han/hon är spelklar till VM eller någon annan Divatävling." Nej. Fotboll är den värsta sporten som finns. -5 G'n GGGGG Redigerad 8 juni, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är sjukt fotbollsintresserad, och VM är ju aldrig fel. Så opatriotisk som jag är så hejar jag inte på Sverige utan på Brasilien, för att jag tycker att det ska vara som med klubblagen, att man ska heja på det laget som man verkligen känner för. Och jag gillar verkligen Brasilien. Jag tycker att Carlos Alberto Parreira skulle ha tagit med Kerlon i sin trupp, ungefär som Svennis tog med Walcott. Kerlon är en riktigt skön spelare som spelar fotboll på samma sätt som Ronaldinho. Sök på honom på www.youtube.com så ska ni få se hans dribbling som han gör på match som kallas för "sälen". Jag längtar till VM som F*N och vill se skönt lir och hoppas att det blir fler mål i detta VM än förra. Som en sista rad så hoppas jag verkligen att Ronaldo ska göra minst tre mål till så att han tar ledningen i alla tiders VM-skytteliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 jag har inte sett en ända match med honom. Men jag har sätt videosnuttar för ganska länge sedan, det säger det mesta om hans kvalitéer. Hur många har du sett? Ingen det är ju det jag menar. Utan att se en match kan man kalla honom stjärna? Inte min logik. Videosnuttar räcker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ingen det är ju det jag menar. Utan att se en match kan man kalla honom stjärna? Inte min logik. Videosnuttar räcker inte. Man borde ju inte säga att han inte är en stjärna om man inte har sett ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Men det är väl klart som fan att Freddie är en stjärna, likaså Henke och Zlatan. Då är ju alla de spelare som GTAPimp.... rabblade upp stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vilka dagar och tider spelar Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vilka dagar och tider spelar Sverige? Kolla sida 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ingen det är ju det jag menar. Utan att se en match kan man kalla honom stjärna? Inte min logik. Videosnuttar räcker inte. Jag har aldrig kallat han stjärna, jag har däremot sagt att han är en talang för det är han. Men han är som en stjärna för det flesta vet ju vem killen är. Han kanske inte är så jättebra för jag har ju aldrig sett en match, men om alla tidningar säger det och storklubbar vill ha honom så är han väl lite av ett underbarn, och stjärnstatus, ja det har han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad är det ultimata fotbollssnackset? Själv säger jag chilinötter. Dricka kan variera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Omg, jäkla ont det såg ut att göra igår när Frankrikes "anfallsstjärna" Cissé bröt benet igår... Så tog hans VM slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad är det ultimata fotbollssnackset? Själv säger jag chilinötter. Dricka kan variera. Jag går efter Arne Hegerfors, jordgubbar och en kopp té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Omg, jäkla ont det såg ut att göra igår när Frankrikes "anfallsstjärna" Cissé bröt benet igår... Så tog hans VM slut. Ja fyfan... jag såg det också igår! Det såg helt vanligt ut men på reprisen.....fyfan Edit: Click here! Redigerad 8 juni, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad är det ultimata fotbollssnackset? Själv säger jag chilinötter. Dricka kan variera. Chilinötter e gott . Också ska man ha typ en påse lösvikts godis också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Då är ju alla de spelare som GTAPimp.... rabblade upp stjärnor. Ja? har jag sagt något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Världens största talang är Messi och Fabregas. GTApimp....: Nej de är inga storstjärnor, känner inte till någon av dom du nämnde kan bara en spelare. Som heter speed, en back i england... Ja? har jag sagt något annat? Läs hans inlägg. Han sa att de inte var stjärnor. Och då sa jag att Freddie är någon stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Läs hans inlägg. Han sa att de inte var stjärnor. Och då sa jag att Freddie är någon stjärna. Jag vet att han har skrivit det. Men jag har inte, vilket jag också påpekade. Läs ordentligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad är det ultimata fotbollssnackset? Själv säger jag chilinötter. Dricka kan variera. Chilinötter är smaskens, dock blir man förbaskat törstig av det. Nä, jag håller mig till att chips är det bästa att smaska på. Gärna med någon dipp till, dryck brukar oftast vara läsk eller öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts