Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag hoppas på Italien men jag är nästan hundra på att fransoserna tar hem det här. Det ska bli spännande att se uppgörelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hoppas på Italien men gör inget om frankrike vinner då thjänar farsan 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Knockad efter en minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 STRAFF LMAO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Viva Frankrike! Viva Zizou! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det skulle fan inte varit nån straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Det skulle fan inte varit nån straff. Nej, ännu ett bevis hur dåliga domarna är ITALIEN Redigerad 9 juli, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 1-1 Heja La France! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Fixa dem nu, Italien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 BELGIEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) VAFAN? :/ joj solklar offside Redigerad 9 juli, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Frankrike vinner... vet väl alla. Alla minns EM 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Zidane utvisad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jävla äckliga ITALIEN dom förtjänade inte segern!!! Jag ska döda domarjäveln som jag italine frisparkar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Fan, jag tror jag måste mörda någon! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Jävla äckliga ITALIEN dom förtjänade inte segern!!! Jag ska döda domarjäveln som jag italine frisparkar hela tiden. Han gav Frankrike en straff, gnäll lagom. ITALIEN VÄRLDSMÄSTARE 06!!! Som sagt, Italien är det lag som jag alltid hejar på när Sverige åkt ut. Så det här var nästan lika bra som om Sverige vunnit! Redigerad 9 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) YES! ITALY!! Redigerad 9 juli, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Grattis Italien. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hade hoppas på Frankrike i finalen men men, grattis Italien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts