Ceone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Yes, 1-0 till Frankrike! Ronaldos filming! Som jag har sagt hela tiden, de filmar alltid! Rött skulle C.Ronaldo haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Okay, hoppas och tror: ITALIEN - GULD PORTUGAL - SILVER FRANKRIKE - BRONS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Skönt att Frankrike leder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vive la France! Ska dit på lördag (jag vet intresseklubben antecknar) så det skulle ju va kul att kolla på nån storbildstv i Paris om de vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Aah, skönt att Frankrike vann. Lyssnar på Carneval de Paris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Så jävla härligt att frankrike vann! men bartez tabbe höll på sabba till det! ALLEZ LES BLUES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Alltid lika kul med filmninngar som leder till seger Som sagt fuskarland 1 - fuskarland 2 på söndag!!! NU BÖRJAR VM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jaha, inget kul lag i final då. Får väl titta och heja på Tyskland i bronsmatchen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Alltid lika kul med filmninngar som leder till seger Som sagt fuskarland 1 - fuskarland 2 på söndag!!! NU BÖRJAR VM Jamen vi slipper ju nu fuskarland 3 och tråkland i finalen! (Ja Tyskland var då fan inte roliga i varken kvart eller semi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jamen vi slipper ju nu fuskarland 3 och tråkland i finalen! (Ja Tyskland var då fan inte roliga i varken kvart eller semi) Ja jag vet det här har vart ett riktigt skit-vm. props till elfenbenskusten, argentina, australien och ghana för härligt spel iallafall. om 4 år är det nya tag som gäller, hoppas fifa vill ha fair play och låter domarna kolla på videokamera under matcherna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Italien får gärna vinna över Frankrike. Och Portugal över Tyskland. Vill se mååål! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Kan vi få en sämre final än 94? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag stör mig på att nästan alla tyska spelarna i landslaget spelar i tyska ligor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag stör mig på att nästan alla tyska spelarna i landslaget spelar i tyska ligor Alla spelare spelare i England utom David Beckham spelar i Premier Leauge. Alla i italiens landslag spelar i Serie A. snart har dom Serie B och C spelare. Varför stör du dig på sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Alla spelare spelare i England utom David Beckham spelar i Premier Leauge. Alla i italiens landslag spelar i Serie A. snart har dom Serie B och C spelare. Varför stör du dig på sånt? Tyska ligan är tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tyska ligan är tråkig. Det har inget med Tyslands Landslag att göra,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) http://www.ihateronaldo.com/images/ronaldodive.gif rofl Hahahahahaha Snacka om att folk hatar honom nu. Redigerad 6 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 HEJA SVERIGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 rofl Hahahaha! Fyfan vilka bra bilder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts