Cortez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tyvärr.... gizmo. Det blir TVn istället. Dom sänder den på TV4 +. Det som stör mig är att det känns på TV4 som att det är Henke vs Hammarby och inte Helsingborg vs Hammarby... Gör dom det? Tack för tipset. Hammarbyyy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vad hade ert artistnamn varit om ni hade spelat i Brasilien? http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tyvärr.... gizmo. Det blir TVn istället. Dom sänder den på TV4 +. Det som stör mig är att det känns på TV4 som att det är Henke vs Hammarby och inte Helsingborg vs Hammarby... Källa? jag har själv inte sett det någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hrm, jag råkade somna under Tyskland - Italien, tihi. Men jag blev glad när jag hörde att Italien vann. Jag har inget direkt emot Tyskland, men Italien har varit mina favoriter i flera VM- och EM- sammanhang. Det är alltid dem jag hejar på när Sverige åkt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Lol där fick dom där tyskarna så dom teg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hoppas det blir en repris från EM-finalen 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Åh nej, tusan att tyskarna blev utslagna...då får man bara hoppas på att Portugal tar hem det för första gången då. Redigerad 5 juli, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hoppas och tror: Guld Portugal Silver Italien Brons Frankrike BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Källa? jag har själv inte sett det någonstans http://www.tv4.se/sport/allsvenskan/474855.html om det var det diu mena Håller med BOT på medaljfronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 5 2006, 13:40' post='727542] Hoppas och tror: Guld Portugal Silver Italien Brons Frankrike BOT Håller med till 150% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Alla är välkomna att ta guldet förutom Portugal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hittade en fin liten sida till er som följer VM Om ni finner den opassande, så säg till så tar jag bort den, eller om någon mod hinner före. VARNING: Nakna tjejer, titta på egen risk World Cups Bodypaint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 5 2006, 13:40' post='727542] Hoppas och tror: Guld Portugal Silver Italien Brons Frankrike BOT Tyskland tar bronset, annars stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) [O][T]' date=Jul 5 2006, 13:40' post='727542] Hoppas och tror: Guld Portugal Silver Italien Brons Frankrike BOT Jag är besviken på dig [Å][T], så besviken... Usch och fy säger jag bara. Italien silver... vilket skämt. Nej guld ska och kommer de få. Jag har tom. hängt ut en gigantiskt Italiana flagga på balkongen! RavenE: Tja, det är ju VM... Redigerad 5 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 RavenE: Tja, det är ju VM... Precis, bara en tidsfråga innan ZcruweN kommer och säger: "ARGH varför ska du jämt länka till porr grejor för? du förstör hela mig *låser in mig och onanerar åt bilderna dom närmaste 72 timmarna*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hittade en fin liten sida till er som följer VM Om ni finner den opassande, så säg till så tar jag bort den, eller om någon mod hinner före. VARNING: Nakna tjejer, titta på egen risk World Cups Bodypaint Ehmm.. Fina målningar där. --- Jag hoppas: 1. Frankrike 2. Italien 3. Tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 1. Frankrike 2. Italien 3. Tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Min: 1. Frankrike 2. Italien 3. Tyskland ALLEZ LES BLUES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Någon som vet var låten som spelas efter matcherna avlsutas heter? Om ni har den så adda mig på msn. Och jag vet att det finns en låt sökar topic, men detta handlar ju om VM så. Frankrike Vs Portugal heute!!!! Hoppas att Cristiano gör något nice, men så som Frankrike spelade mot Brazil så vinner de idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Woohooo! Mååååål! Heja Frankrike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts