aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Nästa VM är 2010, EM däremot är 2008. @rabarben:Henke Ursäkta, skrev fel. EM 2008 är det korrekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Henry, vilken filmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Rooney blev för ca 10 minuter sedan utvisad. Om man kollade 1 minut innan han får rött kort så ser man hur han puttar sin lagkamrat C.Ronaldo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Sry för dubbel Men Portugal vann över England precis på straffar. Matchens hjälte var målvakten i Portugal Ricardo. Brazil Vs Frankrike ikväll kl 21.00 Brazil är nog taggade eftersom för 8 år sedan förlorade Brazil just mot Frankrike i VM finalen med 3-0. Det var den matchen Ronaldo var sjuk precis innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 VM är förstört! :'( :'( :'( Det är inte lönt o se mer. Men först ska jag döda den äckliga jäveln ronaldo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 VM är förstört! :'( :'( :'( Det är inte lönt o se mer. Men först ska jag döda den äckliga jäveln ronaldo Snarare döda domaren... skulle ju lätt dömt straff när lennon eller vafan han hette blev fälld. Sen var det ju dessutom hands på en annan snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Mina förhandsfavoriter var frankrike och england, men frankrike lär knappast klå brasilien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Go go go Portugal o Brazil. Men som sagt det blir Brazil o Tyskarna i finalen. @rabarben: Han var på bollen före så det var inte straff. Domaren gjorde ett bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Domaren gjorde ett bra jobb! Knappast och utvisningen av Rooney då? även om han skriker : "KNULLA DIN MAMMA JÄVLA FITTUNGE" så är det gult kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Knappast och utvisningen av Rooney då? även om han skriker : "KNULLA DIN MAMMA JÄVLA FITTUNGE" så är det gult kort. Har du hört om nolltolerans inom fotboll? Redan i ungdoms fotbollen i Sverige så få man röd eller gult kort beroende på vad man säger till honom eller till nåon av sina medspelare. Han gjorde ett bra jobb punktslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Portugal var rättmätiga vinnare, bra domarinsats för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Bra domarinsatser, ni måste skämta. Jag håller med Hasse Backe, Portugals lag är ett gäng skådespalre. Filmar varje gång. Domaren skulle varnat dom jävlarna. Dom ända i Portugal som förkännar att gå vidare är Ricardo och Miguel. Då ska jag säga att jag hejade på Portugal men blir ändå så förbannad på domaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag håller med hasse på tv4! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,850491,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Les Blues vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag börjar bli trött på Ceones "Död åt..." signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Rätt kul att Frankrike har gått vidare. Även om jag kommer sakna brasiliansk fotboll så ska det bli kul att kolla på Frankrike i Paris eftersom vi ska dit på semester på lördag! 50 cent: Mohahahahaha! Fast ceone var före mig! Redigerad 1 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) O nu e brasilien ute! EDIT: Fan! rabarben han före Redigerad 1 juli, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Visste att Franrike skulle vinna... och jag hejade ändå på dom. Ronaldo är rutten. Helt osportslig och filmare. Han knuffade en fransman ordentligt när det redan var blåst och han stod stilla. Sen vid frisparken i slutet rörde inte ens Thuram honom när han slänger sig ordentligt. Han slängde sig ja, men reprisen visar att han inte ens nuddar Ronaldo och att han bara lägger sig ner. Så jävla ruttet. Skönt att slippa honom. Hur som helst, Frankrike har spelat bra efter gruppen, men Brasilien har spelat dåligt, extremt dåligt med det spelarmaterial de har. De har enbart sig själva att skylla för att de åker ut. Sen suger domaren också. Han dömer frispark när Ronaldo filmar, han ger gult kort för ofrivillig hands till en fransman, men när brasilianare tar bollen och springer iväg med den flera gånger när det är Frankrikes boll är det helt okej... bra jobbat. Kass domare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 han ger gult kort för ofrivillig hands till en fransman På vem? Hoppas Portugal vinner VM över Italien i finalen. Bara inte Tyskland eller Frankrike vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hoppas det blir Frankrike - Italien i Final. Om jag inte minns fel så var dom i final i EM 2000. ÄLSKA THURAM OCH VIEIRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts