Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sry för dubbel

Men Portugal vann över England precis på straffar. Matchens hjälte var målvakten i Portugal Ricardo.

Brazil Vs Frankrike ikväll kl 21.00

Brazil är nog taggade eftersom för 8 år sedan förlorade Brazil just mot Frankrike i VM finalen med 3-0. Det var den matchen Ronaldo var sjuk precis innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knappast och utvisningen av Rooney då? även om han skriker : "KNULLA DIN MAMMA JÄVLA FITTUNGE" så är det gult kort.

Har du hört om nolltolerans inom fotboll?

Redan i ungdoms fotbollen i Sverige så få man röd eller gult kort beroende på vad man säger till honom eller till nåon av sina medspelare.

Han gjorde ett bra jobb punktslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra domarinsatser, ni måste skämta. Jag håller med Hasse Backe, Portugals lag är ett gäng skådespalre. Filmar varje gång. Domaren skulle varnat dom jävlarna. Dom ända i Portugal som förkännar att gå vidare är Ricardo och Miguel.

Då ska jag säga att jag hejade på Portugal men blir ändå så förbannad på domaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt kul att Frankrike har gått vidare. Även om jag kommer sakna brasiliansk fotboll så ska det bli kul att kolla på Frankrike i Paris eftersom vi ska dit på semester på lördag! :)

50 cent: Mohahahahaha! Fast ceone var före mig! :blink:

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste att Franrike skulle vinna... och jag hejade ändå på dom. Ronaldo är rutten. Helt osportslig och filmare. Han knuffade en fransman ordentligt när det redan var blåst och han stod stilla. Sen vid frisparken i slutet rörde inte ens Thuram honom när han slänger sig ordentligt. Han slängde sig ja, men reprisen visar att han inte ens nuddar Ronaldo och att han bara lägger sig ner. Så jävla ruttet. Skönt att slippa honom.

Hur som helst, Frankrike har spelat bra efter gruppen, men Brasilien har spelat dåligt, extremt dåligt med det spelarmaterial de har. De har enbart sig själva att skylla för att de åker ut. Sen suger domaren också. Han dömer frispark när Ronaldo filmar, han ger gult kort för ofrivillig hands till en fransman, men när brasilianare tar bollen och springer iväg med den flera gånger när det är Frankrikes boll är det helt okej... bra jobbat. Kass domare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor