aikjonas12 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jag skulle vilja kissa i den där jävla domarens skor Skulle inte störa mig iaf.. Men det här var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Skulle inte störa mig iaf.. Men det här var tider det. "Lugna ner dig lite nu..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Skulle inte störa mig iaf.. Men det här var tider det. Det där är en av de absolut snyggaste målen någonsin... Men tydligen tycker inte resten av världen det eftersom det aldrig kommer med i någon fotbollsdokumentär med snygga mål t.ex. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Det där är en av de absolut snyggaste målen någonsin... Men tydligen tycker inte resten av världen det eftersom det aldrig kommer med i någon fotbollsdokumentär med snygga mål t.ex. ... Bah! Henkes språngnick är snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) "Lugna ner dig lite nu..." Haha experten verkade ju ganska chockad om man säger så. "Det är inte möjligt, han klackar in den. Det är inte möjligt. Det är inte möjligt. Håhå, det är inte möjligt, det finns inte." Aja, hoppas vi får se samma(om inte bättre) prestanda till VM 2008. Och jo, absolut bland de snyggaste genom tiderna är den ju. Klacken alltså. Redigerad 25 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Skulle inte störa mig iaf.. Men det här var tider det. Jag satt på en pub i just Italien och såg det målet, GRYMT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Aja, hoppas vi får se samma(om inte bättre) prestanda till VM 2008. Nästa VM är 2010, EM däremot är 2008. @rabarben:Henke Redigerad 25 juni, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nästa VM är 2010, EM däremot är 2008. @rabarben:Henke Henrik Larsson är vår kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Höhö, Holland-Portugal matchen är den mest underhållande hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 5 gula på 3 min? Komigen Holland!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hur många röda blev det i Portugal - Holland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 3 röda kort har delats ut hittils.... det blir snart slagsmål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 3 röda kort har delats ut hittils.... det blir snart slagsmål! 4 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 4 nu Seriöst!?! Fan att jag missade matchen :'( ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Haha, sjukaste matchen hittils, 4 röda och 9 gula kort Trodde att de skulle skärpa sig efter slagsmålet men nää då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Värsta slagfältet det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 "Lugna ner dig lite nu..." Hahhahaahhaah. klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Skönaste matchn Skit-VM det har vart så här långt. Fan nu ställs ju Portugal mot England vem ska man hålla på Nåja hoppas Argentina sparkar ut Tyskland i kvarten. LETS KICK RACISM OUT OF FOOTBALL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Skönaste matchn Skit-VM det har vart så här långt. Fan nu ställs ju Portugal mot England vem ska man hålla på Nåja hoppas Argentina sparkar ut Tyskland i kvarten. LETS KICK RACISM OUT OF FOOTBALL! Öhh... Va?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Öhh... Va?!? Mitt svar på tyska tv-kanalers skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts