Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur många malmöbor fanns med i truppen? :D

Helvete vad besviken man blir alltså... Sverige spelade faktiskt hyfsat. Och Lucic hade inte blevet utvisad om domarn inte hade blås när Ljungberg blev nerdragen...

Tre stycken: Zlatan, Daniel Andersson och Markus Rosenberg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR Robert Perlskog. han är den sämsta kommentatron.

När vi ligger under med 2-0 och har en utvisad sitter han och ptar om 94 mot ruminän då vi hade en utvisad. VEM FAN BRYR SIG. FAAA*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det fanns ju inget att kommentera, tyskarna var nöjda och belåtna och ledde med 2-0, medan Sverige var trötta och hade i princip förlorat matchen, vad ska man säga liksom. Orka whina på kommentatorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I nuläget känns det som att jag skulle kunna ta livet av den där förbaskade domaren. Antingen hatar han Sverige av någon anledning eller så är han mutad. :shifty:

Och tyskarna började ju böla för att de blev träffade av bollen.

Någon blev ju ut buren på bår till och med. Snälla han blev ju förfasen träffad i huvudet...

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I nuläget känns det som att jag skulle kunna ta livet av den där förbaskade domaren. Antingen hatar han Sverige av någon anledning eller så är han mutad. ;)

Och tyskarna började ju böla för att de blev träffade av bollen.

Någon blev ju ut buren på bår till och med. Snälla han blev ju förfasen träffad i huvudet...

Jag skulle vilja kissa i den där jävla domarens skor :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor