tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hur många malmöbor fanns med i truppen? Helvete vad besviken man blir alltså... Sverige spelade faktiskt hyfsat. Och Lucic hade inte blevet utvisad om domarn inte hade blås när Ljungberg blev nerdragen... Zlatan, Rosenberg o Daniel Andersson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ja, nu var VM slut för Sverige. Känns givetvis tungt men väntat. Nu kan man njuta av matcherna istället för att sitta och vara nervös. Nu längtar man till EM 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hur många malmöbor fanns med i truppen? Helvete vad besviken man blir alltså... Sverige spelade faktiskt hyfsat. Och Lucic hade inte blevet utvisad om domarn inte hade blås när Ljungberg blev nerdragen... Tre stycken: Zlatan, Daniel Andersson och Markus Rosenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 FAN DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag HATAR Robert Perlskog. han är den sämsta kommentatron. När vi ligger under med 2-0 och har en utvisad sitter han och ptar om 94 mot ruminän då vi hade en utvisad. VEM FAN BRYR SIG. FAAA*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det fanns ju inget att kommentera, tyskarna var nöjda och belåtna och ledde med 2-0, medan Sverige var trötta och hade i princip förlorat matchen, vad ska man säga liksom. Orka whina på kommentatorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Tre stycken: Zlatan, Daniel Andersson och Markus Rosenberg Fast bara 1 som spelade. För övrigt så var det för jävla härligt när tysken tappade sin sko och Henke sparkade iväg den! Det är våran Henke det. Redigerad 24 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Isaksson Sveriges bästa spelare. Tack vare han blev det inte 10-0 till tyskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag hatar också Robert Perlskog. Han är väldigt konstig. Det var en spelare i Australien om jag minns rätt som hette (heter) Aragon. Och då började han prata om sagan om ringen o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Suck, känns enormt tungt just nu... Creds till Isaksson, han höll slutresultatet nere och skötte sig galant. Vi tar dom 2010 istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Tråkigt men väntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 1-1 mellan Argentina-mexico nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vafan? varför börjar matchen om :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Eh..förlängning, någon måste ju forlora, och det stod 1-1. Står 2-1 nu dock. edit: Till Argentina alltså. Redigerad 24 juni, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vafan? varför börjar matchen om :S? LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Bahh tungt efter Sveriges förlust mot Tyskland... Det var en ända stor suck och kändes som en av de tyngsta matcherna man sett... Jag tycker man kan summera det med den här serien som en länkade till mig... http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/swetysk_copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hahaha, domarens "BR" var klockrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Så jävla fint med: Br? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jävla hitlerland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) I nuläget känns det som att jag skulle kunna ta livet av den där förbaskade domaren. Antingen hatar han Sverige av någon anledning eller så är han mutad. Och tyskarna började ju böla för att de blev träffade av bollen. Någon blev ju ut buren på bår till och med. Snälla han blev ju förfasen träffad i huvudet... Redigerad 25 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 I nuläget känns det som att jag skulle kunna ta livet av den där förbaskade domaren. Antingen hatar han Sverige av någon anledning eller så är han mutad. Och tyskarna började ju böla för att de blev träffade av bollen. Någon blev ju ut buren på bår till och med. Snälla han blev ju förfasen träffad i huvudet... Jag skulle vilja kissa i den där jävla domarens skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts