_Mazze_ Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Usch för brasilianska domare ska det vara så jävla svårt att hitta dugliga domare?? men vi har iallafall något att skylla på (klen tröst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Usch för brasilianska domare ska det vara så jävla svårt att hitta dugliga domare?? men vi har iallafall något att skylla på (klen tröst) Skyll inte på domaren. Knappast hans fel att Sverige ligger under(även om utvisningen var billig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 250 i odds för en 2:a Jag sa det från början, och det håller än: vi har inte en chans. Förresten, klart som fan jag vill att Sverige ska vinna. Men Tyskland är för jävla bra. Dom är inte bra, det är som experterna sa, Sverige gör det enkelt för Tyskarna. Två spelare som går på samma boll, alledes för passivt försvarsspel. Hade Tyskland mött England så hade John Terry kapat benen av podolski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det är en än gång bevisat att Europeska domare är bäst. Teddys andra kort är så äckligt billigt. Och Ljungberg skulle haft frispark innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Har kastat ner sverige tröjan 3gånger nu Jag hoppas vi kan göra mål! Håller tummarna iallafall. Lucic ute, jag gillar inte domaren http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif Det där är min jävla smiley du själv har ändrat. Redigerad 24 juni, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det där är min jävla smiley du själv har ändrat. Jag tog den från mr dumbomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Skyll inte på domaren. Knappast hans fel att Sverige ligger under(även om utvisningen var billig). Ehhh domaren suger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Fiiii F*n detta suger BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Domaren är ifrån Sydamerika där man spelar kvinno-fotboll. Engelska domare förh*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Sverige hade en så jävla chans på straffen, fan ta larsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Larsson ska hängas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag tog den från mr dumbomb Och jag tog tydligen grunden från Pani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Larsson ska hängas! Ytterligare ett bevis på nivån här inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Engelska domare förh*lvete! Låter inte bra, han skulle bara vara arg på sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det är nog bara för sverige att packa bagen och åka hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Låter inte bra, han skulle bara vara arg på sverige. Nej, det tror jag inte men de är ju de enda domarna som tillåter tacklingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Larsson ska hängas! Typiskt Helsingborgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vi tackar för oss! Okej spelat, lite dåligt försvarat. Vi ses 2010! Ajuste, av med sverige tröjan och på med argentina och sedan italia! whow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Typiskt Helsingborgare. Hur många malmöbor fanns med i truppen? Helvete vad besviken man blir alltså... Sverige spelade faktiskt hyfsat. Och Lucic hade inte blevet utvisad om domarn inte hade blås när Ljungberg blev nerdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ingen kvartsfinal för Sverige, och ingen free leech från Swebits. Aja, får väll hoppas det är ett lite mer nyare lag till 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts