P1rsson Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Inom 20 år kommer USA ha vunnit minst ett VM Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Inom 20 år kommer USA ha vunnit minst ett VM Guld Kanske det men isåfall inte i fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nej det tror jag inte, fotbollen växer i USA. Men jag tror inte att de skullle klå Brasilien, Argentina, Holland, Tyskland mm. De har ju inga stjärnor. Ändå rankas de bättre i sverige....(WTF)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Nej det tror jag inte, fotbollen växer i USA. Men jag tror inte att de skullle klå Brasilien, Argentina, Holland, Tyskland mm. De har ju inga divor. Ändå rankas de bättre i sverige....(WTF)? Rättade lite i din text(se quote). Dessa s.k "stjärnor" är oftast en hög med divor. Real Madrid skulle kunna vara x100 så bra om de faktiskt kunde samspela som ett riktigt lag. Istället envisas vissa med att försöka springa runt planen 3 gånger som om det fortfarande var 1950 innan de kommer till mål vilket oftast inte händer då de redan tappat bollen vid detta laget och fått en kontring emot sitt eget mål. NOTERA, jag gillar inte USAs fotbollslag på något sätt. Hoppas de förlorar alla matcher de spelar. Min poäng är att lag fullt med stjärnor som enbart är divor kan utan tvekan förlora mot ett lag helt utan "stjärnor" men som verkligen kan samarbeta. Redigerad 7 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nej det tror jag inte, fotbollen växer i USA. Men jag tror inte att de skullle klå Brasilien, Argentina, Holland, Tyskland mm. De har ju inga stjärnor. Ändå rankas de bättre i sverige....(WTF)? Åhh Jesus. Känner du inte till Tim Howard? Kasey Keller? Landon Donovan? Claudio Reyna? eller Brian McBride? Stjärnor eller... vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Åhh Jesus. Känner du inte till Tim Howard? Kasey Keller? Landon Donovan? Claudio Reyna? eller Brian McBride? Stjärnor eller... vadå? Plus världens (?) största talang, Freddy Adu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Världens största talang är Messi och Fabregas. GTApimp....: Nej de är inga storstjärnor, känner inte till någon av dom du nämnde kan bara en spelare. Som heter speed, en back i england... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Världens största talang är Messi och Fabregas. GTApimp....: Nej de är inga storstjärnor, känner inte till någon av dom du nämnde kan bara en spelare. Som heter speed, en back i england... Hah, talanger som är ordinarie i Barcelona respektive Arsenal.. Kände du inte till en enda av de som Gtapimpfoolife sade så föreslår jag tat du håller dig borta från den här tråden Redigerad 7 juni, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Åhh Jesus. Känner du inte till Tim Howard? Kasey Keller? Landon Donovan? Claudio Reyna? eller Brian McBride? Stjärnor eller... vadå? Tim Howard kan du väl inte kalla stjärna? Petad efter första säsongen United och har spenderat resten av tiden på bänken. Iår är han utlånad. Förresten vad krävs för att man ska räknas som stjärna. Jag menar ingen av de du nämner kommer in på listan över de 50 bästa fotbollspelarna i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hah, talanger som är ordinarie i Barcelona respektive Arsenal.. Kände du inte till en enda av de som Gtapimpfoolife sade så föreslår jag tat du håller dig borta från den här tråden Ehe ja? Goal tidningen listade de 50 bästa talangerna i världen där Messi kom etta och fabregas kom tvåa. Man kan vara talang och ändå spela i första elvan. Så jag ska hålla mig borta från tråden då jag inte bryr mig om baseboll amerikas snubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hehe.. de har en tuff grupp..... Argentina och Holland i samma grupp Men de har tre duktiga spelare: Drogba, Toure och Eboué. Hoppas på Frankrike eller England Hejar på England om Sverige åker ut, verkar ju gå ganska bra utan Rooney också, Peter Crouch har ju visat att han håller hög standard han med, även om man kanske rankar Wayne Rooney lite högre. Sen är ju Freddy Adu lite yngre än både Messi och Fabregas, och när han blir köpt av en större klubb är jag nästan säker på att han kommer göra succé där, precis som Messi och Fabregas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 När jag kom hem från skolan såg jag att Fotbollsguiden hade kommit. Nu har jag suttit och läst i 2 timmar. Fan va man är laddad till VM nu. Jag minns EM 2004 mot Bulgarien när Henke först gjorde 2-0 (det blev framröstat till EM snyggaste mål) och en minut senare gör han 3-0. Då grät jag av glädje. Sammanlagt är det 64 matcher- Jag kommer nog att se minst 60 av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 När jag kom hem från skolan såg jag att Fotbollsguiden hade kommit. Nu har jag suttit och läst i 2 timmar. Fan va man är laddad till VM nu. Jag minns EM 2004 mot Bulgarien när Henke först gjorde 2-0 (det blev framröstat till EM snyggaste mål) och en minut senare gör han 3-0. Då grät jag av glädje. Sammanlagt är det 64 matcher- Jag kommer nog att se minst 60 av dom. Samma här jag kommer se så många matcher jag kan se. Får hoppas att matcherna inte spelas samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Får hoppas att matcherna inte spelas samtidigt Det är lungt. Ingen match spelas samtidigt. EDIT: Redigerad 7 juni, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hejar på England om Sverige åker ut, verkar ju gå ganska bra utan Rooney också, Peter Crouch har ju visat att han håller hög standard han med, även om man kanske rankar Wayne Rooney lite högre. Lite? Rooney är här uppe. Killen som inte platsade i division två är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ehe ja? Goal tidningen listade de 50 bästa talangerna i världen där Messi kom etta och fabregas kom tvåa. Man kan vara talang och ändå spela i första elvan. Så jag ska hålla mig borta från tråden då jag inte bryr mig om baseboll amerikas snubbar? De är ju redan världsspelare, inte talanger.. Stor idé att sitta här och citera Goal, säg vad du själv tycker istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Världens största talang är utan tvekan Theo Walcott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Världens största talang är utan tvekan Theo Walcott. Freddy Adu..? Jävla skräll att Walcott kom med i VM alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Världens största talang är Messi och Fabregas. GTApimp....: Nej de är inga storstjärnor, känner inte till någon av dom du nämnde kan bara en spelare. Som heter speed, en back i england... Dom där är/var storspelare. Jag kan hålla me dom att Freddy Adu är en riktg fotbollstalang, men senast jag kollade så var han inte med i truppen, därför räknade jag inte med honom. @Rasken: Jag vet att Tim Howard inte är bra nu. Men han har varit ordinarie i United och fotbollsfanatiker och vanliga fans vet vem denna person är (vilket gör honom till en storspelare). Man behöver inte vara bra nu för att vara "en stjärna". Det är samma med alla andra spelare, namn man har i huvudet, kanske föredettingar, men gamla storspelare gör ju inte ett lag sämre. Men att ligga öre Sverige i FIFA-rankingen kanske är att ta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Världens största talang är Messi och Fabregas. GTApimp....: Nej de är inga storstjärnor, känner inte till någon av dom du nämnde kan bara en spelare. Som heter speed, en back i england... Om de inte är stjärnor är ju inte Freddie en stjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts