Everest Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Yes, han fick ett, sen när han skulle få sitt andra trodde alla att han skulle bli utvisad, men icke. Sen i slutet på matchen fick han ett tredje och blev utvisad, precis i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Blev domaren avstängd? Han var en engelsk domare och enligt medierna i England så kommer han inte att få döma nåt mer i Vm. Han var en av dom som va favorit tippad till att få döma finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Lite fakta: Brasilien, Portugal, Spanien och Tyskland har inte tappat någon poäng. Schweiz har inte släppt in något mål. Argentina, Tyskland och Spanien har gjort mest mål, 8st var. Trinidad/Tobago gjorde inga mål. Serbien/Montenegro har släppt in mest mål, 10st. Costa Rica, Serbien/Montenegro och Togo förlorade alla sina matcher. Dessa lag är vidare och möts i åttondelsfinaler: Tyskland vs Sverige Argentina vs Mexiko Italien vs Australien Schweiz vs Ukraina England vs Ecuador Portugal vs Holland Brasilien vs Ghana Spanien vs Frankrike BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Kom igen Sverige! http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Sverige-tröjan är på! Nu jävlar tar vi dom! DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND ÜBER ALLE! SVERIGE, SVERIGE VI STÅR PALL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 1-0 till Tyskland Såg ja rätt, gjorde Sverige självmål hahah, jaha det här börjar ju skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 1-0 till Tyskland Såg ja rätt, gjorde Sverige självmål hahah, jaha det här börjar ju skit bra. Vad är det roliga? Han måste ju försöka nicka bort bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 VM's enklaste mål hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 HAHAHA 2-0, Tyskland äger sönder Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Avgå Lagerbäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Avgå Lagerbäck! Får jag fråga dig en sak?? Varför? Efter en misslyckad öppning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det är ju jättedåligt av världens bästa fotbollsnation släpper in 2 mål mot Tyskland så tidigt. Avgå Lagerbäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Får jag fråga dig en sak?? Varför? Efter en misslyckad öppning? Tom. en bebis skulle fatta att Tyskarna skulle börja med högt tempo. Backlinjen stinker BAJS rent ut sagt. Både Olof och Lucic suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Det är ju jättedåligt av världens bästa fotbollsnation släpper in 2 mål mot Tyskland så tidigt. Avgå Lagerbäck! Är sverige världens bästa fotbollsnation? HAHA skämtar du eller? AVGÅ LAGERBÄCK! Redigerad 24 juni, 2006 av sebbe68 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Har kastat ner sverige tröjan 3gånger nu Jag hoppas vi kan göra mål! Håller tummarna iallafall. Lucic ute, jag gillar inte domaren http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif http://img137.imageshack.us/img137/7072/hejjasverige2ny6de.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Att Sveriges backlinje är kass är en sak men det blir inte bättre av att domarjäveln dömer för hemmalaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Att Tyskland vinner e ju klart ... men matchbilden vad tror ni händer? Jag tippar på att Lagerbäck blir förbannad på domaren i 80:nde minuter och slår domaren på näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Tom. en bebis skulle fatta att Tyskarna skulle börja med högt tempo. Backlinjen stinker BAJS rent ut sagt. Både Olof och Lucic suger! Här inne verkar det som att det är så. Sverige är ett åttondelsfinal-lag, inte mer. Sen att du vill att Lagerbäck ska avgå tänker jag inte ens kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag HATAR Robert Perlskog. han är den sämsta kommentatron. När vi ligger under med 2-0 och har en utvisad sitter han och ptar om 94 mot ruminän då vi hade en utvisad. VEM FAN BRYR SIG. FAAA*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 250 i odds för en 2:a Jag sa det från början, och det håller än: vi har inte en chans. Förresten, klart som fan jag vill att Sverige ska vinna. Men Tyskland är för jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts