Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag stör mig som fan på Crouch. Han ser skitsmal ut och han är så jävla ful tycker jag. Dessutom så kan han inte hoppa själv utan han klättrar på motspelarna, jävla blandning av en smurf och en apa är vad han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Tycker Crouch är bra, men jag håller med till viss del. Gillar ju Zlatan mera, han är både lång, och stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag stör mig som fan på Crouch. Han ser skitsmal ut och han är så jävla ful tycker jag. Dessutom så kan han inte hoppa själv utan han klättrar på motspelarna, jävla blandning av en smurf och en apa är vad han är. Du är inte den enda som irriterar dig på han. He's ugleeeeeeyyyy!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Men herregud. Jag talar bara om att vi inte har alls stor chans att vinna. Bara för det behöver vi inte kunna vinna. Jag hoppas att Sverige vinner, men tror att Tyskland vinner. Jag tror att det är väldigt stor chans att Tyskland vinner. Men herregud, jag är inte dum, såklart att skrällar kan förekomma. @Anathema: Iran var väl ute redan före matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Praktexempel på pessimister som försöker desperat att se ut som realister. Varför är de så här? Jadu. Därför de åkt på storstryk själva i något emot något bättre lag på pappret. Jag kan säga att Siana;s drama kommer ifrån DH inofficiella CS-turnering. De som inte stöder och tror på Sverige på lördag behöver inte göra det alls för Sveriges fans behöver inga pessimister som inte har något annat att säga än att vi kommer att förlora. Hade ni sagt det där på någon sportbar i Sverige när Sverige spelar... ja du... gör inte det förresten, ett tips. Visst är bollen rund. Men man får väl vara realistisk. Tyskland är värdnation och så sett kommer det gå bra för dom, det gör det alltid för värdnationer. Dessutom har tyskland ett riktigt bra lag, så om Sverige ska vinna behövs det mycket tur. Men visst finns det en chans, dock en väldigt liten. Avskyr tyskar och tyskland så hoppas verkligen sverige vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 @Anathema: Iran var väl ute redan före matchen? Jopp, hoppas de kan få ut huvudet ur ärslet och bytta målvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Italien Vs Tjeckien idag. Grym match som sagt och jag hoppas att tjeckerna vinner med 2-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIVA ITALIA!!!!!! Saluti di Italia!!!!! 2-0!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Japan - Brasilien: 1-4 Kroatien - Australien: 2-2 *SLUT* Braslien och Australien vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Yeah, kul att Australien gick vidare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Yeah, kul att Australien gick vidare . Ännu roligare att Japan praktiskt taget ledde efter första halvlek mot Brasilien. De gjorde ju matchens första mål 2 spelminuter efter att brasilien lyckats ta rekordet i spelminuter utan insläppta mål. OWNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Grymmaste matchen kroatien-australien kämparinsats, straffsituationer och 3 gula kort på samma spelare Respekt till gattusos strypgrepp på lippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ronaldo bist historisk. Han är VM bästa målgörare genom tiderna med sina 14(just nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 En plats han delar med Gerd Müller, Tyskland. http://sv.wikipedia.org/wiki/VM_i_fotboll#...ve_VM-turnering BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Grymmaste matchen kroatien-australien kämparinsats, straffsituationer och 3 gula kort på samma spelare Respekt till gattusos strypgrepp på lippi Hur fan går det till? Åker man inte ut efter två gula? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hur fan går det till? Åker man inte ut efter två gula? Man kan ha ett gult kort från matchen innan. Får man en på första matchen och entill på nästa match får man inte spela på nästa match. Får man totalt 3 ifrån båda matcherna blir man utvisad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hur fan går det till? Åker man inte ut efter två gula? Han fick tre kort under samma match. Domaren va väldigt snörig. Vid tredje gula kom också det röda. Han missa också två solklara straffar för Australien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Blev domaren avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Man kan ha ett gult kort från matchen innan. Får man en på första matchen och entill på nästa match får man inte spela på nästa match. Får man totalt 3 ifrån båda matcherna blir man utvisad. Yes jag vet, men nu säger ju dibel och Moroni att han fick tre gula under samma match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Yes jag vet, men nu säger ju dibel och Moroni att han fick tre gula under samma match. Oh, såg inte matchen så jag gissade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts