Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag stör mig som fan på Crouch. Han ser skitsmal ut och han är så jävla ful tycker jag. Dessutom så kan han inte hoppa själv utan han klättrar på motspelarna, jävla blandning av en smurf och en apa är vad han är.

Du är inte den enda som irriterar dig på han.

He's ugleeeeeeyyyy!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud. Jag talar bara om att vi inte har alls stor chans att vinna. Bara för det behöver vi inte kunna vinna. Jag hoppas att Sverige vinner, men tror att Tyskland vinner. Jag tror att det är väldigt stor chans att Tyskland vinner. Men herregud, jag är inte dum, såklart att skrällar kan förekomma. >_<

@Anathema: Iran var väl ute redan före matchen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Praktexempel på pessimister som försöker desperat att se ut som realister. Varför är de så här? Jadu. Därför de åkt på storstryk själva i något emot något bättre lag på pappret. Jag kan säga att Siana;s drama kommer ifrån DH inofficiella CS-turnering. >_<

De som inte stöder och tror på Sverige på lördag behöver inte göra det alls för Sveriges fans behöver inga pessimister som inte har något annat att säga än att vi kommer att förlora. Hade ni sagt det där på någon sportbar i Sverige när Sverige spelar... ja du... gör inte det förresten, ett tips.

Visst är bollen rund. Men man får väl vara realistisk. Tyskland är värdnation och så sett kommer det gå bra för dom, det gör det alltid för värdnationer. Dessutom har tyskland ett riktigt bra lag, så om Sverige ska vinna behövs det mycket tur. Men visst finns det en chans, dock en väldigt liten.

Avskyr tyskar och tyskland så hoppas verkligen sverige vinner. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ha ett gult kort från matchen innan. Får man en på första matchen och entill på nästa match får man inte spela på nästa match. Får man totalt 3 ifrån båda matcherna blir man utvisad.

Yes jag vet, men nu säger ju dibel och Moroni att han fick tre gula under samma match.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor