Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker att vi ska glädjas fult ut för den föregående matchen innan vi börjar tänka på den nya. Men efter som att ni sakt era komentarer om den komande så bör väll jag säga min jag tror dock att Tyskland tar hem den matchen och ser det hälst så med för om vi skulle vinna så skulle jag våga gissa på att någon eller några tyskar kommer att ta till våldsamma gärningar. jag kanse har fel men av ett helt land bör någon vara lätt ireterad och låta det gå ut over någon svensk jag pratar dock inget farlig men något bör hända :P:ermm::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyskland är hemmanation och riktigt bra. Vi har inte en chans.

Inte en chans att Sverige tar hem det mot Tyskland.

Praktexempel på pessimister som försöker desperat att se ut som realister. Varför är de så här? Jadu. Därför de åkt på storstryk själva i något emot något bättre lag på pappret. Jag kan säga att Siana;s drama kommer ifrån DH inofficiella CS-turnering. :ermm:

De som inte stöder och tror på Sverige på lördag behöver inte göra det alls för Sveriges fans behöver inga pessimister som inte har något annat att säga än att vi kommer att förlora. Hade ni sagt det där på någon sportbar i Sverige när Sverige spelar... ja du... gör inte det förresten, ett tips.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan. Matcher spelas inte på pappret för helvete, kolla bara Trinidad Tobago - Sverige. Eller att Grekland kunde ta EM-guld? På vilket jävla papper kunde man tro det va?

Men för fan nu snackar jag inte bara om pappert, England är spelmässigt på planen bättre än tyskland!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan nu snackar jag inte bara om pappert, England är spelmässigt på planen bättre än tyskland!

Jag snackade för Sverige! Jag menar att Sverige är sämre än Tyskland på pappret men Sverige har en chans ändån? Jag är inte så här jättepå hur bra Tyskland är. Vet bara att dom är bra helt enkelt! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor