Mr.Dumbom Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Sverige har väl en chans ändå? Tyskland är ju inte bättre än England och Tyskland har nog haft för lätta matcher hittills. Självklart så har Sverige har en chans. Men det kommer nog säkert bli en ganska jämn match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag tycker att vi ska glädjas fult ut för den föregående matchen innan vi börjar tänka på den nya. Men efter som att ni sakt era komentarer om den komande så bör väll jag säga min jag tror dock att Tyskland tar hem den matchen och ser det hälst så med för om vi skulle vinna så skulle jag våga gissa på att någon eller några tyskar kommer att ta till våldsamma gärningar. jag kanse har fel men av ett helt land bör någon vara lätt ireterad och låta det gå ut over någon svensk jag pratar dock inget farlig men något bör hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Inatt drömde jag att Tyskland la fyra mål under den första matchminuten. Må så ske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Tyskland är hemmanation och riktigt bra. Vi har inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Det har vi visst. Ni snackar om vilket publikstöd tyskarna har men det är likadant mot engelskmännen om man kollade på läktaren så kunde man tro att matchen spelades i england för dom dominerade stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Visst alla lag har chans, kolla Angola. Men Sverige är inte så starka som alla tror mot Tyskland. 4-0 till tyskarna tror jag. Holland Vs Argentina idag. Stor match . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Iran - Angola 1-1. Då var VM slut för vår del då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Inte en chans att Sverige tar hem det mot Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Tysklands svaga sida är högerbacken. Där kommer Ljungberg lätt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Swe - Ger 1 - 1 tippar jag, möjligtvis 1 - 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Tyskland är hemmanation och riktigt bra. Vi har inte en chans. Inte en chans att Sverige tar hem det mot Tyskland. Praktexempel på pessimister som försöker desperat att se ut som realister. Varför är de så här? Jadu. Därför de åkt på storstryk själva i något emot något bättre lag på pappret. Jag kan säga att Siana;s drama kommer ifrån DH inofficiella CS-turnering. De som inte stöder och tror på Sverige på lördag behöver inte göra det alls för Sveriges fans behöver inga pessimister som inte har något annat att säga än att vi kommer att förlora. Hade ni sagt det där på någon sportbar i Sverige när Sverige spelar... ja du... gör inte det förresten, ett tips. Redigerad 21 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ni som tippar 4-0 till tyskland. Tror ni dom är bättre än england? Knappast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Men för fan. Matcher spelas inte på pappret för helvete, kolla bara Trinidad Tobago - Sverige. Eller att Grekland kunde ta EM-guld? På vilket jävla papper kunde man tro det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Men för fan. Matcher spelas inte på pappret för helvete, kolla bara Trinidad Tobago - Sverige. Eller att Grekland kunde ta EM-guld? På vilket jävla papper kunde man tro det va? Men för fan nu snackar jag inte bara om pappert, England är spelmässigt på planen bättre än tyskland! Redigerad 21 juni, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Men för fan nu snackar jag inte bara om pappert, England är spelmässigt på planen bättre än tyskland! Jag snackade för Sverige! Jag menar att Sverige är sämre än Tyskland på pappret men Sverige har en chans ändån? Jag är inte så här jättepå hur bra Tyskland är. Vet bara att dom är bra helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Då missuppfattade jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ni som tippar 4-0 till tyskland. Tror ni dom är bättre än england? Knappast! De är bättre än Engöand. Och om engelsmännen vann för ca månader sedan med 5-1 eller vad det nu var. Tyskarna är helt enkelt starkare än svenskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Och om engelsmännen vann för ca månader sedan med 5-1 eller vad det nu var England vann över tyskland med 5-1 för flera år sedan när Svennis hade blivit ny tränare och det var hans första match, alla kallade honom hjälte osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 England vann över tyskland med 5-1 för flera år sedan när Svennis hade blivit ny tränare och det var hans första match, alla kallade honom hjälte osv... På sporten sa de att det var förra året. Om det är som du säger så kan tv4 eller svt eller båda gå och hänga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 England är mycket bättre än Sverige på pappret och ändå blev det 2-2. Det är som Magnus Hedman sa igår att Sverige spelar mer som ett lag. För det va en fråga om vem som skulle stoppa Frank Lampard. Och sånt gör aldrig Sverige. Sätter vissa spelare på speciella spelare. Dom spelar som ett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts