C-J Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Imorgon är det match för brassarna igen, och jag har sett att Ronaldo varit lite halvt het på träningarna, som btw kan ses här http://globoesporte.globo.com eller http://cbfnews.uol.com.br/copadomundo Redigerad 17 juni, 2006 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Imorgon är det match för brassarna igen, och jag har sett att Ronaldo varit lite halvt het på träningarna, som btw kan ses här http://globoesporte.globo.com eller http://cbfnews.uol.com.br/copadomundo Jag tycker Ronaldo börjar bli sämre och sämre....för varje säsong som går så blir han fetare o fetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag tycker Ronaldo börjar bli sämre och sämre....för varje säsong som går så blir han fetare o fetare. Inte bara fetare utan äckliga också. Men han är rutinerad. Rutinerade spelare behövs alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ronaldo är kungen av fotboll. Jag kan hålla med om att han är sämre än förut och inte så villig att löpa , men när han löper och försöker så är han enligt mig världens bästa anfallare, (obs Ronaldinho räknas som mittfältare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ronaldo är kungen av fotboll. Jag kan hålla med om att han är sämre än förut och inte så villig att löpa , men när han löper och försöker så är han enligt mig världens bästa anfallare, (obs Ronaldinho räknas som mittfältare). .... så du påstår att han är bättre en en löpande Henry eller Schevchenko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 .... så du påstår att han är bättre en en löpande Henry eller Schevchenko? Kanske inte Henry iofs men han är bättre än Schevchenko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Bra jobbat utav Ghana BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Stackars Italien. En italienare gjorde självmål så nu står det 1 - 1 ... Italien vs USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Stackars Italien. En italienare gjorde självmål så nu står det 1 - 1 ... Italien vs USA. + Att en kille blev utvisad. Fast det var en solklar utvisning, att armbågas sådär är osportsligt. Jag är glad att Ghana vann, dom kunde ha vunnit med 4-0 om straffen hade suttit och om det inte hade blivit avblåst för off-side i slutet av matchen. Kul match annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Stackars Italien. En italienare gjorde självmål så nu står det 1 - 1 ... Italien vs USA. Fan också... Heja Italien! Fuck America! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Händelserikt hittills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Matchen slutade 1-1 BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 [O][T]' date=Jun 17 2006, 22:59' post='719409] Matchen slutade 1-1 BOT Och det tyckte du var bra?! (Ger båten BOT en kamratlig örfil ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hoppades på lika faktiskt eftersom att italienska reportrar varit så kaxiga emot USA:s lag och ledning. Tji fick dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Idag är det match igen Ronaldo har till sin hemsida http://www.worldofronaldo.com/portugise.htm sagt att han är som alla andra och kan göra en dålig match men ska bevisa att han är i form mot Australien. Kom igen nu brasilien joga bonito. Amo-te Ronaldo spela bra som du kan göra, vi behöver dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) .... så du påstår att han är bättre en en löpande Henry eller Schevchenko? Elr Eto eller Luca Toni. Redigerad 18 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Idag gäller det! England - Sverige! Om ni ser någon galen kille som springer och skriker SVEEEEERIGE!!! med sverige tröja så är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Polen - Costa Rica står 1-1 i halvlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Brukar kolla på VM på jobbet om dagarna Heja Sverige ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag ringde "Anders Svensson" och sa att Kill källstöm ska spela istället för han. http://unixcore.dyndns.org/~seniil/Timmeh/...%20Svensson.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts