Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu hängde jag inte med. Tog han av sig tröjan, sparkade på den och tog på sig den igen? :P

Ack, dessa Paraguayare. :unsure:

Nästan. Han bytte tröja med en svensk, men tog inte på sig tröjan. Han gick iväg en bit istället och kastade den sen i gräset. Sen sparkade han på den. Sen går han runt med tröjan i handen innan han sätter på sig den.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hängde jag inte med. Tog han av sig tröjan, sparkade på den och tog på sig den igen? :)

Ack, dessa Paraguayare. :P

Yes, han bytte tröja med Elmander, sen slängde han den i marken, sparkade på den och tog på sig den ;)

Helvete vad glad jag blev, och vad fotboll är härligt! :unsure: Så jävla kul när Sverige höll bollen i 2-3 minuter i deras hörn och fick inkast, på inkast, på inkast. Maska ftw! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm...det där målet var så skönt! Och vilken utpustning det blev i fotöljen! Tycker hela matchen var mycket spännande, och så fint i början när hela stadion sjöng med i Du gamla du fria :P

Farsan var ute och körde bil och hörde matchen på radio första halvlek, det var knappt en bil ute fick jag höra, ovanligt på Motorvägen! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor