Vice. Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Var det bara jag som såg en paraguayare som sparkade på en svensk fotbolls tröja? Såg inte det. Fruktansvärt osportligt om han gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Tihi, mål! Stackars Paraguay. Nej det är det väl ej? Sverige hade ju hela matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Nej det är det väl ej? Sverige hade ju hela matchen. Nej, men jag syftar på att de är ute ur turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Nej det är det väl ej? Sverige hade ju hela matchen. Klart, de spelade ju grymt mycket bättre än sist. Men de måste skärpa till sig ännu mer om de skall fixa Englad. Någon som vet när den går btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Var det bara jag som såg en paraguayare som sparkade på en svensk fotbolls tröja? Nej. Han bytte tröja, kastade den på marken, och sparkade på den, sen tog han upp den och tog på sig den. Redigerad 15 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Nej. Han bytte tröja, kastade den på marken, och sparkade på den, sen tog han upp den och tog på sig den. Nu hängde jag inte med. Tog han av sig tröjan, sparkade på den och tog på sig den igen? Ack, dessa Paraguayare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Nu hängde jag inte med. Tog han av sig tröjan, sparkade på den och tog på sig den igen? Ack, dessa Paraguayare. Nästan. Han bytte tröja med en svensk, men tog inte på sig tröjan. Han gick iväg en bit istället och kastade den sen i gräset. Sen sparkade han på den. Sen går han runt med tröjan i handen innan han sätter på sig den. Redigerad 15 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Nu hängde jag inte med. Tog han av sig tröjan, sparkade på den och tog på sig den igen? Ack, dessa Paraguayare. Yes, han bytte tröja med Elmander, sen slängde han den i marken, sparkade på den och tog på sig den Helvete vad glad jag blev, och vad fotboll är härligt! Så jävla kul när Sverige höll bollen i 2-3 minuter i deras hörn och fick inkast, på inkast, på inkast. Maska ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Såg matchen med 2 polare så jag såg inte så mycket av spelet. Men gött att dom vann. Bara att hoppas på att Paraguay vinner nästa match nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Shit va gött... bara hoppas på att T&T förlorar mot Paraguay då, lr att sverige tar minst en poäng mot England... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Någon i malmö som var i Folkets park och såg matchen?, jag gjorde de iallafall! Skit ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Fy fan va härligt. Har inte skrikit så mycket på länge. Nu tar vi England på på tisdag. Men skulle Trinidad & Tobago vinna över Paraguay så skulle dom kolla målskillnaden. Och vi har ju just nu 1-0 och Trinidad & Tobago har 0-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hehe, fy va nice det var när sverige vann mot Paraguay. Var med Tux och några polare och kollade på matchemn i Folkets Park i Malmö. Shit som vi skrek när sverige gjorde mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Mmm...det där målet var så skönt! Och vilken utpustning det blev i fotöljen! Tycker hela matchen var mycket spännande, och så fint i början när hela stadion sjöng med i Du gamla du fria Farsan var ute och körde bil och hörde matchen på radio första halvlek, det var knappt en bil ute fick jag höra, ovanligt på Motorvägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 T&T måste vinna med över 3 mål mot paraguay för att dom ska hota sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fan också... Kunde inte bara Sverige förlora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fan också... Kunde inte bara Sverige förlora... Fan också... flytta till Paraguay då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fan också... Kunde inte bara Sverige förlora... Skam på dig, pojke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Sköna frisparkar från Iran, Portugal är bättre men Iran brukar inte vara något att skämta med. -Inga kommentarer Redigerad 17 juni, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts