Saif Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Jag hoppas givetvis på seger men ett kryss skulle ju innebära att Sverige ställs mot ett Gruppsegerklart England, vilket förhoppningsvis skulle innebära ett "sämre" England. Ut med Zlatan, så fort han får bollen blir han stillastående. Henke har heller inte särskillt bra men zlatan ska ut först sen får vi se... Zlatan har varit riktigt het i luften tycker jag. Han borde få fortsatt förtroende. EDIT: Zlatan blev utbytt Redigerad 15 juni, 2006 av Saif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Zlatan ut, Allbäck in. Bra initiativ tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) SVERIGE ! Redigerad 15 juni, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vart det mål? Jag hörde pappa skrika ngt men hörde inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Japp, 1 - 0 till sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Så jävla härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad efterlängtat mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 FAN VAD GÖTT! ÅÅH VA GÖTT, MÅL MÅL , BEH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Yes, yeah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Sverige! Sverige! Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 OMG! "vi" gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Var läääänge sen jag var så jävla glad som när Ljungberg gjorde 1-0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Tihi, mål! Stackars Paraguay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Var det bara jag som såg en paraguayare som sparkade på en svensk fotbolls tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Fint vi höll bollen på slutet, efter målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 JAAAAAAAAAAAA!!! Men det borde ha varit 3-0! Såg ni hur nära det var när paraguay-killen sparkade ut bollen precis vid mållinjen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 LJUNGBERG!!! HELVETE JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Var det bara jag som såg en paraguayare som sparkade på en svensk fotbolls tröja? Skandal Gott att det inte blev ett till 0-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 JAAAAAAAAAAAA!!! Men det borde ha varit 3-0! Såg ni hur nära det var när paraguay-killen sparkade ut bollen precis vid mållinjen! Mjo... fick ett jävla dampryck då alltså! Sen Zlatan var ju helt jävla fri och så bara sumpade han det helt. Jävla malmöit. Sverige är grymt kassa på att få in bolljäveln i mål ju! (jag vet... well duuuh!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts