Cortez Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 "Come on Gunners, död åt Black Noggers (Trinidad & Tobago)" Kan du förklara vad detta ska betyda? Han klagar på motståndarlaget när det är domarna man ska klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 "Come on Gunners, död åt Black Noggers (Trinidad & Tobago)" Kan du förklara vad detta ska betyda? Fotbolls laget Arsenal kallas the gunners. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Fotbolls laget Arsenal kallas the gunners. Ok, tack för infon. Nu vill jag att du berättar varför du heter död åt T&T. Så jävla rutten stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ok, tack för infon. Nu vill jag att du berättar varför du heter död åt T&T. Så jävla rutten stil. För dom suger och de har inget i VM att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Ok, tack för infon. Nu vill jag att du berättar varför du heter död åt T&T. Så jävla rutten stil. De kan inte spela riktig fotboll, de spelar fult spel som fan och maskade bort hela tillägstiden Edit: Japan - Austrailen: 1-1 nu Redigerad 12 juni, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Och det är därför jag gillar dom! Sen hejjar jag åsklart på Sverige, fast att underskatta ett lag så extremt är inte rätt. Då kan det gå som det gick! Målvakten ägde sönder. Redigerad 12 juni, 2006 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 De kan inte spela riktig fotboll, de spelar fult spel som fan och maskade bort hela tillägstiden Edit: Japan - Austrailen: 1-1 nu De bröt inga regler... skyll på domaren om du tycker de maskade, inte spelarna. Det är domarens skyldighet att varna/utvisa att säga till när spelare drar ut på tiden. Och vad är "riktig fotboll"?... Är det att förlora mot det laget du hejar på? Jag var också besviken efter att Sverige spelade lika, men jag var inte alls förvånad. Fattar inte varför folk underskattar Trinidad så himla mycket. För de bevisade vad jag påpekat tidigare i tråden, ett lag som samarbetar kan utan tvekan vinna/spela lika mot ett lag som har stjärnor men som inte samarbetar. Iofs hade Sverige 26 avslut på mål, men men... bra målvakt. Och att maska bort tiden är bara taktiskt spelande. Om inte domaren säger åt dom, varför skulle dom inte göra det? Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Fan Japan tappade 1-0 till 1-3 sista 10 minuterna Hoppas på Italien vinst i kväll. Skulle vara kul också om Derek Boateng fick komma in lite för Ghana. Han börjar på bänken. Redigerad 12 juni, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Yey! 1-0 Tjeckien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Yey! 1-0 Tjeckien! Faan, heja Jänkarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Yey! 1-0 Tjeckien! Håller med yay! USA fick ett farligt skott. Men jag tror på tjeckerna ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 2-0 till Tjeckien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Yes mål av Arsenals nyinköpte spelare rosicky (hur han nu stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 För jävla snyggt mål allstå! Sketasnyggt jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jahapp, så var både Koller och Baros borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jahapp, så var både Koller och Baros borta.. Inte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Italien mot Ghana kust nu. Kan bli en riktigt bra match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 1-0 till Italien av pirlo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 2-0 till Italien. Gött. Väldigt rolig match att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Frankrike verkar få en dålig inledning igen. 0-0 mot Schweiz atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts