Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok, tack för infon.

Nu vill jag att du berättar varför du heter död åt T&T.

Så jävla rutten stil.

De kan inte spela riktig fotboll, de spelar fult spel som fan och maskade bort hela tillägstiden

Edit: Japan - Austrailen: 1-1 nu

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kan inte spela riktig fotboll, de spelar fult spel som fan och maskade bort hela tillägstiden

Edit: Japan - Austrailen: 1-1 nu

De bröt inga regler... skyll på domaren om du tycker de maskade, inte spelarna. Det är domarens skyldighet att varna/utvisa att säga till när spelare drar ut på tiden. Och vad är "riktig fotboll"?... Är det att förlora mot det laget du hejar på? Jag var också besviken efter att Sverige spelade lika, men jag var inte alls förvånad. Fattar inte varför folk underskattar Trinidad så himla mycket. För de bevisade vad jag påpekat tidigare i tråden, ett lag som samarbetar kan utan tvekan vinna/spela lika mot ett lag som har stjärnor men som inte samarbetar.

Iofs hade Sverige 26 avslut på mål, men men... bra målvakt. Och att maska bort tiden är bara taktiskt spelande. Om inte domaren säger åt dom, varför skulle dom inte göra det? Heh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor