Jump to content

World Cup 2006 - Germany

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 589
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men tänk på såna som spelar in matcherna för att dom är på jobbet eller nåt och videon kan ju inte byta mellan 1:an och 2:an hela tiden. För det står ju oftast så, Sändingen fortsätter i SVT 1. Hellre lite reklam då i halvlek så man kan sträcka på bena.

Det kan man ju programmera in jättelätt ju med de flesta videos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja precis, jag menar ju, dom kom ju liksom 2a i afrikanska, fan vad dom suger. PLXPLX...

Egentligen så har inte Trinidad matchen någon betydelse överhuvudtaget, sålänge Sverige vinner mot Paraguay så är dom vidare, om nu inte Trinidad skulle lyckas vinna mot Paraguay ganska stort :ermm:

Ja, men frågan är just om Sverige klår paraguay.

Haha, Iran fick råsmisk, 3-1 till Mexico yey.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är ju matchen som är viktig. Och inför den tittar man hellre på lite ögongodis än att höra "Vad tycker du om Sveriges laguppställning?". Wow, vad intressant. Jag måste ju bara höra vad han tycker om den så jag kan tycka likadant. :unsure:

Ska jag vara ärlig så klarar jag inte diskussionerna på Fyran heller, för dom är inte så jävla bra dom heller. Men om jag var intresserrad om Sveriges laguppställning innan matchen så skulle jag välja Fyran.

Men jag måste tacka SVT att dom har Glenn Strömberg, mysigare och bättre fotbollsperson har sällan skådats i detta land, klona jäveln!

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig så klarar jag inte diskussionerna på Fyran heller, för dom är inte så jävla bra dom heller. Men om jag var intresserrad om Sveriges laguppställning innan matchen så skulle jag välja Fyran.

Men jag måste tacka SVT att dom har Glenn Strömberg, mysigare och bättre fotbollsperson har sällan skådats i detta land, klona jäveln!

Hatar att TV4 o SVT har sändningarna. Vill hellre ha de som brukar sitta i studion i CL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar att TV4 o SVT har sändningarna. Vill hellre ha de som brukar sitta i studion i CL.

Neji nte Viasat, dom har ju också reklam, sen klarar jag inte av Lasse Kinch och dom här. Nej C+ teamet hade varit tillrävkligt. Lasse Granqvist, kult förklara honom.

Det hade tydligen varit bråk i Svenksa lägret igen, gissa vilka? Är inte helt säker, men jag tyckte jag hörde nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neji nte Viasat, dom har ju också reklam, sen klarar jag inte av Lasse Kinch och dom här. Nej C+ teamet hade varit tillrävkligt. Lasse Granqvist, kult förklara honom.

Det hade tydligen varit bråk i Svenksa lägret igen, gissa vilka? Är inte helt säker, men jag tyckte jag hörde nåt.

Menar du Allbäck och Ljungberg som det ryktas om? Det är inte samma personer som förra VM:et, då var det Mellberg och Ljungberg.

Wops.. det var visst Mellberg igen..

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor