fido vercetti Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Men tänk på såna som spelar in matcherna för att dom är på jobbet eller nåt och videon kan ju inte byta mellan 1:an och 2:an hela tiden. För det står ju oftast så, Sändingen fortsätter i SVT 1. Men dom som INTE jobbar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Men tänk på såna som spelar in matcherna för att dom är på jobbet eller nåt och videon kan ju inte byta mellan 1:an och 2:an hela tiden. För det står ju oftast så, Sändingen fortsätter i SVT 1. Hellre lite reklam då i halvlek så man kan sträcka på bena. Det kan man ju programmera in jättelätt ju med de flesta videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) JÄVLA IDIOT! Lätt mål. Mexico 2-1 Iran JÄVEL! HUR FAN KAN MAN MISSA ATT TA EN SÅN BOLL? SLUTA PASSA HEM JÄVLA IDIOTER VArför i helvete tar man ut Karimi? Och varför måste Zandi skaddas FUCK Redigerad 11 juni, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Heja Mexico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) JÄVLA IDIOT! Lätt mål. Mexico 2-1 Iran JÄVEL! HUR FAN KAN MAN MISSA ATT TA EN SÅN BOLL? SLUTA PASSA HEM JÄVLA IDIOTER VArför i helvete tar man ut Karimi? Och varför måste Zandi skaddas FUCK Ägda "skaddas"? Redigerad 11 juni, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Ja precis, jag menar ju, dom kom ju liksom 2a i afrikanska, fan vad dom suger. PLXPLX... Egentligen så har inte Trinidad matchen någon betydelse överhuvudtaget, sålänge Sverige vinner mot Paraguay så är dom vidare, om nu inte Trinidad skulle lyckas vinna mot Paraguay ganska stort Ja, men frågan är just om Sverige klår paraguay. Haha, Iran fick råsmisk, 3-1 till Mexico yey. Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nu ska vi få se Portugal spöa Angola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Lite sent men... 1 - 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Lite sent men... 1 - 0 Grymmt snyggt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Nej, det är ju matchen som är viktig. Och inför den tittar man hellre på lite ögongodis än att höra "Vad tycker du om Sveriges laguppställning?". Wow, vad intressant. Jag måste ju bara höra vad han tycker om den så jag kan tycka likadant. Ska jag vara ärlig så klarar jag inte diskussionerna på Fyran heller, för dom är inte så jävla bra dom heller. Men om jag var intresserrad om Sveriges laguppställning innan matchen så skulle jag välja Fyran. Men jag måste tacka SVT att dom har Glenn Strömberg, mysigare och bättre fotbollsperson har sällan skådats i detta land, klona jäveln! Redigerad 11 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ska jag vara ärlig så klarar jag inte diskussionerna på Fyran heller, för dom är inte så jävla bra dom heller. Men om jag var intresserrad om Sveriges laguppställning innan matchen så skulle jag välja Fyran. Men jag måste tacka SVT att dom har Glenn Strömberg, mysigare och bättre fotbollsperson har sällan skådats i detta land, klona jäveln! Hatar att TV4 o SVT har sändningarna. Vill hellre ha de som brukar sitta i studion i CL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hatar att TV4 o SVT har sändningarna. Vill hellre ha de som brukar sitta i studion i CL. Neji nte Viasat, dom har ju också reklam, sen klarar jag inte av Lasse Kinch och dom här. Nej C+ teamet hade varit tillrävkligt. Lasse Granqvist, kult förklara honom. Det hade tydligen varit bråk i Svenksa lägret igen, gissa vilka? Är inte helt säker, men jag tyckte jag hörde nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Neji nte Viasat, dom har ju också reklam, sen klarar jag inte av Lasse Kinch och dom här. Nej C+ teamet hade varit tillrävkligt. Lasse Granqvist, kult förklara honom. Det hade tydligen varit bråk i Svenksa lägret igen, gissa vilka? Är inte helt säker, men jag tyckte jag hörde nåt. Har inte TV4 reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har inte TV4 reklam? Jo precis, "dom har ju också reklam". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Neji nte Viasat, dom har ju också reklam, sen klarar jag inte av Lasse Kinch och dom här. Nej C+ teamet hade varit tillrävkligt. Lasse Granqvist, kult förklara honom. Det hade tydligen varit bråk i Svenksa lägret igen, gissa vilka? Är inte helt säker, men jag tyckte jag hörde nåt. Menar du Allbäck och Ljungberg som det ryktas om? Det är inte samma personer som förra VM:et, då var det Mellberg och Ljungberg. Wops.. det var visst Mellberg igen.. Redigerad 11 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Älska Aftonblöjans bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Älska Aftonblöjans bild! Hahahah! Om jag inte har fel så spelar USA och Tjecken idag. Det ska bli kul att se USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Serbien förlora de mot holland .. 1-0 :'( (E) tjeckien kommer slå usa med 3-1 tror jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Kom igen Tjeckien visa basebolls-nördarna var skåpet ska stå! Redigerad 12 juni, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 "Come on Gunners, död åt Black Noggers (Trinidad & Tobago)" Kan du förklara vad detta ska betyda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts