Jump to content

Rhino i garage

Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det så svårt??? Gör som ALER700 säger.. Tanka hem en Garage editor och sedan tar du bara bort rhinon och sen tuta och kör :D

ja, antingen det eller spräng panzar vagnen via fusk... :D

om du inte är en sån kille som inte vill fuska.. :D

Så lösar kärringar saker, vi män försöker få ut den me vålt,bråk och tortyr :D

Det kan nog vara rätt sak vid många tillfällen men detta är nog inte ett av dom.. :D

Men det är nog lite svårt om panzarvagnen hela tiden lagas när Garage dörren stängs.. :P

BTW:

Eraser

Om du vill så kan du ladda upp din spar profil så kan jag (eller nån annan) fösöka ta ut den åt dig??? ;)

detta var nog ett OVANLIGT problem.. :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh va alla ska sno mina tankar :D

Nee men det kanske funkar :D

Hade du redan sagt det eller skulle säga det ? :D

Vet ej om nån sagt deta men...:

Man kan ställa sig i garaget och spränga sig själv. Så när bilden försvinner (man dör) så är garageporten öppen, och då försvinner pansarvagnen när du kommer till ett sjukhus :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade du redan sagt det eller skulle säga det ? :D

Vet ej om nån sagt deta men...:

Man kan ställa sig i garaget och spränga sig själv. Så när bilden försvinner (man dör) så är garageporten öppen, och då försvinner pansarvagnen när du kommer till ett sjukhus :D

Jag skojjade bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spring längst väggen (rödapilen) så du är mellan väggen och tanken.

Sen knuffar du mot den andra väggen (blåapilen) och hoppar sen in och kör ut.

Du kan också försöka krocka i baken på den (gulapilen) på sidan av baken asså den som inte är mot väggen så¨den vrids.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spring längst väggen (rödapilen) så du är mellan väggen och tanken.

Sen knuffar du mot den andra väggen (blåapilen) och hoppar sen in och kör ut.

Du kan också försöka krocka i baken på den (gulapilen) på sidan av baken asså den som inte är mot väggen så¨den vrids.

Jag har försökt springa på alla sätt och vis, och jag har även kört på den med andra fordon. Men den vägrar flytta sig.

Visst jag kan ju "fuska" bort den, men hade varit kul att få bort den på ett "riktigt sätt". :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta eldkastaren och skjut mot Rhinon tills den sprängs. Knäpp in fusket: oändligt med ammo, ta en bazzoka och tryck upprepade gånger (för då skjuter du flera skott utan att ladda :unsure: ) och då flyger Rhinon iväg (hände för mig). Hoppas att detta hjälper.

Redigerad av Sparky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har försökt springa på alla sätt och vis, och jag har även kört på den med andra fordon. Men den vägrar flytta sig.

Visst jag kan ju "fuska" bort den, men hade varit kul att få bort den på ett "riktigt sätt". :wub:

Och du heter Eraser! ^^

Varför kan du inte bara köra ut den? Är "ingången" det på fel sida eller? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte gå in i Rhinon och sen backa ut ur garaget? :ermm:

Ahaa.. Den satt fast :P

Prova att köra in en massa motorcyklar/cyklar i garaget (med tvång) (Tvång = Ställ nåt ivägen så inte porten stängs)

Och tillsist försvinner första grejjen som var i garaget :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ser det ut såhär. Den sticker ut en liten del på baksidan av garaget, och den är i luften på nåt sätt. >_<

HAHAHA.. Hur lyckas du??? :)

Du har fått en Pansavagn att fastna i ett garage medens lite av framdelen tittar ut igenom garagets bak sida och hela pansarvagnen svärvar lite..

Lyssna på hur det låter.. :)

Allvarligt..

Använd Garage edit och spawna massor av andra bilar så pansavagen fösvinner.. >_<

Eller fösöka be den att flytta på sig. >_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor