Eraser Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag har ett problem. Jag har kört in en rhino i garaget vid Grove Street. Nu undrar jag om någon har ett tips på hur man kan få ut den. Jag har testet både med traktor och bergningsbil utan att lyckas. Vill gärna ha garaget tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag har ett problem. Jag har kört in en rhino i garaget vid Grove Street. Nu undrar jag om någon har ett tips på hur man kan få ut den. Jag har testet både med traktor och bergningsbil utan att lyckas. Vill gärna ha garaget tillbaka Putta, spränga, krocka iden, försöka spränga ut den, kasta sten. Bli galen het enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Putta, spränga, krocka iden, försöka spränga ut den, kasta sten. Bli galen het enkelt Men om jag spränger den blir den ju hel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Men om jag spränger den blir den ju hel igen. Spräng den när garaget är öppet och försök skjuta eller kasta garanater på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Spräng den när garaget är öppet och försök skjuta eller kasta garanater på den Den försvinner ju inte för att han spränger den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Spräng den och låt inte garaget stängas..efter en stund så försvinner den, eller spräng den (den blir mindre då) ställ dig bakom den och putt ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Spräng den och låt inte garaget stängas..efter en stund så försvinner den, eller spräng den (den blir mindre då) ställ dig bakom den och putt ut den Det var så jag menade Azore, den blir lättare och den kanske åker ut om man kastar en granet framför ^^ Eller så kan du försöka putta den till andra sidan av garaget och hoppa in Spring typ längs väggen. Redigerad 6 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Då är jag med, det kan nog kanske funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det går väl inte och spränga en rhino? Kanske om du använder en annan rhino kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Placera 35 sprängdeg påsar (eller vafan det är) framför den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Placera 35 sprängdeg påsar (eller vafan det är) framför den. Det går inte att komma framför den Har testat att använda rocket launcher och alla andra srängsaker. Men har iofs inte testat med en annan rhino, kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det går väl inte och spränga en rhino? Kanske om du använder en annan rhino kanske... Jo, det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har nu testat med en annan rhino utan resultat. Den står där som en sten. Kommer typ aldrig få bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Du får ha en massa tålamod om du ska försöka spränga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har nu testat med en annan rhino utan resultat. Den står där som en sten. Kommer typ aldrig få bort den Använd det vi aldrig pratar om!!! *Fusk* Jag sa det aldrig.. Eller så tankar du bara en Garage Edit program... Och lägger in två andra läckra Rides... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Du får ha en massa tålamod om du ska försöka spränga den. Sprängdes själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Testa spränga från utsidan av garaget, explosionerna i SA går väl igenom väggarna? Så lägg en massa sprängpåsar framför den på utsidan av garaget, värt ett försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Testa spränga från utsidan av garaget, explosionerna i SA går väl igenom väggarna? Så lägg en massa sprängpåsar framför den på utsidan av garaget, värt ett försök! Sluuutaa snooo minaaa tankaaaarr seriöst tänkte på att skjuta bazoka in i väggen på baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Sluuutaa snooo minaaa tankaaaarr seriöst tänkte på att skjuta bazoka in i väggen på baksidan Hahaha, men då vet man ju bara att man inte tänkte helt fel! Nä men allvarligt då, tror att det skulle funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hahaha, men då vet man ju bara att man inte tänkte helt fel! Nä men allvarligt då, tror att det skulle funka! Att testa skadar inte Tror de funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts