Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Bra! Vem creatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Ok. jag creatar, alla som vill vara med skickar pm till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Nån som vill körA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 kanske i morgon eller i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 vi kör nu kan du creata`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 när man kör med botar och man har dött och man tittar på när dom spelar kan man döda botarna då? ja visste hur man kunde det föru men har glömt det Ps.det är podbot jag spelar med.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 tryck "´" när du spelar men kan du creata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 ja snart kommer jag in servern heter Antonettis server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 creatar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 ja nu den heter: Antonettis server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 JA FATTAR INTE NÄR JA SPELADE CS (MED BOTAR)SÅ RÅKADE JAG TRYCKA PÅ EN KNAPP OCH OCH DÅ FÖRMINSKADES RUTAN OCH JA FATTAR INTE HUR MAN förminskar DeN KaN nÅN HjÄlPA mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 du kloak råttan ska vi köra cs?vem ska creata?fast ja vet inte vad min ip-adress är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 du kloak råttan ska vi köra?vem creatar?Ja vet inte min ip-adress :"> vet du hur man kan kolla va den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 JA FATTAR INTE NÄR JA SPELADE CS (MED BOTAR)SÅ RÅKADE JAG TRYCKA PÅ EN KNAPP OCH OCH DÅ FÖRMINSKADES RUTAN OCH JA FATTAR INTE HUR MAN förminskar DeN KaN nÅN HjÄlPA mig? Vadå förminskades ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Vadå förminskades ??? alltså rutan förminskades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 du kloak råttan ska vi köra?vem creatar?Ja vet inte min ip-adress :"> vet du hur man kan kolla va den är? http://www.whatismyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 http://www.whatismyip.com tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 e de nån som vill köra cs skicka ett medelande då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 min ip e 213.114.209.241 så joina mig nu!(på cs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 jag blir med, om det inte laggar för mycket (har dålig uppkopling) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts