Lancelot Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 annars kan man trycka på update...sen när det är på 5000 så trycker man på refresh...sen vänta där typ 5 sekunder...sen väljer man nån server snabbt...när det laddar så kan det hända att det med update dyckeer up...då trycker du på cancel nere i högra hörnet..så gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag brukar låta den ladda i 60 sekunder sen avbryter jag, då får jag ca 100 servrar. Jag skriver in vilken bana jag vill spela och så ställer jag in ping grej och kryssar i Are Responding (vet inte hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 tackar Arvid nu vet ja hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Mycket lättare om man använder "The All Seing Eye" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag.... Men min uppkoppling e fucked nu, så det laggar hora för mig... Men jag kan nog lira lite ändå samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jag har nåra favorit servers som jag spela på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 CS hahahaha Battlefield1942 road to rome rulez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 nån som vill lira nu?= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jag har nåra favorit servers som jag spela på! Hmmm..... cs.ih.nu:27015 (NoAWP) cs.ih.nu:27016 (FunMaps) cs.ih.nu:27017 (DustOnly) bootcamp1.frukostklubben.com (VanligaBanor) fejk.mine.nu (CoustomMaps) fuse.mine.nu (VanligaBanor) Finns Alltid ett ledigt slot på nån server Annars har jag The All-Seeing Eye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Hmmm..... cs.ih.nu:27015 (NoAWP) cs.ih.nu:27016 (FunMaps) cs.ih.nu:27017 (DustOnly) bootcamp1.frukostklubben.com (VanligaBanor) fejk.mine.nu (CoustomMaps) fuse.mine.nu (VanligaBanor) Finns Alltid ett ledigt slot på nån server Annars har jag The All-Seeing Eye! Dessa Serverar e Bäst: tullinge.mine.nu bajs2.polisen.org bajs3.polisen.org bajs4.polisen.org blodbad.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Nån som vill lira cs nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 nån som vill köra 1on1 nån gång? jag aeger *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag ska nog starta en server nu... men jag kommer att lämna den efter ca. 20-30min. Om någon vill vara med, så skicka pm till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Va sägs om att kö match i kväll..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 visst! Vilken server o Tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Vi får se vilka som blir med sen bestämmer vi tid och server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Blir det nått lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts