-[Wicked]- Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 bara undra om ngn spelar Counter-Strike o kanskevill köra en match nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 men jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 och ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag..................spelar inte än men ska nog köpa det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag.... Men min uppkoppling e fucked nu, så det laggar hora för mig... Men jag kan nog lira lite ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag.... Men min uppkoppling e fucked nu, så det laggar hora för mig... Men jag kan nog lira lite ändå `har du inget ordföråd när du skiter ut så fula ord ur munnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Som min pappa sa en gång, "Den borde pryglas med en präktig påk som inte lär sig att vårda sitt språk". Jag har fortfarande problem med ljudet, när jag spelat i några minuter försvinner allt ljud. Hjälper det att installera om CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja har också problem med CS ja har updaterat till 1.0.0.5(om det nu e nyaste versionen?)ja kan inte joina en server?alltså när ja går in på "net games"så är det ingen server på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja har också problem med CS ja har updaterat till 1.0.0.5(om det nu e nyaste versionen?)ja kan inte joina en server?alltså när ja går in på "net games"så är det ingen server på listan? Har du tryckt på Update? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja men det kommer inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja men det kommer inget Det kan ta ett tag det finns MÅNGA CS servrar! Men VALVe's servrar är ofta överbelastade så det kan vara det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag brukar låta den ladda i 60 sekunder sen avbryter jag, då får jag ca 100 servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts