Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

WTF? nej nu jävlar :teehee: jag ska fan i mig slå dig.

Så fort jag har fixat denna satansekligamicsomvägrargåigång hoppas att enjettestorutomjordingkrascharrettnerpådensådenfunkarigen >_<

Men somsagt jag har övat upp mina skills :lol:

T.o.m. jag var bättre än dig. Men Matteus var dock på en egen nivå den kvällen, då även hans mor kom in flertalet gånger och sa till han att sluta rapa för dom skulle sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, här fick man lite att ta itu med.

Kebab, Kebab Keeeebaab.

Gillar maten och gillar personen.

Man tackar :lol:

De flesta jag gillade/gillar har mer eller mindre stuckit. Tija, Ebeeto, Tackleberry så nu finns bara Kebab kvar ;)

:teehee:

Okej då ska vi se hur om jag ändrat mig sen förra tråden:

KebabKurt, Blandar fortfarande ihop honom med Kebaben. Men jag tror jag börjar få klämm på det nu. Kebabkurt är ett trevligt tillskott på forumet.

:D Är jag..motsatsen då?

Skriver lite till nu.

Kebab: Ganska trevlig kille :P

Tacktack!

Hmm ...

Dessa människor "uppskattar" jag.

Tux, -NH-, rabarb, Vice., Cortez, Lajnux, Jojje, -VaXXor-, Spam Snuten, xstreem, Qouad, Officer Hernandez, Alpha, Kebab, Hultenius och alla flitiga moderater.

Nu skall jag återligen försvinna in i de mörka områden av vårat forum, adjö. >_<

Tackar vördnadsfullt för kommentarerna..Gillar alla er minst lika mycket :lol:

Har tyvärr inte tid att göra någon lång, fin lista, men jag kan väl nämna en person eller två, för sakens skull:

Tweak, Qouad, Stell, Pico (efter hans vansinnigt roliga "uppgång och fall" i Hjälp-det-är-en-trojansk-häst-på-forumet-tråden)

Har på senare tid börjat gilla ärrtvå och siana en hel del :wub:

Och Azore har jag smågillat hela tiden, men när han grattade mig på födelsedagen flög han enormt högt på gilla-listan!

---

Hmm.. mycket text det här. Någon "dom här gillar jag inte-lista" pallar jag inte att göra. Gillar nästan alla iallafall.

Jaja, får väl runda av här. Ledsen för att jag inte har skrivit med alla ;) . Ni får påpeka isåfall!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter det där inlägget hatar jag nästan dig, tog mig en halvtimme att ta bort all text :lol:

Nej, jag hatar dig inte, inte för det lilla. Tycker givetvis att det var onödigt som fan.

Får jag komma med ett förslag?

Att vi skippar och den händelsen och börjar på en ny kula? Det är klart att det är lättare sagt än gjort men det är värt ett försök?

My pleasure, jättegärna. Hoppas du vet att jag ångrar mig, jag har en liten tendens att handla innan jag tänker.. Förlåt Sebbe =)

Skriver lite till nu.

Tweak: Kul när man förstår hans humor :lol:

Och vilken humor har jag? :lol:

Edit: Jag tror den här tråden har gjort mycket gott för forumet, folk känner sig uppskattade och det är jävligt kul läsning =D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana - Somsagt. vi hade välldigt kul när du spelade maple:)

Vart har du tagit vägen?

Jag insåg att jag levlade för segt. Så jag slutade.

Tröstprisen vet jag inte riktigt. Det är de som det kändes bra att ha med, trots att jag kanske inte samtalat särskilt mycket med dem. StellHell är undantaget. Jag vågade inte flytta upp honom, han kanske skulle smiska mig med ett blått kön.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vilken humor har jag? :lol:

Den Tweakande Tweak humorn, man tweakar vad du menar :lol: (Förlåt, men kunde inte förklara)

Siana: Är också ganska trevlig, sköna kommentarer och han vet hur man hanskas med folk =)

Maimstream: American dad och family guy glöd i honom, och det resulterar till att han är kul :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wu Zi Mu - Du började spela Maplestory i samma veva som jag slutade. Men på Blockland äger vi.

Vill du åka till legoland med mig i en gammal WV Van full med färgglada färger och lite andra

Blockland lirande gtasajtare som har det bra där bak i bilen, eller nått..? :lol:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Colan K: hatar sin pappa..

:lol: Stämmer iofs men

Alltså, jag iaf.. Känner igen, i princip allas namn när dom skriver, visst, vart inne mycket med men.

Ingen är ju knappast okänd när man läser deras inlägg.. ser ju vilka det är liksom

Om personen i sig inte är helt ny

GTApimpfoolife @ :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den Tweakande Tweak humorn, man tweakar vad du menar :lol: (Förlåt, men kunde inte förklara)

Siana: Är också ganska trevlig, sköna kommentarer och han vet hur man hanskas med folk =)

Maimstream: American dad och family guy glöd i honom, och det resulterar till att han är kul :lol:

Jag kan inte vara mig själv utan Family Guy och mitt tröstpris :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja detta är väl min uppfattning om några medlemmar på sajten.

Stellhell En snusande dildoviftande västergötländare som gillar att vara inne på Rotten och Ogrish.

Arvid En stöckhölmare som bara är inne på sajten för att göra sitt jobb och inte för att roa sig.

KalleR En trevlig kille som tyvärr varit offer för många kaxiga invandrare.

Cortez Ett 2Pac-fan som gärna drar igång dispyter om vilken musikstil som är bäst.

The Dude En jävligt trevlig och optimistisk kille som föredrar fred framför allt annat. <_<

Okka En trevlig kille som lyssnar på all sorts musik och som utrycker sig genom långa texter som man ofta inte orkar läsa igenom. :)

Hultenius Grundaren av sajten fast som aldrig svarar på PM längre.

Redigerad av Miike
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...