Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Hmm ...

Dessa människor "uppskattar" jag.

Tux, -NH-, rabarb, Vice., Cortez, Lajnux, Jojje, -VaXXor-, Spam Snuten, xstreem, Qouad, Officer Hernandez, Alpha, Kebab, Hultenius och alla flitiga moderater.

Nu skall jag återligen försvinna in i de mörka områden av vårat forum, adjö. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smickrande. Jovars. Kanske.

Gasol. Gatukök. Kebab.

Men, gasol var det. Vad kan man säga om gasol?

Finns det några andra gasolsniffare som har utmärkt sig genom historien? Något geni i form av forskare eller någon hyllad kulturpersonlighet?

- Tror inte det.

Vad gör det mig?

- Unik.

Unik. Är det bra eller dåligt? Dåligt eller bra?

Hmm.

----

Nåt gudd to bi dizzed baj Pico.

Tihihihi, och du nekar att du är insiperad av moi, HA! *Fäller fram min fjälliga penis och börjar att:

...kissa..?

Nämen.

H..hu...hur hände det här?

Tystnad.

V...va...varf...varför kollar alla på mig?

...och DÄR gjorde jag bort mig.

Överdrivenhetens bakslag. Uppmärksamhetens mynts baksida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer det ni alla väntat på, tally- freakin'- ho!

Egentligen tänkte jag vara duktig med [b ] - taggar, men. Hm. Jag orkar inte, ni är för många.

Frenzy - Du brukar vara trevlig på MSN, du har även skickat ett par In Flames- låtar som jag med glädje tog emot. Du är den bästa :'( - missbrukaren.

Matteus - En hel del kul, både på forumet, MSN och i spel. Ett plus i kanten när du är bonde, men ändå inte rasist.

RadiuZ - Även om jag inte samtalat med dig särskilt mycket, skulle det kännas fel att inte nämna dig. Du är hyvens, säkerligen.

GiZmo - Du är härlig overall.

aKi - Du är min stora idol när det gäller att vända på dygnet. Sedan är du trevlig också, kan det bli bättre?

Ärrtvå - Vad trodde du? Klart att jag nämner dig! En skål och grovhångel på DH blir det!

eliizar - Webbradio av högsta klass, filmer av toppklass, behöver jag säga mer? Hälsa Hoffman och Jonatan.

Cortez - Dig har jag inte heller samtalat med direkt, men du är vis. Det räcker.

The_go - Väldigt ny medlem, och jag har inte samtalat med dig direkt. Men du gillar mig, och du är tjej, det är precis som det ska vara.

Anathema - Du är gullig också. Det blir kul med UR- arbetet!

Zcruwen - Vi hade vår romans en gång i tiden, fnitter.

HOWHOW - Yeah, mycket knäpperier har vi hittat på. Jag kan börja spela MapleStory igen. Om du fixar en level 40 Rogue åt mig.

Vice. - Alltid före mig när det gäller Dagens lol. Men jag älskar dig ändå. Glöm inte att du är skyldig mig en pizza.

GTAPimpfoolife - En sjuhelvetes många signaturer/avatarer jag gjort åt dig. Men du förtjänade varenda en.

aikjonas12 - Du lär dig hela tiden Photoshop, väldigt kul att se. Och din kommentar värmde.

T-Ryder - Vi hade väldigt kul på Maple- tiden. Nu hör jag nästan inte alls av dig. Men du förtjänar en plats här.

The Dude - Mycket knäpperier blir det. Och ännu bättre är att vi har samma politiska åsikt, och samma åsikt när det gäller Weed- frågan.

skribb - Du är vis. Har MSN:at en del med dig, och du är mer tillbakalutad där än på forumet. Dina automessages är söta.

Pico, okka, epix & Crice - Homies. Synd att vi lätt Desolationrow ruttna.

SlewME - Dig grälade jag med som aldrig förr. Men du var ju riktigt hyvens. Synd bara att du är blå. Men det ska vi snart ordna.

Tweak - Du diggar de flesta från mina trakter, precis så som det ska vara. Jag ska hälsa från Tija, hon gillar dig. Jag med, för den delen.

gizmo91 - Aktiv med många olika sidor hela tiden. Men du är lite som jag, lägger ner det du påbörjat. Vad hände med spelsidan?

Azore - Aldrig. Samtalat. Med. Dig. Synd? Kanske.

Qouad - När du kom till forumet gjorde du sjukt plottriga signaturer. Men nu har du lärt dig. Kanske ser dig på Tibia någon gång, Pizza?

Wu Zi Mu - Du började spela Maplestory i samma veva som jag slutade. Men på Blockland äger vi.

Patrik - En ambitiös konstverks- inspirationskälla.

xstreem - Du är helt galen. Precis som det ska vara.

Jacker - En lång, pilsk man. Jag är rädd.

Panimala - Kolme Pukkia ver 2 - Singing Potatoes. Måste jag säga mer?

Curly - Drygast på forumet, helt klart. Det är därför du är så förbaskat rolig.

Topp3 - Mitt Silkroadorakel. Trevlig är du också. Och Otra är het.

Maimstream, StellHell, Alpha, Lajnux och Ace tar hem tröstprisen.

BroDD och VickeX är forumets groteska fetischister.

Funnylin är forumets spöke.

[O][T] Är forumets... BOT.

Disconnected.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aikjonas12: Tankarna går genast till Crice. Bor ni i samma område? Spöa upp honom åt mig.

Jodå, samma skola.

Men jag tror jag känner honom lite för lite för att gå fram och ge honom en snyting. Tyvärr. >_<

Hmm, hade förväntat mig negativare kommentarer om mig faktist. :teehee:

Namnet har jag försökt byta. Får aldrig svar från hultan, får göra ett nyt försök kanske(det var länge sedan jag frågade sist)..

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, tack ni.

Pico, tack och oroa dig inte, jag är dumdristigt lojal när jag hittat något jag gillar. Jag kommer att vara den sista som lämmnar forumet.

Siana, ah, jag tänker på det en hel del. Har inte glömt. Dessvärre verkar det som om jag inte kan komma på DH. Bilen har gått i graven och biljett saknas. Men får jag tag i biljett och bil så...

Annars är den innestående tills DH vinter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana, ah, jag tänker på det en hel del. Har inte glömt. Dessvärre verkar det som om jag inte kan komma på DH. Bilen har gått i graven och biljett saknas. Men får jag tag i biljett och bil så...

Annars är den innestående tills DH vinter.

Gah! Allt för att slippa betala min pizza, I knew it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihihihi, och du nekar att du är insiperad av moi, HA! *Fäller fram min fjälliga penis och börjar att:

...kissa..?

Nämen.

H..hu...hur hände det här?

Tystnad.

V...va...varf...varför kollar alla på mig?

...och DÄR gjorde jag bort mig.

Överdrivenhetens bakslag. Uppmärksamhetens mynts baksida.

Om man översatte ditt språk till ett något mindre komplicerat sådant, hur hade det låtit då?

Jag förstod nämligen noll. Alltså ingenting.

Utifall kritiken (eller vad fan det nu var) du lade fram kan besvaras som följer, så är mitt svar på kritiken som följer:

Ja, jag sparkar alla "okka-wannabe"-anklagelser i röven. Jag är mig själv. Jag trivs så. Jag söker inte uppmärksamhet, om än sådan välkomnas de gånger den yttras på ett positivt sätt. Konstruktiv kritik är också sött, så länge den inte stavas "Dra åt helvete, jävla snorunge. Du tror du är någonting, men sanningen är den att du bara är en sinnesjuk idiot". Likartad respons är bara ledsamt att läsa.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gizmo91 - Aktiv med många olika sidor hela tiden. Men du är lite som jag, lägger ner det du påbörjat. Vad hände med spelsidan?

Spelsidan lades på is efter att alla som var med från början helt enkelt försvann upp i rök.

Mwn dont worry jag kommer med ett nytt projekt innom en kort tid. Om nån vill hjälpa till då kontakta mig genom att skicka ett pm.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man översatte ditt språk till ett något mindre komplicerat sådant, hur hade det låtit då?

Jag förstod nämligen noll. Alltså ingenting.

Utifall kritiken (eller vad fan det nu var) du lade fram kan besvaras som följer, så är mitt svar på kritiken som följer:

Ja, jag sparkar alla "okka-wannabe"-anklagelser i röven. Jag är mig själv. Jag trivs så. Jag söker inte uppmärksamhet, om än sådan välkomnas de gånger den yttras på ett positivt sätt. Konstruktiv kritik är också sött, så länge den inte stavas "Dra åt helvete, jävla snorunge. Du tror du är någonting, men sanningen är den att du bara är en sinnesjuk idiot". Likartad respons är bara ledsamt att läsa.

Hey, jag är inte emot dig. Men om man tar en titt på ditt sätt att bete dig at times, och framför allt ditt knäppa okka-hyllnings(?)-inlägg, så känns det som om okka-wannabe-anklagelserna kanske borde få kretsa runtom dig iallafall för en stund, istället för att få en direkt spark i röven, som du så fint uttryckte det. Jag nekar inte att du är dig själv, men det är uppenbart - tydligen för dig själv också - att du har på nåt jäkla vänster "tagit efter" mig.

Roligt att ordet okka-wannabe (nästan) finns i ordböcker by now...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frenzy - Jag har lite blandad uppfattning, förvisso trevlig men sen vet jag inte..

Matteus - Ingen uppfattning

RadiuZ - Har inget imot den killen

GiZmo - Jodå.. trevlig. (i brist på annan kommentar >_< )

aKi - Samma som ovan.

Ärrtvå - Växt till sig på senare tid tycker jag. :teehee:

eliizar - Ingen jag lagt märket till sådär överdrivet men helt klart godkänd som medlem.

Cortez - Ena sekunden håller jag med dig till 100, andra sekundn pratar du strunt i mina öron.

The_go - Pass

Anathema - Uppskattad från min sida.

Zcruwen - Vet inte vad jag ska säga..

HOWHOW - I början av min kariär tyckte jag inte om din attityd, min uppfattning har väl ändrats till viss del.

Vice. - Som sagt, skriver mycket vettiga saker.

GTAPimpfoolife - har alldig haft något imot den där kisen. Ditt namn är heller inte särkilt fint. :lol:

Siana - Kan läsas tidigare i denna topic. tack för kommentaren föresten..

T-Ryder - Ingen kommentar

The Dude - Vet vad han talar om, kan låta nedlåtande mot de som har fel ibland.

Resten får jag ta vid ett annat tillfälle.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer det ni alla väntat på, tally- freakin'- ho!

Matteus - En hel del kul, både på forumet, MSN och i spel. Ett plus i kanten när du är bonde, men ändå inte rasist.

Bonde? Moi?! Ingen i min släkt har vad jag vet någonsin skött en bondgård. Visst, jag bor knappt 100 meter från en...men sopåkare hade varit mer passande då min far äger ett åkeri och sköter all hantering av hushållssopor och campingplatser i hela Borgholms kommun! Son till VD är jag alltså, snart blir jag kidnappad a'la Fabian Bengtsson och hittas sittandes på en parkbänk i Kalmarsundsparken ca 5 mil härifrån.

Cortez nämnde mig, blev glatt överasskad. Har alltid gillat dig faktiskt. Du har alltid stått på dig och verkar vara en skön kille!

ZruweN och jag rapar bäst kom jag på också. Eller, jag rapar bäst. ZcruweN har en hel del kvar att lära >_<

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ZruweN och jag rapar bäst kom jag på också. Eller, jag rapar bäst. ZcruweN har en hel del kvar att lära :teehee:

WTF? nej nu jävlar :lol: jag ska fan i mig slå dig.

Så fort jag har fixat denna satansekligamicsomvägrargåigång hoppas att enjettestorutomjordingkrascharrettnerpådensådenfunkarigen >_<

Men somsagt jag har övat upp mina skills :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...