Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

T: Jag ogillar de flesta, då hatar är ett starkt ord. De få som finns på min ska-ej-dö-lista är (...) Funnylin och (...).

Best. Compliment. Ever. :teehee:

Jag önskar att jag kunde göra en sån lista själv. Men jag har inte sådana gudomliga krafter som du (Argh). >_<

Min lista får heta "Kommer förhoppningsvis inte att dö i förtid": Alla som inte planerar att mörda mig. Men om det finns personer där ute som planerar att mörda mig, fy fan för er, jag hoppas verkligen att ni dör i förtid (som sagt).

Puss och kram på er (inte menat till er som planerar att mörda mig, för som sagt, jag hoppas verkligen att ni dör i förtid).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kopierar också Vices lista för att göra det lite enklare för mig.

GiZmo: Han med den där vargavataren, jamen han är väl trevlig, ja det är han.

SlewME: Jag tror han är en snällis i verklighten och en drygis på nätet. Men jag uppfattar han inte dryg, han är rak.

Lajnux: Jaha han.

Colan K: Jag kommer ihåg att jag var avundsjuk på hans avatar innan jag reggade mig, han är snäll och glad.

Frenzy: Riktig rocker, har aldrig kommit så nära honom som alla andra, men Frenzy är ball.

BroDD: Gäääsp, jobbig och konstig, men det finns väl en speciell charm hos den människan.

StellHell: Bra moderator, kanske lite huh-kommentarer ibland, men rolig. Lyssnar musik på natten, väldigt annorlunda må jag säga.

Vi fortsätter med modsen, Topp3 bästa moderatorn typ.. jävligt rolig när han väl skrive

KalleR: Delar man inte samma mening som honom så är man korkad (enligt honom). Man han är duktig som moderator.

Arvid: Ett massivt sinne för humor!!!

Azore: Snällaste. Har varit snäll sedan jag reggade mig här, har hållt mig kvar på forumet på något vis.

A.A: Trevlig, bra moderator, typ som SlewME, jävligt rak.

R2D2: Detta är en trevlig typ, bra musiksmak som fan.

Spam Snuten: ?

Alpha: Trevlig, han är lite som alla andra här på forumet.

eliizar: Snubben med radion? Fortsätt att jobba på!

Corleone: Ja nu känner jag igen, han är trevlig. Ganska lik okka och Crice och dom i sättet, fast seriösare, kanske inte lika rolig.

Cortez: Hip-Hop, gangsta, blast that fool in tha fucking head with a fucking 9mm snubbe. Gillarr honom, duktig på San Andreas.

The_go: ?

Anathema: Lite Alpha över honon, som alla andra.

Tux: ?

rabarben: Nej jag orkar inte med såna här spammare och skåneälskare. Men du gillar fotboll, då gillar jag dig.

_EmiL_: ?

kattälskaren: Allting blir mycket bättre om du inte tänker. Men du är skön, och ung.

ZcruweN: Jag tänker p åmyror när jag ser ditt namn. Jag har precis varit i Holland så jag vill inte tänka på just dig nu.

aikjonas12: Fult namn.

The Dude: Vänster och knarkare. Men jag tycker ändå om dig, du är rolig, och vet vad du talar om när du debatterar, vilket är ovanligt här på forumet.

Siana: Trevlig, snäll, rolig, kan du vara arg? Snäll är du också, har jag sagt det?

skribb: Ball, vill även tacka för din guide, den har hjälpt en datanoob som jag flera gånger.

Jacker: Hahaha, jag tänker på sångaren i Coldplay när jag tänker på Jacker.

I lol: Cooling.

Pico: Bedårande signatur, rolig, bra musiksmak. Skön helt enkelt.

_-MadeMaN-_: Verkar vara en sån här som var här mycket förut, en föredetting med andra ord.

diarrehampus: ?

Tweak: Bra musiksmak, trevlig också. Kan också debattera mycket bra.

HOWHOW: Du och Ronin kan man garva i timmar åt.

nor_adde: Som Alpha och dom.

Compwear: ?

[O][T]: Gillade hans Rastapopolous avatar, annars en konstig person.

Arman: Film och Zeldanörd. Cool på sitt sätt. Jag tänker på Zlatan när jag tänker på Arman.

Mr.Dumbom: ?

JMC: ?

okka: Underlig, rolig, trevlig. Har tyvärr manipulerat min kompis jaeger.

KebabKurt: "Jag älskar Dylan"

GTApimpfoolife: En jävla hårding

Vice: Samma som Azore. En klassisk vän här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De jag tycker skitdåligt om är de som är idioter

Dessa är de som inte tycker som honom i majoriteten av frågor, enligt honom. :R

SlewME: Man med ambition.

StellHell: Han hade bra musiksmak för någon vecka sen. >_<

Arvid: Bästa moderatorn.

Azore: Sköööööön!

Cortez: Kul filur.

kattälskaren: Forumets kortis. ^^

Jacker: Oldie. Varit här ett bra tag och gjort ett intryck.

Matteus: Skön att ha där av någon anledning.

Arman: Zelda!

GTApimpfoolife: Sköööön. Nån som jag minns bra ifrån SA forumet. Precis som Azore.

Vice: Skön människa som är över 20. Sällsynta de här.

Tux: Trevlig.

pKz: Hårdrockare till mjukis. Datornörd till sexgalning. Men du har varit där ett bra tag. Holla.

Andra: Som sagt tidigare, jag gillar alla som gillar mig. Om ni inte är på min lista så är det mitt minnes fel.

Folk som jag gillat för länge sen, men de förändrades...

HOWHOW

P-C

okka(jag gillade honom faktiskt även långt efter han "slutat" lyssnat på hiphop, han förändrades grovt på något sätt)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah! Var tyst med Hunter Is PK- saken, dammit, Qouad.

GTAPimpfoolife, visst kan jag vara arg. Men på senare tid har jag inte låtit det gå ut över tangenterna.

Förövrigt. Jag är hedrad över att så många nämnt mig. Därför kommer jag skriva en liten utvärdering om varje person som nämnt mig, hittils. Spännande, huh? Jag gör det str- axie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite fler, för sakens skull:

GTApimpfoolife: Stiliga avatarer har den här herrn och till synes även en bred och bra musiksmak.

SlewME: "Förutfattade meningar om Pico" i mänsklig inkarnation. =(

aKi: Go grabb med bra musiksmak som är hjälpsam när det gäller Hitman.

Arman: Ja, du är värd att bli hedersmedlem amigo. Saknar dina Film!-topicar.

xstreem: Verkar vara en trevlig prick. Nirvana-fan är du iaf, ett plus i kanten.

Runar: Skoj snubbe som gillar Rocky - oh yeah.

Ebeeto: "Humor" i mänsklig inkarnation. Gjorde en bra låt en gång i tiden. EEE - BEE - TOO! EBEETO!

jaeger: GNFR26/6!!!!!!!!!! Håller med till 100%! to ya' mother. Han fick mig att lyssna på både Oasis och Stone Roses, kudos. Ska peta honom i näsan på konserten.

GiZmo: Vargsufflé.

HOWHOW: Päronbalsam.

Vice.: Väldans trevlig typ som jag hoppas förblir kvar på forumet till dess undergång.

aikjonas12: Tankarna går genast till Crice. Bor ni i samma område? Spöa upp honom åt mig.

Ärrtvå: Lite småtjurig stil på forumet men hyvens på MSN.

Benvit: Sötast på forumet. Vem som helst blir homosäcksoäll bara utav att se en bild på charmknutten.

Cortez: Håller fast vad han tror på, en förebild för unga. Hoho.

Corleone: Så här blir man om man sniffar gasol, kids.

Arvid: Arvid är ball, så är det bara. Han har funnits här så länge jag kan minnas.

the big Vercetti: Borde inte heta Topp3 nuförtiden. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just ja, Maimstream! Trevligt att du är här igen.

Tack, tack!! Tack så mycket, jag har saknat alla på det här forumet, även om jag inte varit borta i en vecka äns en gång. Fånigt? Ja. Jobbigt? Ja. Störigt med att ha mig tillbaka? Ja/Nej/Kanske... Måste jag söka till terapi? Dumma frågor kräver inga svar, så nu slutar jag prata med mig själv och ställer mig här i hörnet för att titta på när tapeten växer.

Mainstream = Brittleif = Bullet. =)

Tack! Kul att få det förklarat. Tack, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Corleone: Så här blir man om man sniffar gasol, kids.

Smickrande. Jovars. Kanske.

Gasol. Gatukök. Kebab.

Men, gasol var det. Vad kan man säga om gasol?

Finns det några andra gasolsniffare som har utmärkt sig genom historien? Något geni i form av forskare eller någon hyllad kulturpersonlighet?

- Tror inte det.

Vad gör det mig?

- Unik.

Unik. Är det bra eller dåligt? Dåligt eller bra?

Hmm.

----

Nåt gudd to bi dizzed baj Pico.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...