Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Snälla fags:

Rabarben - Jah, du bist ein schnell häst!... Vad mer kan jag säga?

Sikorka - Mah main-man! Min homie på msn! Pözzar

Siana - Har väl haft mina trevliga konversationer med honom... En skugga!

P-C - How can I forget you? Förfädernas förfader när det gäller Gtasajten Serier!

Patrik - En soet filur! Snackat lite på msn och så.

Ärrtvå - Ja just det ja! Du får också en plats här! Ghayluv!

Resten av er hatar jag av hela mitt hjärta! kthxbai!

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt Vice :D

I början trodde jag att du var mentalt efterbliven.. seriöst, men jag märkte snart att så inte var fallet..

Sen kan jag också tycka att du är gullig, ändå att du är mer än 10 år äldre än mig, då du censurerar dina svordomar, haha :wub:;)

Men jag tycker om dig iaf! =)

Aaahahahaaha! Tror jag dör av skratt! >_<:teehee::lol: "Mentalt efterbliven" Hahaha! Varför då? Var det för jag hade en avatar som förestälde Beanladin eller? (Minns någon den btw? :lol: )

gizmo91, menade att jag oxå är Skåning ffs. Bor i Lund ju...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker väl rätt mycket, jag. Tycker väl ganska bra om de flesta. Tycker extra bra om några. Tycker skitdåligt om vissa.

De jag tycker ganska bra om är de flesta fina killar som är stämningsgivande och trevliga och söta och vettiga; de som har en seriositet och ett allvar, men fortfarande en stor gnutta humor.

De jag tycker extra bra om är de som stämmer in på ovanstående men som jag, utöver det ovanstående, har fått en personlig kontakt med. Ni är likatänkande (kultur-politik-filosofi-mässigt) och, tja, ni vet.

De jag tycker skitdåligt om är de som är idioter, som antingen är omogna kvasi-patrioter, övermogna patrioter, slamsiga (i negativ bemärkelse), taskiga (i negativ bemärkelse), fula (inte i utseende-bemärkelse, förstås), och, tja, allmänt korkade.

Ni alla vet nog vilken grupp ni kommer in i!

Och ang. era åsikter om mig : mitt utagerande sätt är en hel del humor, mycket personlig utveckling, ingen alls bekräftelsesökning och en hel del, ehm, fortsatt drivande av den allmäna bilden av mig (och ja, det sistnämnda var sådär lagomt okka-kryptiskt, och om ni begrep vad jag menar så heja, heja, men om ni inte begrep så kanske ni borde sluta läsa detta, och detta, och säkert den lilla extragrejen som kommer inklämd i högerhörnet as usual).

japp, detta.

Heja, heja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaahahahaaha! Tror jag dör av skratt! >_<:teehee::lol: "Mentalt efterbliven" Hahaha! Varför då? Var det för jag hade en avatar som förestälde Beanladin eller? (Minns någon den btw? :lol: )

gizmo91, menade att jag oxå är Skåning ffs. Bor i Lund ju...

Jo jag vet att du kommer ifrån skåne, men jag retar alltid rabarben därför ligger han i "Skåning" kategorien.

JAg minns din beanladin avatar, den var kul :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Me - Random Nobody

Gillade alla som var medlemmar in the old days.

Ska sluta logga in här..

jag är trött på att "döda" trådar bara genom att skriva i dom...

om ni vill veta varför kolla T.EX. i anathemas SVT tråd.. hejdå

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriver lite till nu.

Vice.: Skitschysst kille. Omtänksam tippsade bl.a. om dom där filmerna man kunde få från pågen ( >_< )

Tweak: Kul när man förstår hans humor :teehee:

Jacker och Panimala: Dom är som 2 bröder, och båda är trevliga.

Kebab: Ganska trevlig kille :lol:

Jojje: Trevlig, ser inte alls något Ont i honom.

Kattälskaren: Liten 11 åring? Som försöker ta över forumet :lol:

[O][T]: En bot? Som är mycket bra programerad =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...