epix Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Grazie, alla som nämnt mig. Ni har mycket respekt hos mig. Alla som ligger nära mig är väl alla oldies, n0f-gänget och så. Vill faktiskt ge lite extra respekt till Topp3 och skribb, ni vet väl varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tjao.. StellHell, som många andra sagt..gillar hans kommenterer innan han låser trådar okka, vokabulärt underbarn. MAFIA_KING, en tjurig liten parvel. P-C, tjaa, vad kan man säga? Han var rolig helt enkelt The Dude, tamponger i munnen O_o. Crice och Pico, har en lite mognare stil än alla andra på forumet. Orkar inte rabbla upp en massa konstigheter, räknade upp dom som först dykte upp i min skalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Trevliga Personer: Vice. Bullet Krax pKz Dibel SlewMe eliizar Cortez Siana Allmänt Jobbiga Personer: okka Darkjak BroDD MAFIA_KING Mirre iwex Skåningar: rabarben Redigerad 6 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag försöker komma på varför du tycker så, men jag tycks inte veta. Annars stämmer det kanske, fast det tror jag inte. Tack Vice, det stämmer. Inte perfektionist på ett dåligt sätt. Mer att du är ganska redig utav dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag kopierar Vice:s lista och skriver vad jag tycker om personerna han hade med istället GiZmo, var det du som hjälpte mig med mitt problem med ett spel jag inte fick igång, eller var det någon anna gizmo? Om det var du, så tycker jag om dig SlewME, killen hatar mig, med all rätt. Han är duktig på datorer och så, lite överseriös.. Har nog vädligt fel uppfattning om mig Lajnux, osäker på sig själv, kan ha att göra med att han ny och så.. Annars söt och snäll, och rätt neutral. Colan K: hatar sin pappa.. Frenzy, han är snäll BroDD, . rolig, antar jag.. hatar honom i musiktips StellHell, bra mod, Vi fortsätter med modsen, Topp3 bästa moderatorn typ.. jävligt rolig när han väl skriver KalleR.. tjurig, främligsfientlig.. rolig Arvid, han är före min tid Azore, hjälpsam och snäll A.A, bra moderator.. R2D2, honom gillar jag, trevliga åsikter, bra musiksmak och ja.. bra Spam Snuten, haha ingen uppfattning Alpha, samma, tyvärr eliizar, gillar the sounds.. riktigt bra radio Corleone, har gått från bara aktiv i spelforumet till okka-wannabe som fan.. När jag var ny här på forumet tyckte jag att Crica var en Corleone-wannabe, fråga mig inte hur det kom sig Cortez, gillar tupac The_go, tjej? Anathema, ingen uppfattning, antagligen alldeles för neutral Tux, vet inget om killen rabarben: hmm.. dig småstörde jag mig lite på, jag vet inte riktigt varför.. du verkade så osäker på dig själv, avslutade varje mening med en " " eller " ".. Sedan fick du något utspel om invandrare och nu tyclker ´jag inte om dig bara.. Har alltid tyckt du är en asslicker.. Hoppas du inte tar det alltför hårt.. _EmiL_, ingen uppfattning kattälskaren, du är kattälskaren helt enkelt ZcruweN: du har försökt lämna en gång? aikjonas12, det var du som sa nåpnting nedlåtande om någons pappas jobb va? isf gillar jag inte dig The Dude, grym debatterare, smart med mera.. Siana , han är nog trevligast på forumet, han håller humöret uppe.. sån som jag skulle vilja vara skribb, han hade en period för nån månad sen då han var riktigt trevligm han berättade om sin lärare som habn var förälskad i med mera.. Nu är han lite besatt av att hata kristendomen, ändå om han har rätt i det metsa han säger Jacker, rätt smart antar jag.. han och panimala är gulliga I lol, haha, han är kul, utan att veta om det.. hans blider där han posar med pistol, när han berättar om sin tjej, och när han säger att halva hans skola känner honom.. Pico, han är nog den jag gillar bäst i hans "gäng", om man får kalla dem det _-MadeMaN-_ ingen aning diarrehampus, äckligt namn Tweak, han är tuff HOWHOW, Alladin? nor_adde, ingen uppfattning Compwear, Dig har jag spelat Blockland med [O][T] Han känns om en bot.. Vet inte ett skit om honom, han är väl hjälpsam Arman, trevlig, fåordad Mr.Dumbom, ingen aning JMC, samma okka, han är okka helt enkelt.. rolig KebabKurt, Försöker få respekt av Crice genom att gilla Dylan? eller så gillar han dylan bara GTApimpfoolife, vbra musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Tack Vice. och I lol för att ni nämnde mig Känns gött att man är omtyckt på forumet edit: Tack du me Tweak^^ Jo, tror det var jag iaf, om jag minns rätt =) Redigerad 6 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Jag kopierar Vice:s lista och skriver vad jag tycker om personerna han hade med istället Du kopierar min lista utan att ta med mig... gizmo91: Eh, jag då? Redigerad 6 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Du kopierar min lista utan att ta med mig... gizmo91: Eh, jag då? Vaddå du är ju med MEn jag saknas ju på din lista Redigerad 6 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 La till några som jag glömde nu. Någon mer som jag har glömt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Förlåt Vice I början trodde jag att du var mentalt efterbliven.. seriöst, men jag märkte snart att så inte var fallet.. Nu tycker jag dels att du säger mycket bra saker, du kan ställa dig på den svages sida och så, och precis som Siana, bidrar till en mycket trevligare stämning på forumet.. Sen kan jag också tycka att du är gullig, ändå att du är mer än 10 år äldre än mig, då du censurerar dina svordomar, haha Men jag tycker om dig iaf! =) Ärrtvå: Tack! Redigerad 6 juni, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 La till några som jag glömde nu. Någon mer som jag har glömt? *host*Släng in mig*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tack till dom som nämnt mig. Jag nämner ingen så har jag ingen glömt. Fast jag har mina favoriter, speciellt från den gamla goda tiden då SA-forumet var mer aktuellt. En del av dom har försvunnit, en del finns kvar. Men det gör det fortfarande inte till samma stämning som 2004/2005 då jag var som mest aktiv. Det var verkligen min tid känner jag. Men jag kämpar på som moderator och inväntar tiden då de första nyheterna/bilderna om GTA4 släpps, och speciellt när spelet kommer, då tror jag GTAsajten blir GTAsajten igen, och Azore blir Azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 aikjonas12, det var du som sa nåpnting nedlåtande om någons pappas jobb va? isf gillar jag inte dig Jag tänkte mig bara inte för. Kan ingen förlåta mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 *host*Släng in mig*host* Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Done. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hum... drar en liten lista jag med då Siana: "Hunter ish PK"...hade roligt med dig när vi lirade. Stellhell: Hygglig, rolig och hjälpsam. GTAPimpfoolife: Trevliga samtal på LiSA tiden. Tackleberry: ^-same-^ Östis: Världens bästa finne Hummm, det va väl alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) SlewME, killen hatar mig, med all rätt. Han är duktig på datorer och så, lite överseriös.. Har nog vädligt fel uppfattning om mig Efter det där inlägget hatar jag nästan dig, tog mig en halvtimme att ta bort all text Nej, jag hatar dig inte, inte för det lilla. Tycker givetvis att det var onödigt som fan. Får jag komma med ett förslag? Att vi skippar och den händelsen och börjar på en ny kula? Det är klart att det är lättare sagt än gjort men det är värt ett försök? Redigerad 6 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Finns en hel den trevliga personer på forumet.. Den enda jag orkar nämna är The Dude, trevlig och riktigt bra musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 La till några som jag glömde nu. Någon mer som jag har glömt? Jag är fortfarande bortglömd av alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Finns en hel den trevliga personer på forumet.. Den enda jag orkar nämna är The Dude, trevlig och riktigt bra musiksmak. Då får den enda jag nämner bli Ace, för de trevliga musikutbyterna vi gör. Äsch fan (ÅÅå vilket offer jag är), nämner okka också för våra MSN-konversationer. Redigerad 6 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts