Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Tjao..

StellHell, som många andra sagt..gillar hans kommenterer innan han låser trådar

okka, vokabulärt underbarn.

MAFIA_KING, en tjurig liten parvel.

P-C, tjaa, vad kan man säga? Han var rolig helt enkelt :P

The Dude, tamponger i munnen O_o.

Crice och Pico, har en lite mognare stil än alla andra på forumet.

Orkar inte rabbla upp en massa konstigheter, räknade upp dom som först dykte upp i min skalle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kopierar Vice:s lista och skriver vad jag tycker om personerna han hade med istället ;)

GiZmo, var det du som hjälpte mig med mitt problem med ett spel jag inte fick igång, eller var det någon anna gizmo? Om det var du, så tycker jag om dig :wub:

SlewME, killen hatar mig, med all rätt. Han är duktig på datorer och så, lite överseriös.. Har nog vädligt fel uppfattning om mig :P

Lajnux, osäker på sig själv, kan ha att göra med att han ny och så.. Annars söt och snäll, och rätt neutral.

Colan K: hatar sin pappa..

Frenzy, han är snäll

BroDD, . rolig, antar jag.. hatar honom i musiktips ;)

StellHell, bra mod,

Vi fortsätter med modsen, Topp3 bästa moderatorn typ.. jävligt rolig när han väl skriver

KalleR.. tjurig, främligsfientlig.. rolig :P

Arvid, han är före min tid

Azore, hjälpsam och snäll

A.A, bra moderator..

R2D2, honom gillar jag, trevliga åsikter, bra musiksmak och ja.. bra

Spam Snuten, haha ingen uppfattning

Alpha, samma, tyvärr

eliizar, gillar the sounds.. riktigt bra radio

Corleone, har gått från bara aktiv i spelforumet till okka-wannabe som fan.. När jag var ny här på forumet tyckte jag att Crica var en Corleone-wannabe, fråga mig inte hur det kom sig :D

Cortez, gillar tupac

The_go, tjej?

Anathema, ingen uppfattning, antagligen alldeles för neutral

Tux, vet inget om killen

rabarben: hmm.. dig småstörde jag mig lite på, jag vet inte riktigt varför.. du verkade så osäker på dig själv, avslutade varje mening med en " :D " eller " :P ".. Sedan fick du något utspel om invandrare och nu tyclker ´jag inte om dig bara.. Har alltid tyckt du är en asslicker.. Hoppas du inte tar det alltför hårt.. ^_^

_EmiL_, ingen uppfattning

kattälskaren, du är kattälskaren helt enkelt

ZcruweN: du har försökt lämna en gång?

aikjonas12, det var du som sa nåpnting nedlåtande om någons pappas jobb va? isf gillar jag inte dig ;)

The Dude, grym debatterare, smart med mera..

Siana , han är nog trevligast på forumet, han håller humöret uppe.. sån som jag skulle vilja vara ;)

skribb, han hade en period för nån månad sen då han var riktigt trevligm han berättade om sin lärare som habn var förälskad i med mera.. Nu är han lite besatt av att hata kristendomen, ändå om han har rätt i det metsa han säger

Jacker, rätt smart antar jag.. han och panimala är gulliga :wub:

I lol, haha, han är kul, utan att veta om det.. hans blider där han posar med pistol, när han berättar om sin tjej, och när han säger att halva hans skola känner honom..

Pico, han är nog den jag gillar bäst i hans "gäng", om man får kalla dem det

_-MadeMaN-_ ingen aning

diarrehampus, äckligt namn

Tweak, han är tuff B)

HOWHOW, Alladin? :wub:

nor_adde, ingen uppfattning

Compwear, Dig har jag spelat Blockland med

[O][T] Han känns om en bot.. Vet inte ett skit om honom, han är väl hjälpsam

Arman, trevlig, fåordad

Mr.Dumbom, ingen aning

JMC, samma

okka, han är okka helt enkelt.. rolig

KebabKurt, Försöker få respekt av Crice genom att gilla Dylan? eller så gillar han dylan bara

GTApimpfoolife, vbra musiksmak

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt Vice :wub:

I början trodde jag att du var mentalt efterbliven.. seriöst, men jag märkte snart att så inte var fallet.. Nu tycker jag dels att du säger mycket bra saker, du kan ställa dig på den svages sida och så, och precis som Siana, bidrar till en mycket trevligare stämning på forumet..

Sen kan jag också tycka att du är gullig, ändå att du är mer än 10 år äldre än mig, då du censurerar dina svordomar, haha :P:P

Men jag tycker om dig iaf! =)

Ärrtvå: Tack! :D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack till dom som nämnt mig. Jag nämner ingen så har jag ingen glömt. Fast jag har mina favoriter, speciellt från den gamla goda tiden då SA-forumet var mer aktuellt. En del av dom har försvunnit, en del finns kvar. Men det gör det fortfarande inte till samma stämning som 2004/2005 då jag var som mest aktiv. Det var verkligen min tid känner jag. Men jag kämpar på som moderator och inväntar tiden då de första nyheterna/bilderna om GTA4 släpps, och speciellt när spelet kommer, då tror jag GTAsajten blir GTAsajten igen, och Azore blir Azore.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum... drar en liten lista jag med då :wub:

Siana: "Hunter ish PK"...hade roligt med dig när vi lirade.

Stellhell: Hygglig, rolig och hjälpsam.

GTAPimpfoolife: Trevliga samtal på LiSA tiden.

Tackleberry: ^-same-^

Östis: Världens bästa finne :P

Hummm, det va väl alla? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME, killen hatar mig, med all rätt. Han är duktig på datorer och så, lite överseriös.. Har nog vädligt fel uppfattning om mig :P

Efter det där inlägget hatar jag nästan dig, tog mig en halvtimme att ta bort all text :wub:

Nej, jag hatar dig inte, inte för det lilla. Tycker givetvis att det var onödigt som fan.

Får jag komma med ett förslag?

Att vi skippar och den händelsen och börjar på en ny kula? Det är klart att det är lättare sagt än gjort men det är värt ett försök?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en hel den trevliga personer på forumet..

Den enda jag orkar nämna är The Dude, trevlig och riktigt bra musiksmak.

Då får den enda jag nämner bli Ace, för de trevliga musikutbyterna vi gör.

Äsch fan (ÅÅå vilket offer jag är), nämner okka också för våra MSN-konversationer.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...