Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Hahaha, många fans jag har. Måste väl nämna min kära Maplestory-vän T-ryder först, han är lite rasist och gosig men jag gillar honom ändå.

Sen har vi den goda Matteus, jag har mycket emot dig, gillar dig inte egentligen.

Sebbe, hitta en lunarfjortis. :P

Zcruwen, du är en jävla hårding du med. :wub:

Ska editera med lite folk som inte skrev om mig, men som jag gillar ändå. Lite.

Skribb, gillar dina åsikter om kristendomen.

IweX, typ skum lite då.

The dudeluring, cool grabb med sköna åsikter.

Lajnux, känner dig inte jättebra men har inte sett dig vara kaxig/otrevlig eller något någon gång så jag gillar dig.

Får inte glömma spamsnuten, också min maplestory-vän. Maplestory är vägen till mitt hjärta.

Men fan, glömmer massa folk hela tiden och kommer på efteråt, Wu Zi Mu ska självklart vara med, har känt han länge nu.

Också ska självklart Weener vara med, har ett rätt intimt förhållande med honom över msn.

Matteus, gillar dig inte. :P

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej då ska vi se hur om jag ändrat mig sen förra tråden:

GiZmo, är ny för mig, har inte haft så mycket kontakt med han innan men har läst alla hans inlägg. Verkar vara en riktigt trevlig och seriös kille som dessutom är mycket hjälpsam. :D

SlewME, underbar människa, rolig, trvelig och allmänt underhållande

Lajnux, fortfarande för ny för att jag skall kunna ha en åsikt om honom

Colan K: Tja, ganska neutrual känner honom inget vidare men verkar seriös

Frenzy, tillhör okka gänget och skall vara anti allt och alla men dock väldigt trevlig

BroDD, Har blivit något seriösare på forumet på äldre dar tycker jag men är fortfarande rolig och tramsig.

StellHell, här har det hänt en åsiktsförändring. Om jag minns rätt sa jag att jag inte hade någon direkt uppfattning om honom, förutom att han kunde ha en lite "bobbig" attetyd sist jag skrev om honom. Tycker att han har har en mer avslappnad stil nu och är riktigt trevlig.

Vi fortsätter med modsen, Topp3 är är fortfarande en rolig filur i moderator gänget. Verkar ha rätt mycket humor. Snäll och hjälpsam

KalleR är nog den buttraste av modsen. trotts att han har humor och är jäkligt trevlig.

Arvid, Vet jag knappt något om. Men verkar reko.

Azore, mycket mindre aktiv nu för tiden, lite av en enstöring men mycket trevlig och hjälpsam när man pratar med honom

A.A, Väldigt osäker människa. Jag tror inte han har hittat sin plats på forumet. Han känner sig inte riktigt som en i gänget, är osäker på oss, sig själv och hela forumet. Borde slappna av mer så kommer han att hitta sig själv och sin roll på gtasajten...

R2D2, Trevlig snubbe av det jag har sett av honom

Spam Snuten, ingen diret åsikt om honom, har pratat för lite med honom

Alpha, samma

eliizar, samma här med

Corleone, nja har sett lite mer om honom men även där vet jag inte så mycket om honom men verkar som de andra seriös

Cortez, hahahaha! Ja Cortez, forumets hipphoppare som har starka åsikter om 2pac. Verkar ha starka åsikter i mycket annat oxå. Men trevlig kille

The_go, har memorerat hans namn men kan inte dra en paralell mellan hans namn och något inlägg

Anathema, oxå en av medlemmarna, inget dåligt inget bra vet inte så mycket om honom

Tux, det jag tänker på när jag ser hans namn är hans "string avatar som han hade"

rabarben: sprallig kille

_EmiL_, kul kille som jag har snackat en del med och spelat schak med.

kattälskaren, Hahaha, den lille pojken med Nalle Phu pyjamas och hårband :P

ZcruweN: Verkar vara trevlig och aktiv på forumet

aikjonas12, balndar alltid ihop hinom med den där mff killenvad heter han nu? :P

The Dude, verkar vara ganska smart. Pluggandet verkar ligga i släkten. Rödhårig och trevlig

Siana , hahaha, han är rolig och lever ibland i sin egen värld.

skribb

I have a bad feeling about this.
Verkar alltid förvänta sig det värsta. Har starka åsikter men trevlig

Jacker, kul kille och det är kul att läsa vad han tycker och tänker

I lol, något flummig, han är lite som en dimma jag vet inte riktigt var jag har han. Men absolut trevlig

Pico, tänker alltid honom som en liten liten kille. (fysiskt sett) När jag ser honom tänker jag alltid på Kenny i "South park" Rolig typ

_-MadeMaN-_ För ny för mig trotts att han är en gammal medlem. Minns dock hans Pulp fiction bild.

diarrehampus, går han att glömma?! Namnet sätter sig fast för alltid när man ser det första gången. Men namnet låter värre än han är.

Tweak, seriös och allmänt trevlig

HOWHOW, mycket mindre aktiv nu för tiden. Tråkigt, kom tillbax du är rolig

nor_adde, vet inte mycket om han heller

Compwear, han får vi inte glömma. Den j*veln är grym på CS och dödar mig ofta... :wub: Men jag gillar han ändå

[O][T] Han är rolig. Han är ju sk*t gammal medlemm men hur många vet något om honom?! Han är som ett spöke. Trevlig och hjälpsam men ytterst sparsam på det personliga.

Arman, Ganska respekterad här, verkar ha ganska starka åsikter om saker och ting. Väldigt kunnig.

Mr.Dumbom, Hahaha det är han med den fula bananen. Vet inte om han är så rolig egentligen men tack vare bananen så framstår han som det iallafall. Hoppas han är lika rolig som han verkar

JMC, trevlig men verkar vara lite fixerad vid våld. Mindre aktiv nu men när han postar så handlar det till 98% om våld död och mord.

okka, kämpar för att prata så avancerat han kan. Gärna så intrasslat så ingen förstår vad han menar. Verar vilja utala halva meningar så att man får gissa till vad han menar. Man skulle väl kunna säga att han är ett levande korsord. Men han är [är oftast en omtyckt människa, 7 bokstäver] _ _ _ _ _ _ _

KebabKurt, Blandar fortfarande ihop honom med Kebaben. Men jag tror jag börjar få klämm på det nu. Kebabkurt är ett trevligt tillskott på forumet.

GTApimpfoolife, en snubbe som älskar GTASA! Mycket trevlig

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte såna här trådar, jag blir alltid lika utstött, jag tror det har och göra med mina känslor, jag kanske inte är utstött, jag kanske inte märker att folk tycker om mig bara. Men nej, jag är nog bara korkad.

Annars håller jag med flesta av vad Tweak sa.

Jag skrev om dig?! Du är inte utstött :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, det gamla n0f-gänget ligger naturligtvis nära mitt hjärta, dvs. skribb, Pico, Crice, Curly, Topp3, eightball, MP5 m.fl.

Rent ideologiskt gillar jag darkjak.

Kommunister, rövslickare och personer som inte kan skilja på DE och DEM har jag däremot inte mycket till övers för.

Ett hedersomnämnande till KalleR som är forumets bästa mod/admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket dåligt skämt...

Föresten så kan du nog räkna Crice och Pico till "kommunisterna" också.

Hm? Jag tyckte att jag inte för så länge sedan avsade mig all sorts bindning till kommunism och dess likar när det bråkades som värst med SlewME, och vad jag vet har jag aldrig deltagit i någon politisk diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De personer jag har minst respekt för är pKz, Cortez, Grim :P

Medlemmar som jag hyser högre respekt för är

The Dude

SlewME

StellHell(kan dock vara lite ojämn :P )

Pico,Crice,okka(alla Sv-MVGBarn)

R2D2 gillar jag också

KalleR är väll okej.. ibland :wub:

Vice, lite neutral i mina ögon.

MadeMan, varit med länge har jag för mig.

Sen var den nån grabb vid namn zAlCiNoWa som jag kommer ihåg hade en vit avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forstätter min lista..

...Övriga medlemmar:

Tweak - Debatter i all ära, men var gick det överstyr?

Umberto - Vet inte så mycket om, kanske trevlig.

GTApimpfoolife - Perfektionist?

Roxxy - Rocky

BroDD - Haha, halft störande?, trevlig på CS.

A.A - Inte riktigt min typ, trevlig emellanåt.

The_dude - Politisktintresserad och "all-liberal".

Arman - Ja, är det ok om jag kikar på forumet utan att skriva? :P

Pico - Visst, jag gör som Okka gör. Men är inte ens i närheten.

Crice - Se ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm? Jag tyckte att jag inte för så länge sedan avsade mig all sorts bindning till kommunism och dess likar när det bråkades som värst med SlewME, och vad jag vet har jag aldrig deltagit i någon politisk diskussion.

Du tillhör ju fortfarande vänster-eliten (okka, mahalo, crice med flera) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perhaps. Men ibland tar även jag av mig de politiska glasögonen och ser människan.

Ibland.

Kusligt om du inte lyckas sätta människan i perspektiv de gånger politiska utspel ligger dig för. Jag menar; är inte den politiska stommen det människan lutar sig emot när de känner sig manade att organisera sina liv efter pressande behov... eller...?

...

...Just det... Behov...

...Kapitalism... Höger... Där har vi det.

Edit: Svenska, mina vänner. Svenska.

---

Spamm i all ära...

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...