Jacker Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Aoww... Panimala is really the shit! Weener är också go. Annars är väl Mr.Dumbom, Curly, Bubbli, Siana, P-C, StellHell, skribb, SlewME, Funnylin, Tackleberry, blabla är också ett sewt gäng! ^__________________________________^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) I have a bad feeling about this. Vadå, du är väll rätt så ok, om man inte tänker på vissa saker.. Edit: Siana, woot? Är du rocket_skater hade jag ingen aning om.. Redigerad 5 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Som jag uppskattar: Patrik, skaparen bakom FFFFF. Azore, friendly Rabarben, friendly skåning. BroDD, sköna stunder när man läser igenom hans posts xstreem, skaparn av GTASajten serien (GTA Sajten tha game?) GiZmo, är nog enligt mig en av de trevligaste på forumet =) Finns många fler, skulle bli en ganska lång lista om jag skulle nämna alla jag uppskattar. Respekterar förstås moderatorna. - Hjälp jag gjorde en onödig tråd! "Är det en fågel? Nej det är et flygplan. Nej det är A.A!!" - *Låst* Och sen Okka, man skriver något och sen ser man en quote där mina ord e med i hans post. Då blir man blek av skräck, HELP! Jerries are coming. *SnarK* Redigerad 5 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Edit: Siana, woot? Är du rocket_skater hade jag ingen aning om.. Mitt förflutna är som en hydra. För varje person man berättar det för, kommer det två nya och undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Jag skulle vilja visa en liten länk från en gammal utstöttar- tråd som den här. Bara vi oldies som direkt kan se skillnaden. Jag är Rocket_skater, har ett inlägg på andra eller tredje sidan. Inte med i någon "familj". http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5877&st=0 LOLOLOL! the big Vercetti! ^^ Det var länge sen, minsann. T: Jag ogillar de flesta, då hatar är ett starkt ord. De få som finns på min ska-ej-dö-lista är då hela moderator/adminkåren, samt många oldies som ingen här vet vilka det är. Typ XmaN (saknar honom starkt), MP5, Blaque (som jag inte lärde känna tillräckligt ), Funnylin och... öh... andra. Bland de nyare medlemmarna finns Vice. (självklart), Sniper (spammare där *rufsa hår på*), Siana och... öh... andra. Sen finns de andra som varken är nya eller okända oldies, som Weener, Crice, Pico, skribb, Curly, epix och... äh, ni vet vilka ni är. Ja, jag har dåligt långtidsminne. Och närtidsminne. Så om jag glömt någon kan det bero på att jag antingen ogillar dig, eller är neutral helt enkelt. Nu glömde jag ju såklart Patrik, som är tuff på alla sätt man kan vara tuff på, samt okka, som är det mest intellektuella sen... typ, någon klok person. Och bland oldiesarna glömde jag mikke och eightball. D'oh. Redigerad 5 juni, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 JAG ÄLSKAR TOPP3 MEST!! Honorable mentions: - Eländige Crice - Flickebarnet okka - Weener - MP5 - Umberto - skribb - epix - Frenzy - eightball - Siana - don_salvatore87 - StellHell Ni är The Man. Sedan finns det personer jag inte anser vara på min elitistiska (wow!) elitlista. Men det får bli en annan gång. G N T O T A D. (Lös koden och finn den heliga Graal!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag älskar StellHells kommentarer innan har stänger trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 G N T O T A D. (Lös koden och finn den heliga Graal!!) GODNATT. Wah, I can see the light! http://jplours.chez-alice.fr/Images/graal.gif Du är självklart The Man också, bortbyting där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Oj, usch. Vart ska jag börja? Det är många som är schysst, skulle ni frågat för 3 månader sedan så skulle jag inte ha samma uppfatting. Topplistan! Ärrtvå - Duktig på att skapa hemsidor, nice grabb. Rabarbern - Stolt skåning och medlem på modarkivet, trevlig. Howhow - Haha, är du alldelses dum i huvudet robo , diggar dig. KalleR - Många nattsamtal, trevlig, endel gemensamt. Friberg - Fuck off ^^, kul och trevlig. Audipower - Du och dina volvohat! Vice. - Blir allt bättre och bättre på cs, har humor. Matteus - Vaad säger man, fjortisar Cortez - Kul typ med hiphop-stil och trevlig. pKz - Tystlåten och bra på cs Foo - Kameran är förmodligen din bästevän, trevlig. Övriga medlemmar: Mahalo - Ett otrevligt objekt vars inte fyller något syfte. Okka - En kille som kan sin grej, kommer dock inte överens med honom. StellHell - Bannad eller Admin? Bra fråga. Siana - Trevlig prick, socialdemokrat. VickeX - Tänder på personer mellan 16 och 29år. The_go - Ok, jag kan omöjligt ta med alla, men jag ska sova nu. Forsätter imorgon. Redigerad 6 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Kloak_råttan, finns han kvar här måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det här är ju lite lagomt... Utstötande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det här är ju lite lagomt... Utstötande? Seså... du har inte varit medlem på forumet så¨länge utav vad jag kan se. (Postcount) Det tar ett litet tag och man blir ingen superkändis på forumet om man har skrivit 500 <--- Så jag tror inte folket på forumet har lärt känna dig en! You're the new guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Jag har börjat haft en del konversationer med D.E på sistonde och jag får väl säga att han är en skön grabb OFFTOPIC: Är det dåligt att ha skrivit 283 posts på en och en halv månad ? Redigerad 6 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Här är mina Zcruwen Azore En som jag inte kommer ihåg vad han heter, hette typ petsson förut Stellhell (när han låser trådar) Explosiv Anka vet jag inte om jag gillar men han har snygg sign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Kloak_råttan, finns han kvar här måntro? Japp. **** heter han. Redigerad 6 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Okay, här ska vi se.. rabarben - Våran egna lilla skåning Lajnux - Schysst kille, schysst byggare. Siana - En rolig prick. ZcruweN - Vet inte riktigt varför. Pico - Rolig han med. EDIT: Jag har varit med sen 2002 och ingen har sagt något om mig :'( Redigerad 6 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 ARGh jag kom på att jag glömde nämna en person HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Kul att så många har skrivit mig! Men jag glömde skriva SlewME och Friberg. Vi kanske inte har pratat så jättemycket på gtasajten men på modarkivet har vi! Sen respekterar jag SlewME eftersom han har oftast bra åsikter i många disskusioner som jag har läst där han har varit medverkande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tigern var så jävla skön. Kommer ni ihåg den här tråden Smek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 De flesta jag gillade/gillar har mer eller mindre stuckit. Tija, Ebeeto, Tackleberry så nu finns bara Kebab kvar Sedan har jag börjat tycka om R2D2 mer och mer på sistone.. Och Topp3, för han var så trevlig när han varnade mig Iofs tog KalleR bort den sen, det var också snällt gjort. Och nu vet jag att jag har glömt någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts