Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Har väl inga favoriter typ men jag tycker att xstreem har skön humor. Jag har nog aldrig haft så roliga msnkonversationer med nån! :(

Konstigt nog att Tweak börjat hata mig på sistonde... jag vill ju bli vän med honom! :'(

Glömde skriva att StellHell har så sköna kommentarer när han låser trådarna! :P

Sen blev jag väldigt förvånad när Vice uppmärksammade min födelsedag genom att skicka PM. :ermm:

Nu blev det många smilisar... jag vet men...eeeeh. Skitsamma

Btw... alla som är på modarkivet som även finns på gtasajten är snälla. Speciellt våran root och admin! :P

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jacker känns som lite kult här på sajten, och så gillar han MGS också. Alpha är gullig. RadiuZ kan sina saker och har bra smak. HOWHOW är söt, ibland är han lite taskig men han blir snabbt sitt vanliga jag igen. SlewME är rätt cool, gillar att slå fjortisar med batong. Siana är en härlig kille, skön humor har han.

Utöver oss vanliga dödliga så är KalleR en rätt skön och bestämd kalmarit, väldigt aktiv som Admin. StellHell är hård och hänsynslös på ett bra sätt, ställer du till med besvär så kommer han med stora släggan.

*SLAFS*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du delar in mig i fel fack.

Jag försöker inte vara som okka.

Jag vill inte vara som okka.

Jag kan inte vara som okka.

Jämför våra sätt att skriva/det vi vill ha sagt, så skall du få skåda en radikal skillnad.

Så det är därför som du skrev något i stil med "okka, vad tycks?" för några dagar sen?

Nåja, denna lista blir lång. Det ena utesluter inte det andra, men alla fick bara vara med på en lista.

Gillar mycket:

P-C.

Siana.

Frenzy.

SlewMe.

Pkz.

Xstreem.

Krax.

Har respekt för:

Okka.

Pico.

The Dude.

Står ut med jobbig stil bara för att få spela Swat:

Curly.

Trevliga på UR-grejen:

Anathema.

Xogede.

Glömda innan edit:

Elizaar.

StellHell.

KalleR.

I en klass för sig:

Hultenius.

Glömde bort:

Tweak. (grym musiksmak)

Vice. (allmänt trevlig)

Gtapimpfoolife. (också grym musiksmak)

Gizmo. (har inte snackat så mycket med honom, men han verkar trevlig)

Har säkert glömt någon men nåt sånt i alla fall.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajja, känner mig tvingad till att göra en liten lista då..

Humm... Siana, Tux, R2D2, RadiuZ, Anathema, Pico, ZcruweN, Alpha är väll några, men långt ifrån alla, som är schysta..

aKi är grymmast, KalleR, StellHell, har jag respekt för, asslick, jag vet, men jag tycker om dom ändå.

slänger in några man har glömt medans man skrev, panimala, Bullet, Add3, the-copy

det var väll några :ermm:

Tycker inte illa om så många här, men det finns ju några.. Men dom flesta e schysta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då ska vi se här.

De jag ser upp till är väl:

P-C - Undra om det var jag som bidrog lite till att han blev bannad? :'(

Vice. - Skriver mycke, mycket vettiga grejer.

Crice - Skriver mästadels vettiga saker. Sen är han la från samma destrikt också. :ermm:

Stellhell - Bland de bättre modsen. Ibland blir det kanske lite för många låsta trådar, men det behövs :(

Siana - Håller stämmninge vid liv vill jag påstå. :P

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föredrar som sagt att inte lista medlemmar efter hur mycket jag gillar dom.

Kan skrapa lite från botten istället. Där ligger bland annat BroDD, Darkjak, rasisterna/töntpatrioterna osv (VickeX tex), alla attentionwhores (äsch, nämner inga namn för er är det synd om. Men ofta de yngre medlemarna som vill att man ska tycka synd om dom eller spelar svaga/ovetande), med flera. :ermm:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att alla verkar sköna på sina egna sätt och vis.

Jag är väl för ny för att yttra mig egentligen kanske... Men tycker ändå att Siana är den som är goast. :( KalleR är sötast :ermm: .

I got the chickie- I got the chickie- I got the chickie.

Humdum, av rädsla för att göra någon upprörd nöjer jag mig med att säga (skriva): jag älskar er alla. Kanske något ynkligt undantag, men det ska vi inte gå in på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...