Jump to content

Vad tycker du och tänker om folk här på forumet ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

A.A, Väldigt osäker människa. Jag tror inte han har hittat sin plats på forumet. Han känner sig inte riktigt som en i gänget, är osäker på oss, sig själv och hela forumet. Borde slappna av mer så kommer han att hitta sig själv och sin roll på gtasajten...

Ehh jaha, hade jag faktiskt inte en aning om.

Så jag är en osäker människa? Jahapp där ser man.... Då kan man ju avboka tiden med psykologen nästa vecka för då vet jag det ja.

Sen Vice, frågan är om man vill bli, "en i gänget" ? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm ser att jag inte har nämts en enda gång, aja har väl inte varit så duktig på att skriva heller.

Men här är en lista på några som jag tycker verkar vara goa grabbar

Pico

Okka

Fido_Vercetti

Cortez

Cyprez

Skribb

Lajnux

Gta-Erra

Hubbert

Nighthawk

Qouad

Sebbe947

Merwin

Great

Skriver till mig själv också så står jag ialla fall med någonstans :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh jaha, hade jag faktiskt inte en aning om.

Så jag är en osäker människa? Jahapp där ser man.... Då kan man ju avboka tiden med psykologen nästa vecka för då vet jag det ja.

Sen Vice, frågan är om man vill bli, "en i gänget" ? :unsure:

Nej nej, nu missupfattar du vad jag skrev. Jag sa inte att du var en osäker människa.

Jag sa att jag upfattar dig så. Jag får känslan av att du inte riktigt vet hur du ska vara på forumet. Jag upplever dig som lite stel och osäker. Sen betyder inte det att du är otrevlig och beter dig illa. Du verkar mycket sympatisk.

Ja jag utgår ifrån att man vill vara "en i gänget" om man hänger på forumet. :teehee:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många i denna stråd skriver följande;

"HEheheh, Dessa petar jag i näsan åt!!!" och rabblar upp massvis med nanm. MEN syftet med tråden var att man skulle skriva vad man tyckte om personer på forumet. Jag anser då inte att:

"Ey, homies på sidan:"

Namn1

Namn2

Namn3 osv osv

Är en beskrivning utav "FOLK" som tråden ska handla om.

Forstätt nu att göra som jag, vice och några till, skriv om personer, inte vilka du petar i näsan åt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många i denna stråd skriver följande;

"HEheheh, Dessa petar jag i näsan åt!!!" och rabblar upp massvis med nanm. MEN syftet med tråden var att man skulle skriva vad man tyckte om personer på forumet. Jag anser då inte att:

"Ey, homies på sidan:"

Namn1

Namn2

Namn3 osv osv

Är en beskrivning utav "FOLK" som tråden ska handla om.

Forstätt nu att göra som jag, vice och några till, skriv om personer, inte vilka du petar i näsan åt.

Bra skrivet SlewME. Du har förstått mig rätt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...