Moroni_Family Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 MEN snälla sluta spamma här. Ta det på msn, irc, aim, yahoo, pm, vad som helst men inte här. Tack. Får du ont av att dom skriver. Du behöver ju inte kolla här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Får du ont av att dom skriver. Du behöver ju inte kolla här då. Jag får ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag får ont. Du kanske inte ska läsa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Får du ont av att dom skriver. Du behöver ju inte kolla här då. Nej. Du kanske är trög? Jag menar att dom skriver jättemånga inlägg i rad, ta det på en chatt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Varning och liten hybernate på Maimstream och Cyprez, varning för chattinlägg och hybernate pga många varningar var hittills, välkommna att posta igen senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Varning och liten hybernate på Maimstream och Cyprez, varning för chattinlägg och hybernate pga många varningar var hittills, välkommna att posta igen senare. Hård, men rättvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hård, men rättvis. Varför var det så hårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Varför var det så hårt? Så jäkla hemst var det väl inte att dom skrev lite grann. Toll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Så jäkla hemst var det väl inte att dom skrev lite grann. Toll Vi måste ju lära oss att inte spamma ner forumet(?) Jag har iallafalla lärt mig min läxa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vi måste ju lära oss att inte spamma ner forumet(?) Jag har iallafalla lärt mig min läxa nu. Det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 A.A, Väldigt osäker människa. Jag tror inte han har hittat sin plats på forumet. Han känner sig inte riktigt som en i gänget, är osäker på oss, sig själv och hela forumet. Borde slappna av mer så kommer han att hitta sig själv och sin roll på gtasajten... Ehh jaha, hade jag faktiskt inte en aning om. Så jag är en osäker människa? Jahapp där ser man.... Då kan man ju avboka tiden med psykologen nästa vecka för då vet jag det ja. Sen Vice, frågan är om man vill bli, "en i gänget" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hmm ser att jag inte har nämts en enda gång, aja har väl inte varit så duktig på att skriva heller. Men här är en lista på några som jag tycker verkar vara goa grabbar Pico Okka Fido_Vercetti Cortez Cyprez Skribb Lajnux Gta-Erra Hubbert Nighthawk Qouad Sebbe947 Merwin Great Skriver till mig själv också så står jag ialla fall med någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Ehh jaha, hade jag faktiskt inte en aning om. Så jag är en osäker människa? Jahapp där ser man.... Då kan man ju avboka tiden med psykologen nästa vecka för då vet jag det ja. Sen Vice, frågan är om man vill bli, "en i gänget" ? Nej nej, nu missupfattar du vad jag skrev. Jag sa inte att du var en osäker människa. Jag sa att jag upfattar dig så. Jag får känslan av att du inte riktigt vet hur du ska vara på forumet. Jag upplever dig som lite stel och osäker. Sen betyder inte det att du är otrevlig och beter dig illa. Du verkar mycket sympatisk. Ja jag utgår ifrån att man vill vara "en i gänget" om man hänger på forumet. Redigerad 11 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Maimstream - Roliga kommentarer och smilis överskott. Men allvar. Oboy är gott. Roligt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Men allvar. Oboy är gott. Roligt nu? Jaa. Men.. Inget mer sånt där.. Spam nu. Adjökens. Redigerad 12 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Nej nej, nu missupfattar du vad jag skrev. Jag sa inte att du var en osäker människa. A.A, Väldigt osäker människa. Så jag uppfattade iaf. . Nej men jag förstår delvis vad du menar. Alla får ha sina tankar och funderingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Dessa är lite "mäktigare" i min värld. Pico The Dude skribb Siana Edit: Attans, glömde Siana Eriandul (?). Redigerad 15 juni, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Dessa är lite "mäktigare" i min värld. Pico The Dude skribb Jag har lika mycket makt som Jojje Busk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Många i denna stråd skriver följande; "HEheheh, Dessa petar jag i näsan åt!!!" och rabblar upp massvis med nanm. MEN syftet med tråden var att man skulle skriva vad man tyckte om personer på forumet. Jag anser då inte att: "Ey, homies på sidan:" Namn1 Namn2 Namn3 osv osv Är en beskrivning utav "FOLK" som tråden ska handla om. Forstätt nu att göra som jag, vice och några till, skriv om personer, inte vilka du petar i näsan åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Många i denna stråd skriver följande; "HEheheh, Dessa petar jag i näsan åt!!!" och rabblar upp massvis med nanm. MEN syftet med tråden var att man skulle skriva vad man tyckte om personer på forumet. Jag anser då inte att: "Ey, homies på sidan:" Namn1 Namn2 Namn3 osv osv Är en beskrivning utav "FOLK" som tråden ska handla om. Forstätt nu att göra som jag, vice och några till, skriv om personer, inte vilka du petar i näsan åt. Bra skrivet SlewME. Du har förstått mig rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts